Xboxlife forum

Resident Evil 6-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Resident Evil 6-tråden

Indlægaf makta » 23. jul 2011 12:27

Hej

Under San Diego Comic-Con igår afslørede Capcom efterfølgeren til Resident Evil 5, RESIDENT EVIL 6.

Spillet blev afsløret bag lukkede døre, og det var ikke tilladt at tage billeder. Men en ung mand, ved navn Akira, formåede at tage et billede af spillets officielle logo, som kan ses forneden.

Capcom annoncerede ikke titlen igår. De bekræftede kun, at spillet er under udvikling. Den officielle annoncering finder sted ved Tokyo Game Show, den 15. September 2011.

Super fede nyheder, ikke?

Billede

[kilde reOnly]
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Competa » 23. jul 2011 12:32

Ny. Controls. NU!

Jeg glæder mig til Raccon City, men havde håbet mere på en FPS isteden for 3. persons.
Men nu ser jeg hvad de kommer frem med Gameplay.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Macheta » 23. jul 2011 12:35

Nice. Jeg elskede 5'eren.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. jul 2011 12:46

Det skal nok blive godt :) Resident er klasse ....

Dog håber jeg på vi får lidt mere uhygge :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf MoorWen » 23. jul 2011 13:08

"WAIT, SHEVA! GOO!!!". Blir fedt.,
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 23. jul 2011 13:14

Spillet vil forresten foregå i Skotland. For at undgå at blive anklaget for racisme, da man kun skyder hvide mænd, har Capcom heldigvis husket at indsætte sorte golfspillere alá Samuel L. Jackson i "The 51st State". Ydermere vil en sort, transseksuel (praktiserende det kvindelige køn), golfspillende og kiltbeklædt person agere co-op partner, også når man spiller alene. Så har Capcom vidst sørget for at de ikke gør nogen sure.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Jibla » 23. jul 2011 13:34

Holy fuck, Akira fra Virtua Fighter serien findes.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 23. jul 2011 13:48

Please giv os noget uhygge ala resi 0,1,2,3,men bliver spændende at se hvordan historien fortsætter...
BTW: Resi 4 HD udkommer 20 september og Resi codename veronica HD udkommer 27 september på xbox live games on demand og der er smidt 1000 achievement point i begge spil...
For satan der skal slagtes zombier i september.....Dead Island og så 2 Resi games.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf makta » 23. jul 2011 14:29

Aaliyahchili skrev:Please giv os noget uhygge ala resi 0,1,2,3,men bliver spændende at se hvordan historien fortsætter...
BTW: Resi 4 HD udkommer 20 september og Resi codename veronica HD udkommer 27 september på xbox live games on demand og der er smidt 1000 achievement point i begge spil...
For satan der skal slagtes zombier i september.....Dead Island og så 2 Resi games.....

I RE4 er der ikke zombier ;)
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 23. jul 2011 17:04

#8 Vidste der var en der ville skrive det ;)
Men ok skal der også slagtes gamle mænd og kvinder......
Men jeg køber kun 4 erén fordi at Leon er min favorit i Resident evil serien.... Resi 5 kan rende mig i R........
Så capcom smid noget Gys ind i serien igen,så serien kan blive kongen af horror igen.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Resident Evil 6-tråden

Indlægaf Psymatiq » 11. aug 2011 18:05

der har ikke været zombier siden re zero eller hvis vi skal følge tidslinien re: vc.

Mere gys mindre lorte action ligegyldigheds spil der kan sammenlignes med 2354234234234 andre action spil.

Får brækfornemmelser når folk elsker 4ern og 5ern... det er ikke engang horror spil... ikke engang survival horror.

Eneste re 4 og 5 bragte var hvorfra T og G virussen originalt kom fra... fandme ringe at det originale survival horror spil er faldet så lavt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron