Xboxlife forum

Dark Souls - billigst hvor?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf livekiller92 » 12. okt 2011 07:46

Bestilte og havde det 2 dage efter, så tror det lidt forskelligt, du skal regne med at den kommer frem :D
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf christianmp » 12. okt 2011 08:36

Der er elegant at spillet står til 399 på forsiden, også på efterfølgende side, men når du så skal lægge det i kurven så er 449.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf CVMogensen » 12. okt 2011 12:49

Jeg bestilte mit fra dem i lørdags, og har hverken fået spil, konfirmations-mail, eller pengeopkrævning endnu.
Jeg har kun fået det der auto-svar på bestillingen, og må endda også undvære svar på en mail til deres support afsendt mandag morgen :(
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Blodbad » 12. okt 2011 15:30

Så dukkede den op. Når jeg skal være ærlig kan den faktisk godt have ligget i postkassen siden igår. Posten plejer nemlig at komme op på kontoret, men nogengange bliver den bare smidt i postkassen i porten, og der kan den godt ligge lidt før den bliver opdaget.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf CVMogensen » 13. okt 2011 10:53

Nu har de sendt mit spil. Så må vi se hvornår det dukker op!
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:21

Er jeg helt fra den, eller var det Limited Edition, man kunne få til 299? Jeg er så godt som 100 % sikker på, jeg bestilte Limited Edition af Dark Souls, men har kun fået standard! Nogen, der har fået Limited?

Edit: Var det Limited Edition, de satte prisen op på d. 11.? Forstår det ikke... er bare så godt som sikker på, at jeg valgte Limited Edition (til PS3) og fik bestilt den til 299... argh!!!
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf christianmp » 13. okt 2011 11:26

Jens: limited edition var kun så længe lager haves. Det står nederst, på svensk.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Blodbad » 13. okt 2011 11:27

Alle preorders var automatisk limited edition (muligvis med forbehold for om de havde nok).
Jeg fik en limited edition til 299,-
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:30

christianmp skrev:Jens: limited edition var kun så længe lager haves. Det står nederst, på svensk.

Hvor ser du det?? Kan du give et link?
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:31

Blodbad skrev:Alle preorders var automatisk limited edition (muligvis med forbehold for om de havde nok).
Jeg fik en limited edition til 299,-

Jeg lavede da i hvert fald en preorder på PS3-versionen! Det forstår jeg ikke...
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894



Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:34

Hmmm, den side mener jeg nu aldrig, jeg selv kom ind på ved bestilling... og der står stadig, der har Limited for PS3-versionen... nå, men de kan vel bare henvise til det der. Syntes nu ikke, der var ngoet at være i tvivl om, da jeg bestilte!
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:38

- fejl -
Senest rettet af Jenslyn87 13. okt 2011 11:44, rettet i alt 1 gang.
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 13. okt 2011 11:44

Årh, bare lige for at få den lukket. Det er sgu lidt mig selv, der har dummet mig. Bestilte først på udgivelsesdatoen, selvom jeg var sikker på, jeg bestilte før - derfor jeg ikke modtog en Limited Edition - argh. Synes dog stadig, sitet kan være misvisende, men ok - min fejl. Øv.
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jibla » 13. okt 2011 13:10

Jenslyn87 skrev:Årh, bare lige for at få den lukket. Det er sgu lidt mig selv, der har dummet mig. Bestilte først på udgivelsesdatoen, selvom jeg var sikker på, jeg bestilte før - derfor jeg ikke modtog en Limited Edition - argh. Synes dog stadig, sitet kan være misvisende, men ok - min fejl. Øv.


Du går ikke glip af det helt store. Der er en lille artbook bog med, og resten er digitalt.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron