Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Chaui » 26. nov 2011 12:44

Nu ved jeg ikke hvor mange timer du har fået spillet, en tror du ikke du sku vente med bedømmelsen?

WoW er vel os det klart bedste MMORPG på markedet, så at ligne WoW er vel kun en god ting ?

Jeg ved bare at jeg skal have en ny Bærbar inden den 20/22. december, da det ser ud ad helvede til på min.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Ryo » 26. nov 2011 14:24

Hørte fra en at det var kanon godt spil. Og han har spillet wow mere end de fleste. Han brugte vel også 2,5 år hardcore på galaxies. Men uanset vurderer også en god bærbar pga. dette spil.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Tr3piD » 26. nov 2011 15:26

jeg synes det er fedt, er der nogen der ved om man beholder sine chars fra betaen så man kan bruge dem i det fulde spil?
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 26. nov 2011 15:45

det skulle man vist kunne. plus dem som har preorder kan allerede få deres krystal men jeg har dog ikke fundet resten endnu... er kun level 11 med min Knight og 7 sith warrior skal prøve bounty hunter her i aften :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Annxii » 26. nov 2011 16:11

Chaui skrev:Nu ved jeg ikke hvor mange timer du har fået spillet, en tror du ikke du sku vente med bedømmelsen?

WoW er vel os det klart bedste MMORPG på markedet, så at ligne WoW er vel kun en god ting ?

Jeg ved bare at jeg skal have en ny Bærbar inden den 20/22. december, da det ser ud ad helvede til på min.

wow har aldrig været det bedste mmorpg, det er bare det med flest subscribers. swtor skriger wow-klon. Jeg tror ikke en ny bærbar hjælper særlig meget på at det ligner lort. jeg kørte på 1080p på high-settings og det var stadig grimmere end SWG var
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 26. nov 2011 16:13

smag og behag, heldigvis :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Garde92 » 26. nov 2011 17:32

Fandt da så ud af at jeg 100% ikke skal have det her spil :D
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Jibla » 26. nov 2011 21:12

Jeg elsker det og hader at jeg skal vente lidt under en måned.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856



Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Sevuz » 27. nov 2011 01:01

Annxii skrev:det lykkedes mig at komme ind i går aftes, men for satan noget lort! En starwars udgave af WoW, hvor nogle har forsøgt at få det til at ligne Mass Effect. Jeg synes ikke engang at der var nogen særlig starwars-følelse over det. Det er bare en WoW-klon, og ikke engang nogen god en! Dybt skuffende og ynkeligt, at man skal bruge så mange millioner på sådan en gang lort


Så slemt er det nu heller ikke. Spillet byder ikke på noget vildt nyt som vi ikke har set før, men det fungere da fint.

Jeg kunne godt finde på at spille det i det nye år.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Ralle » 27. nov 2011 01:14

Jeg er også slemt skuffet. Jeg holder mig til WoW ;)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 27. nov 2011 09:53

Jeg syns det er fedt, der er forskellige måder at spille på du kan spille solo eller med andre, der er hele 8 forskellige story arcs. grafisk er det måske ikke en perle men det er stadig flot når man kigger på vistas rundt omkring. man er mere "med" når man kæmper, ingen AUTO attack gudskelov OG så må jeg jo indrømme at jeg er stor fan af de originale film. In short, Klart must have :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Annxii » 27. nov 2011 10:05

Sevuz skrev:Så slemt er det nu heller ikke. Spillet byder ikke på noget vildt nyt som vi ikke har set før, men det fungere da fint.

Jeg kunne godt finde på at spille det i det nye år.

ja okay det afspejler selvfølgelig også en hel del skuffelse. Jeg synes under ingen omstændigheder at det retfærdiggører de udviklingsomkostninger, der har været snakket om. Grundlæggende har de ikke fået meget andet ud af det end hvad Star Wars Galaxies i forvejen var blevet molestreret til, bare endnu mere simpelt.

Mike.B skrev:Jeg syns det er fedt, der er forskellige måder at spille på du kan spille solo eller med andre, der er hele 8 forskellige story arcs. grafisk er det måske ikke en perle men det er stadig flot når man kigger på vistas rundt omkring. man er mere "med" når man kæmper, ingen AUTO attack gudskelov OG så må jeg jo indrømme at jeg er stor fan af de originale film. In short, Klart must have :)

...men det har reelt set ikke noget med mmorpg at gøre. Det er et grafisk dårligt Knights of the Old Republic med multiplayer og global chat.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Miaauw » 27. nov 2011 11:52

Har lige spillet lidt, og syntes godt nok det er rodet.. Quests er forvirrende, og chat systemet er for irriterende for mig hvis jeg skal queste til level 50, eller hvad nu cappet end var.. Skal nok ikke ha' det spil når det kommer..
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Firephreakk » 28. nov 2011 15:23

Hvad er dommen ellers?

Jeg spillede siden fredags og fik en lvl 15 Sith Juggernaut, en Lvl 13 Tropper Commando og en Lvl 5 Jedi Knight.

Jeg synes, det var en super fed oplevelse! Jeg er meget spændt på det færdige build og glæder mig utroligt meget til det udkommer. Der er måske ikke så meget revolutionerende i det, men da jeg ikke hat spillet MMORPG siden Warhammer: Age of Reckoning, så er jeg blevet sulten på det igen. Super rart lige at få styret abstinenserne her i weekenden.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster

cron