Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

NETFLIX

Indlægaf jensskoedt » 11. jan 2012 16:21

Hej jeg vil lige komme med en lille anbefaling, nemlig NET FLIX, jeg besøgte min søster i sommers i USA og installerede NET FLIX på hende XBOX i USA og var yderst misundelig. (det kan ikke fåes i Danmark, pga. det ikke udbydes i europa, er IP blokket)
I sidste uge havde ekstrabladet så en artikkel om hvorledes man kan få det installeret i Danmark, og jeg slog til, det virker fint og for 13$ om måneden har jeg nu et utal af film, tv serier og dokumant serier. (Top gear,nikita, desperat housewife osv. osv)
NET FLIX koster 8$ programmet til at un blocke 5$ = 13$.
Jeg brugte hjemmesiden unblockus.com til at sætte systemet op, og denne side kan jeg varmt anbefale, den er let og overskuelig, også for en ikke helt skarp IT bruger som mig, på siden forklares endvidere hvorledes man sætter, sit tv, xbox,ps3, bluray, PC op. Således har jeg sat min PC og bluray op, havde lidt problemer med XBOX, så den arbejder jeg lidt på,
Det er værd at nævne at det er fuldt lovligt at gøre det.

Personligt er jeg træt af at skulle betale mellem 30-45 kr. for premiere film i videobutikker, i USA giver man 1$ eller ser over NET FLIX
Senest rettet af jensskoedt 24. jan 2014 19:51, rettet i alt 1 gang.
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: NET FLIX

Indlægaf Chaui » 11. jan 2012 16:35

Har selv brugt netflix i noget tid, og ja det er fint og billigt. Men tro ikke du kan se premiere film igennem Netflix. Generelt mangler der mange film, og hvis de så er der, kan du være sikker på de ikke kommer før de har været på gaden i lidt tid. Da dvd/blu-ray salget ellers ville lide stort under at man via 8 dollars kan se filmene så mange gange man vil.

Til TV serier er Netflix skidegodt, og til film er det ok. Det er selvfølgelig billigt, så taget prisen i betragtning så er det kanon. Derudover så betaler de stadig mere end 1 dollar for at leje film. der findes jo også et andet app, bl.a. på PS3'en Vudu, som er et Video on demand service, hvor du kan leje film i enten SD/HD/FullHD/3D FullHD. og der er leje priserne altså nogenlunde det samme som gik man i Blockbuster herhjemme.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: NET FLIX

Indlægaf Prozel » 11. jan 2012 16:40

TV-serier er Netflix virkelig lækker, men det halter meget mht. udvalget af film.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 11. jan 2012 16:40

Netflix er super fedt, og ret let og få til at køre på xboxen.

MEN min gammel xbox elite larmer sgu alt for meget til at jeg gider og se noget film eller tv serie på den :-P
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Competa » 11. jan 2012 17:13

Kan man få undertekster?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: NET FLIX

Indlægaf Prozel » 11. jan 2012 17:19

På PC kan man godt, hvis det er med i filmen/serien, dvs. ikke alle har subs. Ved dog ikke om subs overhovedet virker på konsol.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: NET FLIX

Indlægaf Plaschke » 11. jan 2012 18:08

Jeg så den anden dag at netflix figurerede på det store banner. Der opstod bare fejl hver gang jeg forsøgte at downloade den så mon ikke snart der sker noget på fronten?
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: NET FLIX

Indlægaf jensskoedt » 11. jan 2012 19:08

Enig i vurderingen, serie og film udbud og det er også primært for serierne og dokumentarene jeg har det.
Hvis det hjælper lidt så er 30% i dag med britiske undertekser, ved årsskiftet håber de på at være på 80%. Jeg ved det hjælper min kone med britiske tekster.
Husk at med unblockus får man adgang til andre services man ellers ikke kunne nå.

Sluttelig fortæller min søster at for mindre en 10$ om måneden kan man streame alle blockbusters film i USA, har dog ikke set det selv
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 11. jan 2012 19:13

Plaschke skrev:Jeg så den anden dag at netflix figurerede på det store banner. Der opstod bare fejl hver gang jeg forsøgte at downloade den så mon ikke snart der sker noget på fronten?


Netflix er lige kommet til UK, men at det kommer til Danmark inde for den næste tid, det tror jeg sgu ikke, at du har set et netflix banner er nok mere en fejl end noget andet.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Marcusnoergaar » 12. jan 2012 07:23

Den side du linker til ser lidt scam agtig ud. Er det den rigtige side? For jeg kan ikke rigtig finde alt det du omtaler i dit indlæg :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: NET FLIX

Indlægaf Plaschke » 12. jan 2012 10:20

kofoed skrev:
Plaschke skrev:Jeg så den anden dag at netflix figurerede på det store banner. Der opstod bare fejl hver gang jeg forsøgte at downloade den så mon ikke snart der sker noget på fronten?


Netflix er lige kommet til UK, men at det kommer til Danmark inde for den næste tid, det tror jeg sgu ikke, at du har set et netflix banner er nok mere en fejl end noget andet.


Jeg har nu læst i Xbox 360 magasinet fra FONA at man forventer NETFLIX kommer til Danmark inden for den nærmeste fremtid. De kan meget vel tage fejl men jeg bliver i det naive håb :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: NET FLIX

Indlægaf Killerder » 12. jan 2012 11:14

Ikke for at tale om de x9999999 andre features de har i forhold til os..
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: NET FLIX

Indlægaf Too Nizzle » 12. jan 2012 15:06

Plaschke skrev:Jeg har nu læst i Xbox 360 magasinet fra FONA at man forventer NETFLIX kommer til Danmark inden for den nærmeste fremtid. De kan meget vel tage fejl men jeg bliver i det naive håb :D


Kan ikke afvises det kommer - men hvis det gør bliver det næppe som den amerikanske udgave da den formentligt kun vil have det indhold som andre VOD-services her i DK samt måske 10 år gamle serier hvis vi er heldige.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: NET FLIX

Indlægaf Heitmann » 12. jan 2012 15:27

Jeg er saa glad for at Netflix er kommet herover til mig i Irland. Awesome! Glaed jer Danmark - det bliver en revolution :)
Billede
Heitmann
Niveau 4
 
Indlæg: 542


Re: NET FLIX

Indlægaf Chaui » 12. jan 2012 16:03

Der er engelske undertekster på stort set alt.har endnu ikke fundet noget der ikke er undertekster på. det er vel og mærke den amerikanske netflix.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Næste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron