Xboxlife forum

Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Indlægaf Thoz » 24. sep 2011 00:26

Heydår

Jeg sidder og skal have forbundet både min xbox og min computer til mit headset på samme tid, sådan at jeg ikke behøver at flytte rundt på ledningerne i tide og utide. Både min xbox og computer kører på samme skærm. Xboxen sidder igennen HDMI og computeren DVI. Jeg aner bare ikke hvordan det skal forklares, så jeg har forsøgt at tegne det ned.

Billede

Adapteren jeg vil bruge er den her: http://www.av-cables.dk/diverse_kabler_stik/iphone_kabel/iphone_lydkabel/iphone_headset_adapter_6649_da.html. Men det jeg skal bruge den til, er at sende signalet igennem hun indgangen, og ud af han indgangene. Er der nogle som ved om dette kan lade sig gøre? Eller om der muligvis er en anden vej som jeg har overset?

Kan headsettet overhovedet klare to input på en gang? Ikke at både xbox og computer skal sende noget til headsettet på samme tid, men bare det at køre forbindelsen mellem dem tager vel.

Simpelt: Jeg har 2 lydkilder som skal ud i et headset, kan det lede sig gøre?
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Indlægaf LinearZ » 24. sep 2011 06:40

Er det ikke bare at sætte lyd-stikket til skærmen og så købe en lille forlænger ledning til mikrofon-stikket så det kan nå computeren?
(Ud fra din tegning kan jeg ikke se at mikrofonen skal bruges sammen med xboxen?)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Indlægaf Berntsen » 24. sep 2011 11:58

For mig lyder det som om at du skal have gang i en slags hub. Jeg har en hub, der gør at jeg både kan have min pc og pladespiller sat til mine højtalere på en gang, dog kan den naturligvis ikke spille begge lydkilder på en gang, men man kan lynhurtigt skifte. Det må også kunne findes, så mikrofonen er med.
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Indlægaf Thoz » 24. sep 2011 12:34

@Linearz, Nej for DVI bærer ikke lyden med fra computeren. Mht. til mikrofonen. Så bruges ledningen i x11 kun til computeren, så den er fixet.

@Berntsen, Kan det virkelig ikke gøres uden en form for hub? Jeg vil gerne holde det så billigt som muligt. Så hvis jeg skal ud og bruge 3-400 kr på en hub, kan jeg lige så godt købe en Turtle Beach DSS.

EDIT: Fixet, satte bare begge signaler igennem min subwoofer også trak headsettet ud igennem højtalerne.
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: Lyd fra xbox + Computer ud i samme headset?

Indlægaf Berntsen » 24. sep 2011 20:24

Købte min hub til 150 kroner, fungere upåklageligt, men super du har fundet en løsning:p Jeg har ikke så meget forstand på det, men min virker...
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron