Xboxlife forum

Gears of War 3 coop

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears of War 3 coop

Indlægaf Dr_Gonzo » 15. sep 2011 11:33

Jeg har ikke spillet meget på min 360'er det sidste års tid, derfor har jeg mistet kontakten til mine online-venner. Så nu søger jeg, en til tre spiller at gennemføre GOW3 med.

Jeg er på jagt efter modne spillere, som er friske på kun at spille om aftenen og i weekenden. Vi spiller kun på kampagnen når alle kan, så der ikke er nogen der går glib af noget.

Så hvis du, ligesom jeg, har et travlt liv, og derfor kun har tid til at afsætte et par timer ad gangen, hører jeg gerne fra dig.

Headset er selvsagt et krav. Det handler om at hygge sig, og ikke om spurte igennem spillet.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Kraftonia » 15. sep 2011 12:11

Det var da en dejlig "annonce" som jeg umiddelbart (forhåbentlig) passer ind på :) 32 år her, arbejder ofte aftenvagter (15-23), med lidt fridage spredt indimellem (arbejder fast hver anden weekend, dag, aften dag el. aften, dag, aften). Jeg gamer som regel fra 23-01/02 stk. På fridage fra 21-22 tiden og frem til jeg ikke gider mere :) Jeg er klar til GOW3 og det passer mig fint vi følges ad, og tager spilleaftener når ALLE kan!
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Dr_Gonzo » 15. sep 2011 19:55

Det lyder til at vi skal lave en aftale.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Kraftonia » 17. sep 2011 14:32

Har sendt dig friend request nu, så tager vi den derfra ;)
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Dr_Gonzo » 19. sep 2011 07:19

Er der ikke andre der skal spille på oldboys holdet? Spillet udkommer jo i morgen.
Senest rettet af Dr_Gonzo 19. sep 2011 19:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Headbanger DK » 19. sep 2011 11:52

Hey jeg er også frisk på den aftale har selv skiftede arbejdestider samt hver anden weekend fri, så mig kan i også adde
Billede
Headbanger DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf KnaldeBang » 19. sep 2011 11:59

Er fresh send en invite
KnaldeBang
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Kraftonia » 19. sep 2011 13:19

Lader til det lykkedes at samle 4 gutter GONZO?? (du den uformelle teamleader så du bestemmer jo sammensætningen, griner)

Så "hygge-holdet" vel nok blive:

Dr Gonzo DK (35 år), Kbh.
SoulTyran (32 år), Middelfart
Headbanger DK (? år), By ?
xXxPriest (? år), By ?

Jeg sender friend request ud i aften, sent!
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf NorthernLiteDK » 19. sep 2011 14:22

er frisk send mig en invite det er meget få folk på lige nu
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf DukeofAwesome » 19. sep 2011 17:10

Hvis i mangler en til noget Horde eller lign, så er jeg klar :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf krig » 19. sep 2011 18:01

jeg er klar fra imorgen aften.. så add bare mig... regner med at spille GOW3 i de næste mange uger :mrgreen:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Dr_Gonzo » 19. sep 2011 19:03

Så blev vi pludselig mange. Jeg bliver nød til at gå efter først-til-mølle princippet, så holdet bliver:


Dr Gonzo DK (35 år), Kbh.
SoulTyran (32 år), Middelfart
Headbanger DK (? år), By ? --- Send venligst en friend request
xXxPriest (? år), By ? --- Send venligst en friend request

Er I alle friske på at starte i morgen? eller hvordan ser det ud med tid? (Skriv gerne hvornår I er klar fra).

Til jer andre, I kan jo selv lave et hold. I skal være mere end velkommen til at sende en friend request til mig. Jeg kommer temmelig sikkert til at spille kampagnen igennem mere end en gang, så det vil være fedt med nogle flere folk der er frisk på coop. Desuden skal der jo også være nogen at hygge sig med i de forskellige online modes.

Skulle nogen af de fire nævnte falde fra, giver jeg besked til den næste på listen, så han kan overtage den ledige plads.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf MoorWen » 19. sep 2011 23:00

Så lan de sørgelige rester vel teame op? :) - Jeg har først lige pre ordered mit spil idag sammen med 12 mdr live så der går sku nok lige et par dage mere før jeg har mit.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Kraftonia » 19. sep 2011 23:00

Jeg har bestilt fra shopto.net, og håber det ankommer i morgen, og hvis det gør, så er jeg klar når fruen har set alt sit lort på kanal 4 he he...

Jeg fikser lige en "spille-plan" for ugens løb for mit eget vedkommende, så kan I andre se om I kan samtidig med mig. Skriver den her i morgen...

Godnat
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Gears of War 3 coop

Indlægaf Headbanger DK » 20. sep 2011 10:30

DK Gonzo har sendt en friend request til dig, regner med at hente spillet her efter middag, så fra en kl 15 er jeg frisk.

Kan lige fortælle at jeg er fra københavn nærmere bestemt Amager og er 30 år gammel
Billede
Headbanger DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron