Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Scooter dk » 13. okt 2011 21:33

Jake242 skrev:hvor er det sørgerligt at jeg som den eneste stadig sidder og spiller demoen... nå men ny tid: 1:41.043... pt nummer 771 på leaderboard... kom så Madman og Scooter!!!


Damn en god tid du har kørt der =D>

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdags-fest og er for smadret til at køre mere i dag.(den tid du har kørt der kan jeg nok heller ikke slå alligevel)

Så må det være op til Madman om du skal løbe med sejren.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 13. okt 2011 22:03

Scooter dk skrev:
Jake242 skrev:hvor er det sørgerligt at jeg som den eneste stadig sidder og spiller demoen... nå men ny tid: 1:41.043... pt nummer 771 på leaderboard... kom så Madman og Scooter!!!


Damn en god tid du har kørt der =D>

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdags-fest og er for smadret til at køre mere i dag.(den tid du har kørt der kan jeg nok heller ikke slå alligevel)

Så må det være op til Madman om du skal løbe med sejren.


Som Blade siger så er Madman moved on... men tak for kampen, ser frem til flere battles måske med lidt friendly wagers??
ærgerligt at have en fridag og så bare sidde med en skide demo mens gud og hver man spiller det fulde spil...

Men jeg var overrasket over dine evner Scooter da jeg ikke har set dig før i FM regi...

@N4S, lone wolves at your 6 and closing :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 13. okt 2011 22:06

er der nogen der har overført deres graphics til fm4 og set hvordan det ser ud? er det en complete coversion eller ser det ud som lort på de nye biler?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf loonitunius » 13. okt 2011 23:09

jeg fik det ikke i postkassen heller, så har nok ikke været pakker nok til mit distrikt i dag... :( men så er der jo dagen i morgen... selv om weekenden ikke kan bruges ved xbox :D
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 14. okt 2011 06:59

Er der nogen der har fået preordre kode fra elgiganten? Skal ned og hente mit spil idag kl 10 og ville høre om man skulle snakke med elgiganten eller turn 10, mener det er 5 biler man får ved preordre.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf carlmlr » 14. okt 2011 07:16

Jake242 skrev:er der nogen der har overført deres graphics til fm4 og set hvordan det ser ud? er det en complete coversion eller ser det ud som lort på de nye biler?

Der er vidst lidt layer shifting, men det skulle ikke være så slemt.

Det bliver dejligt med Forza 4 og en uges ferie når jeg kommer hjem i dag :D
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 14. okt 2011 07:57

Jake242 skrev:Er der nogen der har fået preordre kode fra elgiganten? Skal ned og hente mit spil idag kl 10 og ville høre om man skulle snakke med elgiganten eller turn 10, mener det er 5 biler man får ved preordre.


De har ingen pre-order biler, altså af de retailer specifikke nogle - Resten er på det fine kort indlagt i æsken, hvis det er LCE, er der 3 koder :)
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Scooter dk » 14. okt 2011 08:33

Jake242 skrev:Som Blade siger så er Madman moved on... men tak for kampen, ser frem til flere battles måske med lidt friendly wagers??
ærgerligt at have en fridag og så bare sidde med en skide demo mens gud og hver man spiller det fulde spil...

Men jeg var overrasket over dine evner Scooter da jeg ikke har set dig før i FM regi...

@N4S, lone wolves at your 6 and closing :D


Ja det kunne være fedt at køre noget time trial igen på et tidspunkt.

F.eks. Nordschleife i en bil med standart opsætning på expert settings??

Nu må posten gerne snart komme med det spil [-o<
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Blade Dk » 14. okt 2011 09:14

Har lige tunet min Honda civic 97 og smidt race udstødning på . Damn nogle brandskider den slår det ser monster blæret ud
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Stoffer » 14. okt 2011 09:25

Hej alle. Nu har jeg lige modtaget mit spil fra Coolshop, og min disk er flækket inde i midten af skiven. Der hvor den skal sidde fast i DVD drevet. Fair nok tænkte jeg, så skal til at lave en RMA.
Så ringede min kammerat og han har præcis samme problem med hans skive. Er der andre herindefra der har oplevet samme? Vi har begge bestilt fra Coolshop.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf OpaqueCypress » 14. okt 2011 10:04

Kan snart afhente mit forza, så nice
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf DanniLaursen » 14. okt 2011 10:39

Håber fanme ikke mit også ser sådan ud....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf BIA DK » 14. okt 2011 11:20

Jeg har også bestilt hos Coolshop, og begge skiver ser fine ud.
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Scooter dk » 14. okt 2011 11:41

Er der plads til flere i xboxlifes car club og hvad er tagget??

XLDA som der tidligere er blevet nævnt eksisterer ikke!
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Blade Dk » 14. okt 2011 11:43

Sagde jeg allerede igår den ik gjorde
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron