Xboxlife forum

Er dit gamertag "hacket"?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf MrBruun » 14. jan 2012 15:17

JohnH skrev:
MrBruun skrev:Hvorfor er det lige man ikke kan se vores senseste spil her inde mere ?

Har ændret email på xbl kontoen. og ændret mine kort oplysninger til noget volapyk


Det er en dårlig ide at ændre kortoplysningerne, for du risikerer at de låser din adgang/livekonto så, har jeg selv prøvet for mange år siden da jeg stadig var ung og uvidende :wink: :lol:



damn you john.. HVorofr sagde du ikke det noget før?
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf JohnH » 14. jan 2012 15:22

MrBruun skrev:
JohnH skrev:
MrBruun skrev:Hvorfor er det lige man ikke kan se vores senseste spil her inde mere ?

Har ændret email på xbl kontoen. og ændret mine kort oplysninger til noget volapyk


Det er en dårlig ide at ændre kortoplysningerne, for du risikerer at de låser din adgang/livekonto så, har jeg selv prøvet for mange år siden da jeg stadig var ung og uvidende :wink: :lol:



damn you john.. HVorofr sagde du ikke det noget før?


Troede du var så ung og moderne at du kunne finde ud af at kigge på nettet efter sådan noget :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf MrBruun » 14. jan 2012 15:23

nu har jeg tilføjet mit og fjernet konens :)

Det er kun en 500 mand på min konto og der kan ikke hæves over.. så de røvklovne kommer bare an :)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf MrBruun » 14. jan 2012 15:24

Er hverken ung eller moderne.. Det ved du da gamle jas :)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf IkkNico » 14. jan 2012 15:39

JohnH skrev:
MrBruun skrev:Hvorfor er det lige man ikke kan se vores senseste spil her inde mere ?

Har ændret email på xbl kontoen. og ændret mine kort oplysninger til noget volapyk


Det er en dårlig ide at ændre kortoplysningerne, for du risikerer at de låser din adgang/livekonto så, har jeg selv prøvet for mange år siden da jeg stadig var ung og uvidende :wink: :lol:

Bare husk at få det slettet mandag alligevel ;)

... og så køber du kun med point for fremtiden, forstået sømand?
(køber altid både mit guld og mine point som koder ... *host* tak Panacea)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf MrBruun » 14. jan 2012 15:42

jaja skal nok ;)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf DK 4pnig » 14. jan 2012 21:55

Så blev det min tur :evil: Der er blevet brugt 2800 ms points på "Fifa premium guldspillere" FUCK!! spiller ikk engang fifa, nå men havde heldigvis ikke mit visa registret.. Hvad gør jeg nu? nr. til xbox support?
ps. er sket kort tid efter jeg har logget på xbox.com for føste gang i lang tid.
DK 4pnig
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf CvKM » 14. jan 2012 22:44

Når kortet ikke er der, så skal du bare være glad for at det kun er dine points der røg. Men ellers er det stadig surt! Forbandet møg.

Skal jeg følge IkkNico's guide til bedre sikkerhed skal jeg jo til at lave en e-mailadresse til! Orker det bare ikke. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 15. jan 2012 21:08

Nu har jeg også fået adgang til min profil igen, men med et live id de har tildelt mig.
Og jeg kan ikke tilføje min egen mail, fordi den er på en anden live konto nu. det må jo være ham der var inde på min profil.

Når jeg henter min profil ned, med min rigtige mail og kodeord, så hedder jeg noget helt andet.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jericho » 15. jan 2012 22:08

susperia skrev:Nu har jeg også fået adgang til min profil igen, men med et live id de har tildelt mig.
Og jeg kan ikke tilføje min egen mail, fordi den er på en anden live konto nu. det må jo være ham der var inde på min profil.

Når jeg henter min profil ned, med min rigtige mail og kodeord, så hedder jeg noget helt andet.


Han har højst sandsynlig ændret navn på dit gamertag... gør supporten opmærksom på det og de vil give dig 800 ms-point så du kan ændre det tilbage
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 15. jan 2012 23:08

Nej det er en helt anden konto den tilhøre nu. Der er ingen venner eller noget på den.
Kan godt logge på min egen, men det er med et live id som ms har givet mig.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Meistar » 16. jan 2012 08:19

Jeg ved ikke om nogle har læst denne her artikel, men det giver da lidt at tænke på.

http://kotaku.com/5876308/this-might-be ... s?tag=xbox
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf MrBruun » 16. jan 2012 10:45

hvordan helvede ændre jeg hva min xbl konto skal være knyttet til? Den er stadig til den gamle af uforklarlige årsager..
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf CvKM » 16. jan 2012 17:21

Meistar skrev:Jeg ved ikke om nogle har læst denne her artikel, men det giver da lidt at tænke på.

http://kotaku.com/5876308/this-might-be ... s?tag=xbox


Altså, jeg prøvede lige at gøre som "hackeren" gjorde, at søge på mit gamertag, CvKM. Der kom nogle links frem til nogle indlæg og en blog herinde (min egen), samt min profil på Xbox.com (uden at logge ind, kun med de mest gængse oplysninger) og min profil på GameReactor.dk. Profilen på Xbox.com indeholdt mit navn (Mikkel) men intet indeholdt min mail.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Elgaard » 16. jan 2012 18:30

MrBruun skrev:hvordan helvede ændre jeg hva min xbl konto skal være knyttet til? Den er stadig til den gamle af uforklarlige årsager..


Du tænker på den emailadresse den er knyttet til? I så fald kan den ændres på https://account.live.com/
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron