Xboxlife forum

Meget billige spil til PC'en!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Lowlandet » 12. okt 2011 21:49

Jeg faldt over denne side, som nogen af jer måske ville finde meget interessante.

http://gamers-shop.dk/Shop/catalog/index.php

Trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.gamers-shop.dk

Dog skal det nævnes at du skal lærer et par ninjatricks for at aktivere serial koden. Ellers har de også en service så de klarer det for dig, kvit og frit!

"Nøglen er en officiel Steam Key (http://www.steampowered.com). Det aktiveres via Steam, og giver dig mulighed for at spille på de officielle Steam servere og dit spil vil blive holdt opdateret med de nyeste patches via Steam platformen.

Nøglen er på lager og kan preloades på Steam


Nøglen aktiveres først med en russisk IP igennem en VPN forbindelse
Skal nøglen aktiveres af Gamers-shop, bedes du i kommentar feltet skrive dit Steam brugernavn og en midlertidig kodeord (Steamguard deaktiveres) Hvis du selv ønsker at aktivere det igennem VPN forbindelse, følg venligst guiden længere nede på denne side. Bemærk vi yder ikke support på din VPN opsætning"

Jeg har dog ikke selv handlet der, men ifølge Trustpilot er det en hæderlig forretning.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Rexter » 14. okt 2011 23:35

"aktiveres først med en russisk IP igennem in VPN forbindelse" ææææhhhh, trustpilot eller ej, det lyder skummelt hele vejen igennem.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Erroneus » 15. okt 2011 01:40

Det er simpelthen bare fordi at priserne i den russiske steam shop er lavere og de keys de sælger, er købt via den russiske steam shop, der så kræver man aktiverer spillet fra en russisk ip og så bagefter kan spilles fra ens alm ip.

Jeg kender ikke siden, men sådan er sammenhænget.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Lowlandet » 15. okt 2011 12:08

Rexter skrev:"aktiveres først med en russisk IP igennem in VPN forbindelse" ææææhhhh, trustpilot eller ej, det lyder skummelt hele vejen igennem.


Nu har jeg også understreget at det er noget de kan klarer for dig, uden problemer.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Jenslyn87 » 15. okt 2011 21:27

Mange tak for tippet - det er da priser, der er til at forstå!

Men man kommer vel ikke på kant loven på en eller anden måde ved at købe derfra?
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf JohnH » 15. okt 2011 21:36

Læs her, og tæl hvor mange af de regler du bryder, som du har 'skrevet' under på ;-)

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Jenslyn87 » 15. okt 2011 21:46

Nu er jeg ikke så interesseret i Steam-applikationens 'love', men derimod om de danske myndigheder opfatter det som en art pirateri / ulovlig erhvervelse, og om man kan ske at komme i ballade for at udnytte tjenesten ;-)

Må sige, at jeg er meget fristet af BF3 fra det site, hvis jeg kan være sikker på at kunne spille online. Det er fandme ikke nemt at få råd til at købe spil ind bare nogenlunde regelmæssigt til studerende, når man normalt skal lange 3-400 kr. eller endnu mere efter i hvert fald de nye af slagsen :?

Så kan jeg nok godt klare mig uden spillet rent fysisk :D
Senest rettet af Jenslyn87 15. okt 2011 21:48, rettet i alt 2 gange.
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Lowlandet » 15. okt 2011 21:48

Jenslyn87 skrev:Nu er jeg ikke så interesseret i Steam-applikationens 'love', men derimod om de danske myndigheder opfatter det som en art pirateri / ulovlig erhvervelse, og om man kan ske at komme i ballade for at udnytte tjenesten ;-)


Jeg kan ikke se at det er et problem, du støtter jo spil industrien. Og ellers kunne du jo også være taget til Rusland, købt koden og aktiveret den der. Same same :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Jenslyn87 » 15. okt 2011 21:49

Lowlandet skrev:
Jenslyn87 skrev:Nu er jeg ikke så interesseret i Steam-applikationens 'love', men derimod om de danske myndigheder opfatter det som en art pirateri / ulovlig erhvervelse, og om man kan ske at komme i ballade for at udnytte tjenesten ;-)


Jeg kan ikke se at det er et problem, du støtter jo spil industrien. Og ellers kunne du jo også være taget til Rusland, købt koden og aktiveret den der. Same same :)

Det er selvfølgelig sandt nok!

Men ja - tak for tippet. Så bliver der måske alligevel råd til BF3 :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf weirdo » 17. okt 2011 01:14

Hej Gutter!

Jeg har fået lov til at Morten, til at kommentere herinde.

Jeg er en del af gamers-shop.dk så hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at stille dem :)

De fleste spørgsmål kan jeg se brugerne herinde har svaret på -

Jeg vil dog gerne påpege at vi IKKE bryder nogle danske art/pirateri eller noget.

Vores spil kommer DIREKTE fra vores leverandør som får dem hos fx EA.

Spillene bliver derefter scannet/taget billede af så vi kan få nøglen. Grunden til denne metode er for at spare en del mellemhandler for at kunne opnå den lave pris.
weirdo
Niveau 3
 
Indlæg: 210


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Prozel » 17. okt 2011 10:06

Fed side, og ikke mindst møg billig!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Jibla » 18. okt 2011 07:34

Jeg er for doven til at læse steams EULA igennem, men bryder man nogle regler ved at gøre dette? :)

Det er næppe det værd at spare nogle små penge, hvis man risikerer at få suspenderet ens konto eller andet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf susperia » 18. okt 2011 07:54

Du er også for doven til at læse denne tråd igennem?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf Lowlandet » 21. okt 2011 23:48

Jeg skrev til gamer-shop.dk forleden da, for at høre om de tænkte at udvide deres udvalg, så der også kom billig guld og point, og der var svaret: "Ja!"

Inden for 2 uger (cirka) ville de også indføre Guld & Point til folket.

Prisen blev naturligvis ikke oplyst ;)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Meget billige spil til PC'en!

Indlægaf weirdo » 18. nov 2011 11:25

Vi har fået Guld kort 12mdr til 299,- :)

Points kommer også snart :)
weirdo
Niveau 3
 
Indlæg: 210


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron