Xboxlife forum

Hjælp til netværk :(

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til netværk :(

Indlægaf tesoo » 3. dec 2011 18:41

Hej life'ere...

Jeg står i den meget ærgelige situation at jeg lige har rykket min stationære hjem til min nye lejlighed og nettet ikke virker...

I boligforeningen er der comflex og det har da virket på min bærbar indtil videre, men ved stationæren er der problemer.

Første gang jeg smækkede internet-stikket i poppede den op og bad om konto nr og adgangskode... Sådan er det åbenbart hos comflex... Men jeg indtastede som sagt de følgende ting og så skete der ikke mere... Nettet virkede stadig ikke.
Jeg har prøvet at trække stikket ud og sætte det i igen for måske at kunne få lov at logge på igen, men kan simpelthen ikke få det til at komme frem til login-siden igen :(

er der nogle der selv har comflex eller i det hele taget ved hvordan man fixer sådan et problem ?


Mvh tesoo
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf caspstorm » 3. dec 2011 22:09

Det her kan måske lyde helt fjollet, men du kunne jo ringe til firmaet.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf tesoo » 3. dec 2011 23:08

Genialt, tak !!

det var så også min plan, men de har lukket i weekenden ;)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf Lowlandet » 3. dec 2011 23:12

Det kunne jo være at den kun tillod 1 computer pr. bruger
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf SmashingBull » 3. dec 2011 23:16

Lowlandet skrev:Det kunne jo være at den kun tillod 1 computer pr. bruger


Det lyder da usandsynligt, ikke umuligt, men ville da være en mærkelig ting at gøre.

Har du prøvet at køre en "test" igennem, windows kan sættes til det, derudover så sluk computeren, sæt netværkskablet i, og så tænd, har prøvet får hvor det ikke ville logge på nettet hvis stikket blev sat i mens den er tændt (man bør heller ikke tilslutte ting til et tændt apparat, om det er PC eller tv er ligegyldigt) :mrgreen:
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf tesoo » 3. dec 2011 23:28

De skulle tillade 10 pc'er per husstand :?

Jeg har prøvet alle de følgende ting, men tak for budene :)

Det er bare underligt at det virkede første gang og jeg kom ind på den side, hvor jeg kunne logge på... Men måske gik mit login ikke ordenligt igennem :(
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf BulletEyeDk » 4. dec 2011 09:59

Ja det lyder da underligt.

Nu kender jeg ikke meget til "comflex" internet, men har du prøvet at tage strømmen for din router/modem i minimum 1 minuts tid..., hvis ikke så skal du næsten give det et forsøg, det kunne meget vel hjælpe dig. ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hjælp til netværk :(

Indlægaf Thorpedo29 » 4. dec 2011 10:50

Mener du ikke ComX? Det er dem vi har i vores boligforening og afhængig af den valgt forbindelse får man tildelt et antal tilladte forbindelser pr. bruger. Har 20/20 og mener det kun er 3 jeg kan få på.

Hvis det er ComX har de åbent i weekenden ifølge deres hjemmeside: http://comx.dk/Kontakt

Du kan ringe 70 22 22 29.

Hvis det er CoFlex kan jeg ikke hjælpe :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron