Xboxlife forum

Gammelt skrammel skal vurderes

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf Nasty Beaver » 25. jul 2011 23:48

Hey venner!

Jeg har en masse gamle spil liggende, som jeg aldrig spiller mere, og da jeg er i alvorlig pengenød, så vil jeg høre, hvor mange penge I vil tro jeg kan forvente for det her? Hvert enkelt spil kan man jo sikkert ikke tjene så meget på, men når alt er solgt, regner jeg da med at jeg ville kunne købe en fadbamse måske!

Burnout Paradise
Guitar Hero 5
Gears of War 2
Rainbow Six: Vegas 2
Fallout 3
Call of Duty: World at War
Halo 3: ODST
BioShock
Dead Space
Shadowrun
Guitar Hero: Metallica
Mass Effect
Green Day: Rock Band
Mini Ninjas
Assassins Creed
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty 4
The Orange Box
Halo: Reach

Det er faktisk hele min samling, der er skrevet op her, pånær FIFA 11, som er det eneste spil som gør at Xbox 360 ikke også står på listen. :)

Undskyld hvis det ikke er organiseret så godt. På forhånd tak!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf sir.auron88 » 25. jul 2011 23:56

Hvor dyr er den fadbamse? :)

Umiddelbart tror jeg at det spil der ville trække mest for folk var Black Ops, de andre er, omend gode spil, så lidt ældre.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf SmashingBull » 26. jul 2011 00:00

det kommer jo an på hvordan folk byder, nogle gør det efter engelske priser andre danske men jeg kan da godt smide nogle bud ind på dem jeg har set herhjemme i butikker så du har en fornemmelse hvad de er værd.

Guitar Hero 5 80- elgiganten
Gears of War 2 100- Elgiganten
Rainbow Six: Vegas 2 50- gamestop
Shadowrun 100- Gamestop
Guitar Hero: Metallica 100- Elgiganten
Call of Duty: Modern Warfare 2 200- Elgiganten
Halo: Reach 200- Gamestop

så vil mene du kan købe en god STOR fadbamse :mrgreen:
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf Nasty Beaver » 26. jul 2011 00:13

SmashingBull skrev:så vil mene du kan købe en god STOR fadbamse :mrgreen:


Fedt fedt fedt fedt!

Jeg tror jeg prøver at gå ned med dem i Gamestop, og hører deres bud. Ja de er nærrige, men så ved man da at folk ikke byder mindre end det. :) Kom dog stadig med forslag! :D
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf Jake242 » 26. jul 2011 00:18

jeg vil godt købe black ops for 200 inkl porto
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf Prozel » 26. jul 2011 10:47

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad priserne for fadbamser er på Djævleøen, men umiddelbart burde du måske overveje at få et arbejde? Tror sku ikke du får mange fadbamser for dine gode omend gamle spil, især ikke hvis de bliver solgt i GameStop. :lol:
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2011 11:43

Smashingbull skyder lidt for højt, skal du nok regne med. Halo: Reach kan stadigvæk findes for 99kr i Fona, mens at Collectors Edition kun koster 198kr i GameStop (og jeg går ud fra at den normale udgave koster mindre) - og det er endda nypriser.

Hvis Burnout Paradise ikke er The Ultimate Box, så vil jeg skyde på at du kan få folk til at give 2-5kr (inklusive porto) for det, når man tænker på at den udgave snildt kan findes for en halvtredser ude i butikkerne, og at den inkluderer DLC til en værdi af 800 Microsoft Points (hvilket cirka er 52kr)
Nyprisen på Guitar Hero 5 er 28kr (spottet i GameStop).
Gears of War 2 har naturligvis en lav værdi, efter som at næsten alle der vil have det spil, købte GOTY-udgaven for en halvtredser, dengang Elgiganten havde den.
Rainbow Six: Vegas 2 er da vidst efterhånden en død hest - uanset hvad, så har jeg også spottet det til en 70-80kr, nyt.
Fallout 3 er lige godt intet værd, da det (hvis man køber dem mens de er på udsalg) vil koste 130kr for alle DLC-pakkerne, hvilket vidst endda er lidt over hvad en ny Game of the Year edition koster, som inkluderer alle fem.
Call of Duty: World at War har jeg set nyt til 99kr her fornylig. Det er muligvis en titel du faktisk kan få en smal håndfuld penge for i GameStop.
Halo: ODST kan man ligeledes findes nyt for en hundredekroneseddel, muligvis endda billigere, hvis man kigger godt nok.
Bioshock går for en halvtredser, nyt, i butikkerne.
Det samme gælder Dead Space.
Shadowrun giver GameStop/GAME en femmer for, eller noget i den stil (og så er der langt op til en fadbamse), hvis de da overhovedet gider have det. Held og lykke med at få det solgt privat, ligeså.
Guitar Hero: Metallica er på udsalg for 28kr for tiden, nyt (i GameStop)
Nu er det godt nok et stykke tid siden at jeg har set et Mass Effect i en butik, men jeg købte mit eksemplar for en halvtredser, engang sidste år. Så er spørgsmålet bare om det er røget længere ned.
Green Day: Rock Band kostede vidst mere end 28kr i GameStop, så det var 50-100kr de tog for det (nyt, dermed inklusive muligheden for at overføre sangene til bedre Rock Band spil).
Mini Ninjas har jeg ikke en anelse om.
Assassin's Creed fås også omkring de halvtreds kroner diverse steder.
Black Ops giver de faktisk en god sum for i GameStop (og det kan ligeledes også sælges privat). Fås nyt for 300kr i Elgiganten.
Modern Warfare 2 er ligeledes faktisk noget værd.
Call of Duty 4 GOTY edition kan dog findes for en halvtredser, hvilket er inklusive DLC til en værdi af 25kr.
The Orange Box har jeg ingen konkret pris på, men GameStop giver vistnok ikke meget for spillet (dvs. under 15 kroner).

Alt i alt, så har du et par titler hvor coveret er mere værd end spillet, samt et par titler du nok kan få solgt til maksimalt en halvtredser inklusive porto, og så har du et par Call of Duty spil, som faktik er noget værd. Enjoy.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf Nasty Beaver » 28. jul 2011 17:25

Kæft der skal købes fadbamser! 850 kr lige ned i lommen!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf The Emobasher » 28. jul 2011 23:30

For 850 kroner kan du hvis du er en af de seje drenge købe en billet til en intimkoncert med The Gaslight Anthem og stadig have 600 kroner at snolde fadøl for, hvad du ikke ved som jeg lige minder dig om er at der er mange lommetyve til sådanne intimkoncerter med The Gaslight Anthem. så der vil du nok miste omkring 2-300 kroner hvilket giver dig 300 kroner at købe fadøl for en fadøl koster omkring 50 kroner derinde fair nok. The Gaslight Anthem kan desværre bare ikke lide øl så de sælger Mokaï istedet for.. De koster også halvtreds, der er bare ikke lige så meget i en mokaï. Den situation du står i nu er at du kan komme til en træls koncert og købe 6 mokaïer. Efter min mening har du bedst chancer i livet ved at beholde dine spil og så bare blive på dit værelse
Peace Out!
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf TerrificFalcon » 28. jul 2011 23:42

Er det 850kr medregnet de 20% som bliver trukket fra, når man får dem i hånden? Ville tro at et gavekort på 1062kr og 50 ører (eller, hvis du havde solgt dem i sidste uge, 1328kr) var lidt mere værd herinde, men oh well.

Hvordan fanden fik du dem overhovedet til at stikke dig pengene i kontanter? Havde du en voksen med, eller har du et falskt ID? Tror simpelthen ikke på at der er nogen som helst som "at a glance" ville tro at du var myndig.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gammelt skrammel skal vurderes

Indlægaf The Emobasher » 28. jul 2011 23:45

Hvis du ikke er Myndig står den på rød sodavand mester! sur røv men sådan er det og det er samme pris!
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster