Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mogwai » 17. sep 2011 09:29

MoH disc, you shall be redeemed!

Bliver fedt at få prøvet det :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 18. sep 2011 12:36

maagaard90 skrev:
SmashingBull skrev:---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xbox-ejere behøver alligevel ikke 'MoH: LE' disc'en for tidlig adgang til BETA'en...

Battlefield's Twitter account har nu tweetet, at det var en fejl, at det blev bekendtgjort, at Xbox-ejere skulle have MoH: LE disc'en for tidlig adgang til BETA'en:

Billede
Sååååå....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hva' ba'? Betyder det at jeg måske kan spille beta'en alligevel selvom jeg ikke har MoH spillet længere? Jeg tror ikke rigtig på det før jeg hører en mere officiel udmeldeling.


Du behøver ikke disken. Men du skal have haft købt Tier 1 edition, for at få 48 timer headstart. det er bekræftiget fra DiCE
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf maagaard90 » 18. sep 2011 13:21

Del Pede skrev:
maagaard90 skrev:
SmashingBull skrev:---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xbox-ejere behøver alligevel ikke 'MoH: LE' disc'en for tidlig adgang til BETA'en...

Battlefield's Twitter account har nu tweetet, at det var en fejl, at det blev bekendtgjort, at Xbox-ejere skulle have MoH: LE disc'en for tidlig adgang til BETA'en:

Billede
Sååååå....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hva' ba'? Betyder det at jeg måske kan spille beta'en alligevel selvom jeg ikke har MoH spillet længere? Jeg tror ikke rigtig på det før jeg hører en mere officiel udmeldeling.


Du behøver ikke disken. Men du skal have haft købt Tier 1 edition, for at få 48 timer headstart. det er bekræftiget fra DiCE


Nu er jeg ikke lige med. Undskyld :) Jeg har solgt mit MoH og det var Tier 1 edition videre. Jeg kan ikke huske om jeg brugte koden, som fulgte med. Hvad er det der 48 headstart?
Senest rettet af maagaard90 18. sep 2011 13:26, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 18. sep 2011 13:25

Maagaard90

Er du lidt blank? headstart siger det ikke sig selv? du forlov at spille bf3 48timer før åben beta starter.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf maagaard90 » 18. sep 2011 13:28

SealFox skrev:Maagaard90

Er du lidt blank? headstart siger det ikke sig selv? du forlov at spille bf3 48timer før åben beta starter.


Sorry. Headstart kunne, i mit blanke hovede, være mange ting. Men så er det godt at du kan hjælpe mig lidt på vej. =D>
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Competa » 18. sep 2011 13:32

Er der nogle der har set de her billeder? For at gå til næste billed, skal du bare trykke på højre piltast ;)

http://www.flickr.com/photos/51133289@N ... otostream/
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 18. sep 2011 13:50

Competa skrev:Er der nogle der har set de her billeder? For at gå til næste billed, skal du bare trykke på højre piltast ;)

http://www.flickr.com/photos/51133289@N ... otostream/



Kæft, man kommer jo til at bruge flere timer på at customize våben! WIN!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 18. sep 2011 14:09

Omg der er mange våben :D shit det bliver fedt.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 18. sep 2011 14:10

maagaard90 skrev:
SealFox skrev:Maagaard90

Er du lidt blank? headstart siger det ikke sig selv? du forlov at spille bf3 48timer før åben beta starter.


Sorry. Headstart kunne, i mit blanke hovede, være mange ting. Men så er det godt at du kan hjælpe mig lidt på vej. =D>


Håber du kan tage det :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf maagaard90 » 18. sep 2011 15:46

SealFox skrev:
maagaard90 skrev:
SealFox skrev:Maagaard90

Er du lidt blank? headstart siger det ikke sig selv? du forlov at spille bf3 48timer før åben beta starter.


Sorry. Headstart kunne, i mit blanke hovede, være mange ting. Men så er det godt at du kan hjælpe mig lidt på vej. =D>


Håber du kan tage det :D


En ting jeg kan tage er dit dogtag ;) Hehe. Ej det er sgu helt fint. Jeg skulle vist bare have læst side 40 i denne debat før jeg skrev :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf ilhan50 » 18. sep 2011 18:11

Competa skrev:Er der nogle der har set de her billeder? For at gå til næste billed, skal du bare trykke på højre piltast ;)

http://www.flickr.com/photos/51133289@N ... otostream/

Amazing :)
Senest rettet af ilhan50 19. sep 2011 07:21, rettet i alt 1 gang.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf BOOM » 18. sep 2011 21:41

Competa skrev:Er der nogle der har set de her billeder? For at gå til næste billed, skal du bare trykke på højre piltast ;)

http://www.flickr.com/photos/51133289@N ... otostream/



Her med forudbestilt!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Batista dk » 19. sep 2011 16:18

41 sider :O
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. sep 2011 14:11

NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf XboxGeek » 20. sep 2011 14:14

NimaAKaJoJo skrev:http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

29. september kommer betaen :-)


Jeg kom da jeg læste nyheden.<3
XboxGeek
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron