Xboxlife forum

SkyDrift

Spil med fart på

SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 9. sep 2011 20:38

Fatal Inertia (XBLIFE anmeldelse) hører til blandt toppen af listen over "De bedste spil, som ingen spiller".
Spillet var genialt, og havde kun en eneste fatal fejl: Der er ingen spillere online! På trods af, at det indeholdte så meget kontent og onlinedelen var bygget solidt op med massere af variation.

Men! Så skete der noget! Der begyndte at dukke trailere op for et nyt spil Skydrift - og det ser ganske awesome ud.



Jeg prøvede så demoen, og det virker også okay, selvom våbenene er simplere end de MEGET fysik-basseret våben i Fatal Inertia (ja, jeg elsker det spil)

Jeg har nogle MS-Point på vej med posten, og kunne godt finde på at smide dem efter SkyDrift. Jeg er bare blevet lidt nærig på mine gamle dage, og vil derfor høre, om her er nogen, der har spillet, og om det er til at finde online modstandere? Jeg gider ikke rigtigt spille mod AI´en. Arcade-Ræsere er sjovere mod andre mennesker, der også tror at de er Døden på 4 hjul. Eller vinger må det være her :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Rotator » 9. sep 2011 20:54

Selvom jeg ikke forstår din "hipsteresque" fascination af Fatal Inertia, så henter jeg da lige SkyDrift demoen :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 9. sep 2011 21:16

Rotator skrev:Selvom jeg ikke forstår din "hipsteresque" fascination af Fatal Inertia, så henter jeg da lige SkyDrift demoen :D


I virkeligheden, så tror jeg, at jeg har en fetich for den slags spil.
Altså gode spil, der samtidigt for dig til at sige "FML".
Fatal Inertia er stadig år foran de fleste ræsere på Xboksen og virkeligt veludført. Der er bare et "men". Spillet er nærmest designet til at få dig til at hade det. Banerne er decideret lavet til at få dig til at gøre galt og våbene er forfærdelige (at blive ramt af). Det er så top-ærgeligt når din modstander har smidt en bunke magneter på din ene vinge, så du slæber din "hovercraft" hen ad jorden i sneglefart, mens alle de andre overhaler dig. Man skulle næsten tro at udviklerne prøver at få dig til at græde.

. Omvendt er det alt for sjovt at sætte din Turbobooster fast på modstanderens skib i et sving og få ham til at køre så meget ud af kurs, at han ligeså godt kan powerquitte :P

Eller binde to modstanderen sammen med elastikken, så de fucker helt op. Så kan jeg også godt lide, at når du rammer modstanderen, så er det ikke forudbestemt hvad der sker.
F. eks i SkyDrift. Der eksplodere flyet bare eller flyet tager skade. I Fatal Inertia, der betyder det f. eks noget, hvor på modstanderes fly du rammer med dine magneter eller turbobooster. Alt efter vinklen han bliver ramt, jamen, så bliver flyet påvirket i den retning eller på det sted.
Spillet er godt lavet, og designet er godt. Men samtidigt så pisse-ærgeligt og anstrængende på en gang :D

Det er lidt det samme med spillet Monster-Madness. Jeg har svoret aldrig nogensinde at spille det lort igen, men jeg nænner ikke at gå af med det, for jeg synes faktisk at det er ret fedt. Jeg hader bare at spille det. Spillet er okay, det er bare så svært, at det er umuligt at klare i Singleplayer. Spillet er nemligt designet til multiplayer samarbejde. Der er bare ikke online Coop (i 360 versionen. Det blev tilføjet på PS3) :P

Xbox 360 udgaven af det er også så svær, at de har sænket sværhedsgraden i PS3 versionen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2011 14:08

Crazy! Jeg er trykkede lige Quickmatch i SkyDrift og nu er jeg inde i en online lobby med tre andre spillere!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2011 14:54

Jeg tager lige en tester af Trial'en senere i dag, Shin, og hvis der er noget ved det, så er jeg game - så håber jeg bare at du ikke dropper det lige så hurtigt som du droppede Blur (som stadigvæk er helt vildt fantastisk).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2011 14:54

Det er for tidligt at sige endnu :P.

Blur var ikke rigtigt fedt synes jeg.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2011 19:30

Kæft, det er fedt online :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2011 19:32

Barrel-Roll, Bitches! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2011 21:25

Hold da kæft, hvor er det bare OK, mang! Barrel-rolls og fly der flyver 430km/t (men føles som 43km/t), INCOMING INCOMING INCOMING og AVOIDED, missiler og shockwaves. Det her har alt hvad der er brug for at skabe et smalltime-hit (ligesom Snoopy's Flying Ace, hvor der ALTID er nok folk til at der er en mindst en næsten fuld kamp - og så er alt jo godt), så snart der kommer en Deal of the Week. De burde sætte prisen ned til 800 points ASAP, dog.

Edit: det er også bare fedt, at man får bonus-boost, af at klemme sig ind gennem tight spots!Jojo, du vendte lige dit fly på siden, smaskede gennem et tyndt hul i klippevæggen og lavede et barrel-roll da du kom ud, bare for lige at taunte modstanderene du havde overhalet med dine syge skills - her, tag noget boost!

Jeg kan også godt lide at man kan flyve på hovedet. Det er bare max taunt at skyde fjender ned, og så flyve på hovedet over dem. Kommer helt til at tænke på den infamøse Top Gun scene, hehe =).

Bare surt at spillets achievements og andre awards er bugged. Har 2 glitchede achievements, og Shin har en enkelt - det er 3 på 2 spillere, og der er 3 for meget. Og ja, det er 3 forskellige (jeg havde ingen problemer med at unlocke den for at bruge alle våben, endda i mit første ræs, mens Shin stadigvæk ikke har fået den, og han har trods alt klaret halvdelen af spillet).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2011 17:33

Jeg er game klokken 19.00. Det top fedt det her. Jeg fik iøvrigt min PowerUp Achievement, mens Live var nede, og jeg brugte tiden på at få klarede nogle offline baner, så jeg kunne unlocke de sidste par fly.

WATCH OUT FOR THE BARREL-ROLL! \:D/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2011 18:51

Hold kæft det holder det her spil!

Jeg er ikke meget ved siden af, hvis jeg siger muligvis GOTY?

Jeg er imponeret over, hvor godt balanceret spillet er. Blandt andet ved hjælp at turbeboost convertsystemet. Det er også så fedt, at på trods af at det "bare" er en avanceret kart-ræser, så kan man ikke som f. eks i Sonic og Sega All stars køre hurtigt fra fjenden ved første hjørne, og så lade alle de andre fly skyde hinanden mens, man bliver ved med at samle boost og skjold. Man kan godt forsvare sig, når man ligger forrest, men man skal satme kæmpe for det. Og det kan meget nemt gå galt.

Fuck, det er godt det her. GOTY indtil videre.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 15. sep 2011 10:33

Hej Flyvevenner! :D

Jeg mangler achievementen for at unlocke alle colours. For at gøre det skal jeg blandt andet vinde 10 Online løb med Stallion Turbo, men jeg kan ikke om det gjaldt mit liv vinde med den skrot-bunke. Den drejer forfærdeligt, og kan iøvrigt heller ikke bremse eller accelerere.

Er her nogen, der har nogle tips, til hvordan man vinder med den? Jeg har prøvet at gemme turbo og bruge det som acceleration, men jeg synes heller ikke rigtigt at det virker lige med det her fly. Det er nok fordi, at den kun har to stjerner der også.

Stats er
Speed: Dødningehoved (det er det bedste :P)
Boost: 2
Accel: 2
Manøvre: 2
Durability: 3
Senest rettet af Da Senzai 15. sep 2011 11:04, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf Clinkie » 15. sep 2011 10:49

Mit bedste tip er at du tager et par runder med mig, så skulle du gerne have det achievement i løbet af ingen tid :P
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: SkyDrift

Indlægaf Da Senzai » 15. sep 2011 11:09

Haha, Pro-tip! :D

Jeg adder dig lige, så vi er lidt flere, når der battles i SkyDrift :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SkyDrift

Indlægaf TerrificFalcon » 15. sep 2011 11:11

Haha, federen. Hvornår skal der battles i dag? Forresten, hvis man bruger Spark i Speed Races, så kan man bryde lydmuren, lol.

Så kan vi jo også fejre din fødselsdag med maner, Shin!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster