Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf skovbo » 24. sep 2011 10:15

ZeanDanielZ skrev:Er man tvunget til at købe den fulde versioner bagefter eller kan man bare købe dette pass for 2000 point?



Hvad tror du selv? Ca 150 kr for Fifa 12 5 dage før egentligt release, nah vel?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf ZeanDanielZ » 24. sep 2011 10:18

Jeg kunne have haft Fifa idag, jeg får det på mandag orginal version.. DK versionen er kommet på lager i EA DK dog må det ikke sælges før release... Men har fundet en der vil skide på release dates... sælger det når han får det
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf ZeanDanielZ » 24. sep 2011 10:20

skovbo skrev:
ZeanDanielZ skrev:Er man tvunget til at købe den fulde versioner bagefter eller kan man bare købe dette pass for 2000 point?



Hvad tror du selv? Ca 150 kr for Fifa 12 5 dage før egentligt release, nah vel?


og tak for din venlige tone... Men det kunne man have sagt sig selv... Når det kommer fra en pisgul..
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2011 10:44

Atticus skrev:Så er jeg igang med at hente det, 6.58 gb fylder svinet :)


SaintRasmus skrev:er selv på 4 % det går pænt langsomt, der er nok et par stykker som er ved at hente spillet. :)


Jeg synes da ikke at demoen fylder så meget? :) Vil gerne lige minde jer om at vi har nogle ret strenge regler hvad angår piratkopier herinde.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 10:59

Morten Skou skrev:
Atticus skrev:Så er jeg igang med at hente det, 6.58 gb fylder svinet :)


SaintRasmus skrev:er selv på 4 % det går pænt langsomt, der er nok et par stykker som er ved at hente spillet. :)


Jeg synes da ikke at demoen fylder så meget? :) Vil gerne lige minde jer om at vi har nogle ret strenge regler hvad angår piratkopier herinde.


Den er god nok, men årsagen er ganske ny i Xbox-sammenhænge :)

Årsagen til, at flere har adgang til spillet idag er EA's Season Pass til FIFA, hvor man, udover diverse lækkerier, også får adgang til at hente spillet godt en uge før release :)

Så det er altså det fulde spil der kan hentes online - og (forhåbentligt) ikke en piratkopi. :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2011 11:01

Fedt! Det er da en genial ide fra EA's side, og sikkert noget der netop kan forhindre en del piratkopiering gætter jeg på.

Men så er det jo på den rigtige side af loven (med mindre at EA sælger piratkopier ;-)). Enjoy!

Det betyder også, at hvis jeg vil spille FIFA i dag, så kan jeg bare købe det på Xboxen og så spille det frem til udgivelsen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 11:03

Morten Skou skrev:Det betyder også, at hvis jeg vil spille FIFA i dag, så kan jeg bare købe det på Xboxen og så spille det frem til udgivelsen?


Jeppers - altså du skal selvfølgelig købe EA's Season Pass først (mener det koster 2000 MSPoints), og så hente EA's App på Marketplace.

Så kan du downloade FIFA12 idag :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2011 11:06

Og med Season Pass får man sikkert også adgang til noget DLC fremover eller lignende ikke? :D

Må erkende at jeg ikke følger så meget med i hvad der sker på FIFA-fronten, men kan nu ret godt lide spillet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 11:09

Morten Skou skrev:Og med Season Pass får man sikkert også adgang til noget DLC fremover eller lignende ikke? :D

Må erkende at jeg ikke følger så meget med i hvad der sker på FIFA-fronten, men kan nu ret godt lide spillet.


Jeg tror i al fald at man får adgang til det der Live Season, hvor spillernes form in-game bevæger sig samtidigt med real-life præstationerne.

Men ved ikke om EA smider DLC på markedet til FIFA, de plejer ikke at gøre det. :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 24. sep 2011 11:12

Det er vist kun rabat på sådan noget som pakker i FUT osv. - og ikke rigtig DLC som sådan.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 11:13

CaptainKicker skrev:Det er vist kun rabat på sådan noget som pakker i FUT osv. - og ikke rigtig DLC som sådan.


Ok - plejer ikke at bruge penge på det.

Er jeg iøvrigt den eneste der har svært ved at komme på Ultimate Team via netbrowser?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf krimme » 24. sep 2011 12:00

øv ULTIMATE er ikke åben på fifa 12 endnu men spillet er sq super online
krimme
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 12:11

krimme skrev:øv ULTIMATE er ikke åben på fifa 12 endnu men spillet er sq super online


Jeg kan ikke komme på online lige nu - er det et lokalt problem eller er der generelt "knuder" på linjen?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf the bifoman » 24. sep 2011 19:20

Sikkert et dumt spørgsmål, men mener de med Precision Dribbling den bedstemor-gang, spillerne fjanter rundt i, når man trykker LB? Eller dækker det også over spillernes mere følsomme boldberøringer i en-mod-en situationer? For jeg fatter ikke, hvad den funktion ellers skal bruges til. :/
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf heinstach » 24. sep 2011 21:15

Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Men de skulle da være med i 12'eren, ikke?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron