Xboxlife forum

Mw3 vs Bf3 ?

Snak om first-person-shooter spil.

Mw3 vs Bf3 ?

Helt klart Modern Warfare 3.
74
20%
Helt klart Battlefield 3.
176
48%
Same shit, ingen af dem.
21
6%
Køber dem begge.
99
27%
 
Afgivne stemmer : 370

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 15. sep 2011 10:00

Modern warfare 2, var også langt foran grafikmæssigt i forhold til BF2, så BF blev nødt til at rykke sig på det område, hvis de gerne vil have solgt deres spil..
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 15. sep 2011 11:24

lucky ba skrev:Modern warfare 2, var også langt foran grafikmæssigt i forhold til BF2, så BF blev nødt til at rykke sig på det område, hvis de gerne vil have solgt deres spil..

Det er nemlig også sådan jeg ser på det :) COD serien har hele tiden været fremme med noget af det nyeste grafik, og det kan jo skyldes at de pumper et COD ud hvert år hvor BF2 er en del ældre (ved ikke præcis hvor meget) men så er det jo klart det ser og er sikkert stort fordi de kommer med en helt ny spille motor, Frostbite 2 :) Og så vidt jeg har hørt er MW3 spille motor er en opgraderet version fra den MW2 bruger :) Det bliver et tæt løb men for mig always COD ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf ilhan50 » 15. sep 2011 22:49

iiMSchulerDK skrev:
lucky ba skrev:Modern warfare 2, var også langt foran grafikmæssigt i forhold til BF2, så BF blev nødt til at rykke sig på det område, hvis de gerne vil have solgt deres spil..

Det er nemlig også sådan jeg ser på det :) COD serien har hele tiden været fremme med noget af det nyeste grafik, og det kan jo skyldes at de pumper et COD ud hvert år hvor BF2 er en del ældre (ved ikke præcis hvor meget) men så er det jo klart det ser og er sikkert stort fordi de kommer med en helt ny spille motor, Frostbite 2 :) Og så vidt jeg har hørt er MW3 spille motor er en opgraderet version fra den MW2 bruger :) Det bliver et tæt løb men for mig always COD ^^


BFBC serien har da haft meget bedere grafik end COD serien syntes jeg...
Selv om BF3 spillet har 1000 gange federe grafik end Mw3 så sælger mw3 helt sikkert det dobbelte af bf3.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Miaauw » 15. sep 2011 22:59

lucky ba skrev:Modern warfare 2, var også langt foran grafikmæssigt i forhold til BF2, så BF blev nødt til at rykke sig på det område, hvis de gerne vil have solgt deres spil..

Jeg håber du ved at der var et 4 års gab mellem BF2 og MW2..
Senest rettet af Miaauw 15. sep 2011 23:02, rettet i alt 1 gang.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Miaauw » 15. sep 2011 23:01

dobbelpost
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 15. sep 2011 23:24

Tror ikke gider skrive herinde mer da det er ligesom dansk politik rød blok vs blå blok og vi kan blive enige eller anderkende noget som helts! Typsisk 100% BF fan. Siger stille roligt at BF og MW har næsten samme grafik. To sekunder efter får man losset nosserne og får at vide at BF er bare 1000 gange bedre ..... xD Jamen det er da fint i kan vudere et spil der udkommer om lidt over en måned.

Hvad med at vente til spillet kommer ud så kan diskussionen fortsætte der.

Men ja BF fans har en fantastisk evne og det er at vudere og dømme spil et halvt før det udkommer... Bravo. Bravo (klap, klap) og NEJ! jeg forguder ikke COD men det er det jeg bedst kan lide. Jeg kan bare ind det mindste som COD fan godt sige noget positivt om begge spil hvor BF klemmer ballerne sammen og hulker hvis de skal sige noget overhovedet positivt om COD.
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Mr Zen » 15. sep 2011 23:41

Det er det vildeste/flotteste grafik jeg nogensinde har set ved FPS eller andre spil. :shock:
Lyden kan man ikke sige så meget, andet det er, det bedste, mest imponerende og hæs blæsende. Men det kender man jo fra de tidligere Bad Company. =D>
Så atmosfæren er i top, MEN jeg ved ikke med våbnene, jeg håber de overrasker mig med lidt nyt og ikke de samme fra taliban's overskudslager. [-o<
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 15. sep 2011 23:57

Mr Zen skrev:Det er det vildeste/flotteste grafik jeg nogensinde har set ved FPS eller andre spil. :shock:
Lyden kan man ikke sige så meget, andet det er, det bedste, mest imponerende og hæs blæsende. Men det kender man jo fra de tidligere Bad Company. =D>
Så atmosfæren er i top, MEN jeg ved ikke med våbnene, jeg håber de overrasker mig med lidt nyt og ikke de samme fra taliban's overskudslager. [-o<


Hvem siger at BF har den bedste lyd??? Husk nu det er en smagsag og alle har forskellige meninger. Hvem er det der skal afgøre om hvad der er bedst og knap så bedst ? Ingen! Det er hver enkelt persons mening der tæller!
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Mr Zen » 16. sep 2011 00:10

iiMSchulerDK skrev:
Mr Zen skrev:Det er det vildeste/flotteste grafik jeg nogensinde har set ved FPS eller andre spil. :shock:
Lyden kan man ikke sige så meget, andet det er, det bedste, mest imponerende og hæs blæsende. Men det kender man jo fra de tidligere Bad Company. =D>
Så atmosfæren er i top, MEN jeg ved ikke med våbnene, jeg håber de overrasker mig med lidt nyt og ikke de samme fra taliban's overskudslager. [-o<


Hvem siger at BF har den bedste lyd??? Husk nu det er en smagsag og alle har forskellige meninger. Hvem er det der skal afgøre om hvad der er bedst og knap så bedst ? Ingen! Det er hver enkelt persons mening der tæller!


Hvem er pisset i din aftenkaffe?
Jeg siger hvad jeg mener, jeg siger ikke du skal have den samme. Du har da så ganske ret at smag ikke kan diskuteres, men jeg skrev jo bare jeg hvad synes og mine øre og øjne opfanger som noget smuk ...og det er Battlefield =P~
De verse anmeldelser rundt om i verden har heller aldrig trukket ned i karakterer pga lydsiden, nej tværtimod er det rost til skyerne. Så der er jeg vist ikke den eneste der kan høre at det kvalitet. :wink:
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Miaauw » 16. sep 2011 07:06

Bare la' vær' Zen, det er jo "Den typiske CoD spiller" :roll:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 16. sep 2011 11:34

Miaauw skrev:Bare la' vær' Zen, det er jo "Den typiske CoD spiller" :roll:

Trist at typiske BF fans ikke kan tåle kritik -_-´Kan da godt tag kritik når det handler om MW for det giver jeg da det selv og har da også rost BF. Det er jer der typisk kun betragter alt hvad COD fans siger bullshit!

Kan da sige at jeg selv skal eje BF3! Jeg giver bare lidt ris og ros til begge spil men det er åbenbart ikke i orden i en tråd hvor det skulle være tilladt ? xD

En ting jeg dog syntes er trist efter de seneste nyheder at der kun er 9 maps + 4 med LE udgaven :( Ved godt banerne er større men hvorfor så lidt maps når COD har dobbelt så mange?:(
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf I Jub Jub I » 16. sep 2011 11:47

iiMSchulerDK skrev:
Miaauw skrev:Bare la' vær' Zen, det er jo "Den typiske CoD spiller" :roll:

Trist at typiske BF fans ikke kan tåle kritik -_-´Kan da godt tag kritik når det handler om MW for det giver jeg da det selv og har da også rost BF. Det er jer der typisk kun betragter alt hvad COD fans siger bullshit!

Kan da sige at jeg selv skal eje BF3! Jeg giver bare lidt ris og ros til begge spil men det er åbenbart ikke i orden i en tråd hvor det skulle være tilladt ? xD

En ting jeg dog syntes er trist efter de seneste nyheder at der kun er 9 maps + 4 med LE udgaven :( Ved godt banerne er større men hvorfor så lidt maps når COD har dobbelt så mange?:(


Du skal tænke på Battlefield 3 kører på Frostbite 2, som sikkert fylder sygt meget på disken, der er en grund til at spillet kommer multiplayer og singleplayer på 2 disks.

MW3 kører på samme engine, og deres baner er betydligt mindre.

Der er bare lagt mere arbejde i BF3 maps. Nuff said.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iiMSchulerDK » 16. sep 2011 12:00

Bare fordi banerne er større, betyder det jo ikke der er lagt mere arbejde i dem ;) Hvis COD maps er så skod, hvorfor ikke bare sætte en handicappet til at pensle nogle striber på et lærred og lave et map ud for det?? Tror da helt bestemt der er lagt lige så meget i COD som BF ;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DukeofAwesome » 16. sep 2011 12:00

iiMSchulerDK skrev:Bare fordi banerne er større, betyder det jo ikke der er lagt mere arbejde i dem ;) Hvis COD maps er så skod, hvorfor ikke bare sætte en handicappet til at pensle nogle striber på et lærred og lave et map ud for det?? Tror da helt bestemt der er lagt lige så meget i COD som BF ;)


Enig
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Anonymous22 » 16. sep 2011 14:19

DukeofAwesome skrev:
iiMSchulerDK skrev:Bare fordi banerne er større, betyder det jo ikke der er lagt mere arbejde i dem ;) Hvis COD maps er så skod, hvorfor ikke bare sætte en handicappet til at pensle nogle striber på et lærred og lave et map ud for det?? Tror da helt bestemt der er lagt lige så meget i COD som BF ;)


Enig


+1
Anonymous22
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron