Xboxlife forum

Mw3 vs Bf3 ?

Snak om first-person-shooter spil.

Mw3 vs Bf3 ?

Helt klart Modern Warfare 3.
74
20%
Helt klart Battlefield 3.
176
48%
Same shit, ingen af dem.
21
6%
Køber dem begge.
99
27%
 
Afgivne stemmer : 370

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 16. sep 2011 15:25

Altså jeg siger bare, hvis man kan flyve rundt med jets som flyver 1000 km/t i BF3, så må banerne fandme være store.... Jeg mener bare, man skal jo næsten tage toget for at komme helt ned i den anden side af banen på under en time!
Hvad angår grafik anerkender jeg gerne at Battlefield er foran, men jeg mener ikke at grafik betyder kvalitet, hvis du f.eks tænker på hvor meget arbejde der er lagt i banerne, tror jeg der er lagt meget arbejde i cod's baner, med hurtige corners og smutveje i adskillige tætpakkede close-range maps...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 16. sep 2011 15:48

lucky ba skrev:Altså jeg siger bare, hvis man kan flyve rundt med jets som flyver 1000 km/t i BF3, så må banerne fandme være store.... Jeg mener bare, man skal jo næsten tage toget for at komme helt ned i den anden side af banen på under en time!
Hvad angår grafik anerkender jeg gerne at Battlefield er foran, men jeg mener ikke at grafik betyder kvalitet, hvis du f.eks tænker på hvor meget arbejde der er lagt i banerne, tror jeg der er lagt meget arbejde i cod's baner, med hurtige corners og smutveje i adskillige tætpakkede close-range maps...

Helt enig Lucky :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf SealFox » 16. sep 2011 18:38

Synes nu heller ikke MW fans kan tage kritik, nogle kan men det er godt nok ikke mange,
De fleste jeg har snakket med bliver pige sure hvis man kritisere mw og cod.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 16. sep 2011 18:49

SealFox skrev:Synes nu heller ikke MW fans kan tage kritik, nogle kan men det er godt nok ikke mange,
De fleste jeg har snakket med bliver pige sure hvis man kritisere mw og cod.

Nå, er da selv stor COD fan og jeg kan sgu sagtens tag det! Jeg har bare prøvet at se om nogle ægte BF fans kan sige noget godt overhovedet om COD og der har jeg bare ikke været heldig men der er jo nok nogle ;) Er MW og COD btw ikke det samme? ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 17. sep 2011 11:55

iiMSchulerDK skrev:
SealFox skrev:Synes nu heller ikke MW fans kan tage kritik, nogle kan men det er godt nok ikke mange,
De fleste jeg har snakket med bliver pige sure hvis man kritisere mw og cod.

Nå, er da selv stor COD fan og jeg kan sgu sagtens tag det! Jeg har bare prøvet at se om nogle ægte BF fans kan sige noget godt overhovedet om COD og der har jeg bare ikke været heldig men der er jo nok nogle ;) Er MW og COD btw ikke det samme? ^^

Jo det er det samme, men der er jo nogle som kun kan lide MW-serien og ikke Black ops og treyarch's spil...men altså jeg vil nu også mene jeg ikke har hørt en BF-fan rose Cod på nogen tænkelig måde, men i skal da være meget velkomne til at modbevise mig, hvis jeg tager fejl ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf SealFox » 17. sep 2011 14:17

Skriver nu også at nogle godt kan tåle kritik,

For at mw og black ops havde været perfekt, så skulle det køre på dediceret servere og ikke p2p,
Jeg elsker hurtigheden i cod spil og våbene, men bryder mig ikke om killstreaksne synes ikke de høre til i et spil.. og det er min mening,

Jeg er ikke fan er bf eller cod men elsker begge spil måske mest bf da det har nogle af de ting der mangler i cod efter min mening.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Prozel » 17. sep 2011 15:00

iiMSchulerDK skrev:Tror ikke gider skrive herinde mer

Aftale. Hej hej!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 17. sep 2011 19:07

Prozel skrev:
iiMSchulerDK skrev:Tror ikke gider skrive herinde mer

Aftale. Hej hej!

Davs min ven! :-D Elsker mein freund der bruger sit liv på at finde små sætninger i andres kommetar. Get a life! ^^ LOVE U MAN! <3
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 17. sep 2011 21:41

Prozel skrev:
iiMSchulerDK skrev:Tror ikke gider skrive herinde mer

Aftale. Hej hej!

Prozel hvad er din holdning til det relevante emne ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Batista dk » 19. sep 2011 16:23

mw3 multiplayer traileren ser godt nok ikke imponerende ud denne gang bliver nok kun til bf3 denne gang
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 20. sep 2011 07:21

Batista dk skrev:mw3 multiplayer traileren ser godt nok ikke imponerende ud denne gang bliver nok kun til bf3 denne gang


Kan godt give dig ret i MW3 MP traileren ser lidt kedeligt ud men der ligger (eller har ligget) hundredvis af forskellige in-gameplay af MP delen på bl.a. youtube. Der er også videoer af loadout menuen og det ser fedt ud :) Det er måske lidt hårdt at dømme et spil ud for en trailer??
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Pronality » 20. sep 2011 08:36

Det ender nok med at jeg køber begge til ps3 :)
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Trck FRoZeN » 26. sep 2011 13:41

Helt klart Mw3 :D, har pre ordered hardened edition.
Trck FRoZeN
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf ilhan50 » 26. sep 2011 13:43

Pronality skrev:Det ender nok med at jeg køber begge til ps3 :)


Hvorfor PS3 :mrgreen:
Og ikke Boxen ?
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf WozziFuzz » 26. sep 2011 14:01

Fedt at se at Battlefield 3 i det mindste vinder herinde! Håber så meget det giver MW3 røv.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron