Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 24. sep 2011 21:39

Har Silkeborg IF blanke trøjer? Tvivler stærkt på de har nået at smække MASCOT på trøjerne :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf gringo1980 » 25. sep 2011 08:44

CaptainKicker skrev:Har Silkeborg IF blanke trøjer? Tvivler stærkt på de har nået at smække MASCOT på trøjerne :/


Ved det ikke, men Brøndby's nye udebanetrøje er allerede i spillet, det overraskede mig da jeg tændte op igår....

Men det spil er helt vild fedt, meget bedre end demoen i min optik.... Fedt med dommerkast ved skadede spiller osv. super spil (bedømt efter de første 8 timers gaming)
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Lilleprinsen » 25. sep 2011 13:36

det lyder jo meget godt. glæder mig til torsdag, så jeg kan spille en ordentlig 20-minutters kamp.
er Evertons 3. trøje med eller er der kun den gule udebanetrøje?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 25. sep 2011 19:34

heinstach skrev:Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Men de skulle da være med i 12'eren, ikke?


Nej - de er med.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf heinstach » 25. sep 2011 20:04

tue69 skrev:
heinstach skrev:Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Men de skulle da være med i 12'eren, ikke?


Nej - de er med.


OK, måske det skyldes, at jeg konstant bliver smidt af EA-serveren.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf malle5 dk » 25. sep 2011 20:21

En venlig sjæl der allerede nu har Fifa 12, som gider at se hvad Djiby Fall fra OB har i stats? :)
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf heinstach » 25. sep 2011 20:23

Ah, nu fandt jeg dem. Det gælder bare om at kigge det rette sted :-)

EDIT: Og klarede også den første challenge - bagud 1-3 som Chelsea mod Man. Utd. med 42 minutter tilbage.

Sværhedsgraden var endda Semi-Pro - plejer kun at kunne vinde på laveste sværhedsgrad :-)

Virkelig fedt med disse realistiske challenges fra rigtige kampe!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf dksiam » 25. sep 2011 21:13

malle5 dk skrev:En venlig sjæl der allerede nu har Fifa 12, som gider at se hvad Djiby Fall fra OB har i stats? :)

Ved det ikke, men han er ikke i OBs trup. :(
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Mr. White » 25. sep 2011 21:20

heinstach skrev:Ah, nu fandt jeg dem. Det gælder bare om at kigge det rette sted :-)

EDIT: Og klarede også den første challenge - bagud 1-3 som Chelsea mod Man. Utd. med 42 minutter tilbage.

Sværhedsgraden var endda Semi-Pro - plejer kun at kunne vinde på laveste sværhedsgrad :-)

Virkelig fedt med disse realistiske challenges fra rigtige kampe!


Jeg synes nu godt nok, at det var en let challenge. Vandt den 5 - 4. :)

Men ja, det er virkelig fedt! Jeg elsker også måden spillerne tackler og falder i spillet, det har de fået lavet rigtig godt!
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Jakiller » 25. sep 2011 21:55

Hold da kæft hvor er jeg dårlig til forsvar :D
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf IkkNico » 25. sep 2011 22:33

tue69 skrev:
krimme skrev:øv ULTIMATE er ikke åben på fifa 12 endnu men spillet er sq super online


Jeg kan ikke komme på online lige nu - er det et lokalt problem eller er der generelt "knuder" på linjen?

Tror det er generelt, eller også har EA bare ikke åbnet for onlinedelen endnu.
Jeg har spillet en del FUT her i weekenden, men har ikke kunne finde en eneste online modstander. Havde ellers set frem til en kamp mod bombjack, men sådan skulle det ikke være. Så er det jo rart, at man kan spille offline.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf luxation » 26. sep 2011 05:05

Nogle af jer med muligheden, som har haft tid til at se på manager delen. hvad er jeres mening. hvis man kun vil kører det som sim er der stadig langt til football manager.. det skal siges jeg ikke har spillet fifa siden 2010 og der var manager delen ikke meget værd
luxation
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf heinstach » 26. sep 2011 10:28

Jeg kan fint logge på EA-serverne, men hver gang jeg klikker på "Ultimate Team" tygger den et halvt minuts tid, hvorefter jeg får den samme besked hver gang:

"You have lost your connection to the EA Servers. You will be unable to access any online features until you sign in"

Andre der oplever præcist dette? Ellers kunne det evt. være noget med min egen netforbindelse at gøre. Der er vel ikke andre måder at spille Ultimate Team på end gennem EA-serverne, er der? Og hvis ja, hvordan?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf fatbass » 26. sep 2011 10:33

Kan se på gamerpoints der er en del som har den rigtige disk version og ikke early release

Hvor har i købt jeres spil og er det nordisk version?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf IkkNico » 26. sep 2011 10:37

heinstach skrev:Jeg kan fint logge på EA-serverne, men hver gang jeg klikker på "Ultimate Team" tygger den et halvt minuts tid, hvorefter jeg får den samme besked hver gang:

"You have lost your connection to the EA Servers. You will be unable to access any online features until you sign in"

Andre der oplever præcist dette? Ellers kunne det evt. være noget med min egen netforbindelse at gøre. Der er vel ikke andre måder at spille Ultimate Team på end gennem EA-serverne, er der? Og hvis ja, hvordan?

Kører du på trial eller online pass?
Jeg kører på det sidste, og kan som sagt godt spillet FUT offline modes, men online står den bare og søger efter en modstander uden at finde nogen.


fatbass skrev:Kan se på gamerpoints der er en del som har den rigtige disk version og ikke early release

Hvor har i købt jeres spil og er det nordisk version?

Anmelder eksemplar
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron