Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf charlie bumbum » 28. okt 2011 10:16

ja mand weekenden er reddet!!
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf sebru » 28. okt 2011 10:19

Miaauw skrev:Hold kæft det føles endeligt godt med jeeps.. Det var sateme fesent at køre i BFBC2..


Fra tid til anden hopper jeg ind i en af de jeeps, med speederen i bund og boost (L Shift).
Også skal der ellers bare køres offroad :lol:

Den kan skisme holde til meget! Og trækker fantastisk.

Prøv at kør med fuld knald mod et stor sten - som skulle fungere som rampe - og hop ud af den lige inden. Så skal du se en jeep som flyver afsted :)
Billede
sebru
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Giluc » 28. okt 2011 10:31

Nå, så er Battlelog nede :) Tror sgu det er kommet bag på dem med så mange spillere. Der er jo slet ikke servere nok, og nu er der jo lige kommet en masse nye spillere i dag også (fordi det udkom i Europa i dag), så der går nok lidt tid før det kommer til at køre helt ordentligt :? Oh well, så kan man spille campaign i mellemtiden.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 28. okt 2011 11:06

Utroligt at nogen gider snyde med score på Battlelog m.m.

Se f.eks. ham her : 12997 kills og 8 gange død, og det på 22 minutter :roll: =D>

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 322348049/

Ham her er heller ikke for god ....

Score pr min. 392.729.427 flot! :mrgreen:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 226988141/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf rillG » 28. okt 2011 11:21

Durazell skrev:Så er jeg igennem BF3 Singleplayer på Hard. Kan ikke sige det har været en fornøjelse. Meget dårlig teknisk kvalitet, AI er kun niveauet over MoH, massive framerate problemer og middelmådig grafik. Det er sikkert fint på pc. 3 minutter gameplay http://www.youtube.com/watch?v=sI0KKkgYXK0


Jeg tror du har fået installeret HD content forkert, jeg har ingen hexagoner på bilerne i single player :) og middelmådig grafik :)
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Madsen » 28. okt 2011 11:44

Durazell skrev:Så er jeg igennem BF3 Singleplayer på Hard. Kan ikke sige det har været en fornøjelse. Meget dårlig teknisk kvalitet, AI er kun niveauet over MoH, massive framerate problemer og middelmådig grafik. Det er sikkert fint på pc. 3 minutter gameplay http://www.youtube.com/watch?v=sI0KKkgYXK0


Middelmådig grafik???? :?: Syntes nu det er ret flot :) men det afhænger måske af øjnene der ser. Er nu godt tilfreds
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Descenter 1976 » 28. okt 2011 12:46

DJan.dk skrev:
Descenter 1976 skrev:Nogen der har uploaded noget PC gameplay til youtube???


Der er tonsvis af videoer med PC gameplay på youtube...



Ja det er jeg da nok klar over...
Men ville høre om der sad en dansker eller to og lavede videoer. (igen fra PC)

Skal selv lave nogen, men enten går det så dårligt (Jeg spiller dårligt, bugs, kicks fra server og ligende)
eller også glemmer jeg blot at trykke optag) hvilket er pisse ØV når man så laver noget rigtig fedt.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf WozziFuzz » 28. okt 2011 13:08

Okay, har lige været i Gamestop for at forudbestille MW3 og tog lige Battlefield med også. Tager alle mine ord i mig igen mht til det grafiske, syns det er super flot at kigge på - på Xbox vel at mærke. Jeg synes betaen var en kæmpe skuffelse og så var den overordentlig grim at kigge på, egentlig også grunden til jeg ikke fik forudbestilt BF. Den fulde version er heldigvis jævnt forbedret, ihvertfald singleplayer! Yay
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 28. okt 2011 13:28

Jeg er sgu skuffet over en del ting i bf3..

1. i hardcore skal man sgu da ikke kunne se det map:(
2. i hardcore skal man ikke se killcam..

Men det var jo faktisk kun 2 ting:) nej spøg til side super fedt spil. synes dog nogle af mapsne mangler lidt, jeg ved ikke hvad de "mangler" syntes bare der mangler noget...
Syntes nogle af dem mangler flow som mange maps i bfbc2 f.eks havde..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Loulourgas » 28. okt 2011 14:10

jsejrup skrev:Jeg er sgu skuffet over en del ting i bf3..

1. i hardcore skal man sgu da ikke kunne se det map:(
2. i hardcore skal man ikke se killcam..

Men det var jo faktisk kun 2 ting:) nej spøg til side super fedt spil. synes dog nogle af mapsne mangler lidt, jeg ved ikke hvad de "mangler" syntes bare der mangler noget...
Syntes nogle af dem mangler flow som mange maps i bfbc2 f.eks havde..



præcis !
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mini DK » 28. okt 2011 14:12

jsejrup skrev:Jeg er sgu skuffet over en del ting i bf3..

1. i hardcore skal man sgu da ikke kunne se det map:(
2. i hardcore skal man ikke se killcam..

Men det var jo faktisk kun 2 ting:) nej spøg til side super fedt spil. synes dog nogle af mapsne mangler lidt, jeg ved ikke hvad de "mangler" syntes bare der mangler noget...
Syntes nogle af dem mangler flow som mange maps i bfbc2 f.eks havde..


Spiller selv hardcore, synes det giver lidt mere krigs realisme

kan godt være enig med dig i maps kunne man ikke kunne se, og alligevel er det fedt når nogen spotter noget du får et glimt af det, men ser gerne det lavet på en anden måde uden kort helst .

Killcam skal ikke være på hardcore nej og er de da heller ikke hvis du tjekker server indstillinger, men har også lagt mærke til på det sidste af nogen gange har man kill cam andre gange ikke på disse server, synes især det er der lige når du har joinet serveren men går væk når du starter nyt maps på serveren. måske det en fejl hos EA.

Den bedste ting jeg har lagt mærke til der er lavet om er når du dør og bliver genoplivet tæller det ikke længere som en death det s.. rart, irriterede mig grusomt i BFBC2 :)
Senest rettet af Mini DK 28. okt 2011 18:39, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Muggs » 28. okt 2011 14:17

kan ikke komme på nogen server :-(
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Them » 28. okt 2011 14:20

Hvordan køre det i dag,

Er det blevet mere stabilt?? Eller er der stadig problemer med at joine??
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mr. Aggiz » 28. okt 2011 14:33

Endelig får man skaffet sig Battlefield 3, men så kan man ikke en gang få lov til at forny sit Gold-membership for MS, på grund af en eller anden fejl.

Awesome.....
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Giluc » 28. okt 2011 14:37

Spoiler:
Hvem var ham i slutningen af campaign?
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster