Xboxlife forum

Klaner der trashtalker i mw3

Alt som er klan relateret

Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Juuztme » 4. dec 2011 17:10

DrGetHigh DK skrev:Trashtalk *host* CorGi *host* ..


Agreeeeeeeeed
WOB WOB WOB WOB WOB WOB
Juuztme
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Bassel » 4. dec 2011 19:59

Synes personligt det er helt fint - hvordan skulle jeg ellers vide hvor mange drenge i præpuberteten der har "knebbet" min mor?
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf infamo Esco » 4. dec 2011 20:11

guys ffs. ALLE trashtalker jo lidt en gang imellem.. leave it
infamo Esco
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Prozel » 4. dec 2011 20:12

Bassel skrev:Synes personligt det er helt fint - hvordan skulle jeg ellers vide hvor mange drenge i præpuberteten der har "knebbet" min mor?

Præcis. Det luner så dejligt <3
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Rasmusdc » 4. dec 2011 20:22

infamo Esco skrev:guys ffs. ALLE trashtalker jo lidt en gang imellem.. leave it


Gør de så det?

må indrømme jeg spiller ikke online uden alt slået fra, eftersom jeg synes det er dybt frustrende. er træt af at høre på børn der er så glade for at høre på sig selv, at de bare skal råbe ligegyldige fraser omkring hvor elendige alle om dem er.

Det har ødelagt online communitiet for normale mennesker. der er stor forskel på at smide en "negativ" kommentar mod folk man kender, end at sprede sin (jeg tør intet at sige IRL men herinde tør jeg alt) stemme mod alt der kommer ind i gamet.

heldigvis kan man låse de fleste audio signaler i spillene, forhindre dog ikke fjolserne om at sende 200 mails.

ikke private games i dag, for mig er næsten et NO-GO, især også i f.eks. bil spil hvor folk hvis de er ved at tabe, løser deres frustrationer med at tage et sving med 200 og tage 1 pladsen af inkl dem selv..

eller alternativt quitte i fifa eller andet 40% inde i en kamp, fordi de er bagud.

jeg er stadig stor tilhænge er LAN´s dog i min gamle alder der er det med de gamle gutter og max en gang om året, trist men.. sådan er det..

og så er det fedt på PC at man bare kan køre en voice klient uden for spillet, så man er fri for de åbne kanaler, hvor folk blæser løs med galde...
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 4. dec 2011 20:50

Bassel skrev:Synes personligt det er helt fint - hvordan skulle jeg ellers vide hvor mange drenge i præpuberteten der har "knebbet" min mor?

+1
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf ismand » 4. dec 2011 21:03

Tråden er ikke lukket endnu? Say whaaaat!
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf infamo Esco » 4. dec 2011 21:06

overdrivelse fremmer forståelsen... det jeg prøver at sige er jo bare at man nu også må komme videre med livet i stedet for at sidde og tude over det i dagevis. leave it. det fair hvis man ikke synes det iorden, så siger man det... men så stor en deal er det heller ikke..
infamo Esco
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 4. dec 2011 22:29

infamo Esco skrev:overdrivelse fremmer forståelsen... det jeg prøver at sige er jo bare at man nu også må komme videre med livet i stedet for at sidde og tude over det i dagevis. leave it. det fair hvis man ikke synes det iorden, så siger man det... men så stor en deal er det heller ikke..

Der er jo ikke nogen der har sagt noget ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf dummiz » 4. dec 2011 22:51

Trash talk er det ikke bare en taktisk måde at spille på? hvis man kan svine modstanderen til så han bliver arrig og sur har man så ikke en tendens til at miste overblikket når det hel koger over? man skal bare lukke af for det og spille videre :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf JohnH » 4. dec 2011 23:22

Spiller altid med party slået til, enten alene, eller med `vennerne`, gider ikke høre på andre ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf infamo Esco » 5. dec 2011 07:11

lucky ba skrev:
infamo Esco skrev:overdrivelse fremmer forståelsen... det jeg prøver at sige er jo bare at man nu også må komme videre med livet i stedet for at sidde og tude over det i dagevis. leave it. det fair hvis man ikke synes det iorden, så siger man det... men så stor en deal er det heller ikke..

Der er jo ikke nogen der har sagt noget ;)


Lucky hvis du vidste jeg havde siddet og spillet med empire drengene igår tror jeg også at du havde vidst at den ikke var rettet mod jer. der er bare rigtig, rigtig mange andre som tydeligvis har meget ondt i røven :wink:
infamo Esco
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Jakiller » 5. dec 2011 16:29

Hold da op hvor skal der ikke meget til at såre folks følelser :D Dem i klaner er de værste, folk der Smacktalker og samtidig græder over det.
Smacktalk, trolling osv. er alt sammen part of the experience og til tider endda mere underholdende end selve spillet :P
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron