Xboxlife forum

Må gamestop dette ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Burnie.dk » 11. jul 2011 10:12

Kan du ikke prøve at argumentere for, at mange Gamestopansatte fortæller dig, at det burde være en mulighed at få pengene retur?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Justin Anhtony » 11. jul 2011 11:29

Altså de penge man lægger i en forudbestilling kan "hæves" til hver en tid. Arbejder selv i en GameStop.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf jonas12 » 11. jul 2011 16:53

NorthernLiteDK skrev:Fik aldrig pengene tilbage selvom jeg var dernede tre gange og bad om at afbestille,så jeg håber der er en der kan bruge et GoW 3 når det udkommer :(


nu bliver jeg lidt nysgerrig hvordan har du lavet den pre-order?
Har du byttet spil ind hvor det er du får 25% ekstra for dine spil? så vidt jeg ved plejer man da ikke og betale kontant for spillet for du henter det på release, eller er det bare mig som husker forkert?
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Mendori » 11. jul 2011 18:27

Jeg ville sige man ikke må det som GameStop gør der. Har selv været store manager ved kæden. Og der kunne man nemt slette sin bestilling og få sine penge igen. Men skal ikke sige de mere. Da jeg ikke handler der mere og heller ikke kommer til det.
Mendori
 


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Thit » 11. jul 2011 22:09

Bestillinger kan altid annulleres. :)
Det eneste mindre problem jeg kunne forestille mig, ville være hvis du har byttet spil ind samtidig.

Altså, hvis det er fordi at du har 'indbetalt' de 549,- med indbytning af spil (hvor der jo er 25% ekstra), så plejer du ved annullering at kunne vælge; vil du have dine indbyttede spil tilbage. Eller vil du have beløbet for deres værdi (uden de 25% ekstra) lagt på et gavekort.

Du kan naturligvis ikke få udbetalt 549 kr kontant, hvis preorderen ikke er betalt kontant.
Du får det tilbage som du har givet, hverken mere eller mindre. :)

Kan ikke se hvad problemet ellers skulle være.. Du må meget gerne forklare hvad det er du får at vide i GS. Og om du har byttet spil ind eller betalt kontanter ind..?
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf NorthernLiteDK » 20. jul 2011 14:00

Nej jeg har betalt 549:- cash og ikke brugt noget spil i indbytte
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf NorthernLiteDK » 22. jul 2011 08:28

Fik pengene retur dog ikke i den butik jeg købte spillet ved men den der ligger i Aalborg superflink fyr der var der,han ringede til den butik jeg havde købt spillet i og spurgte hvad fan de havde gang i
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf dbbuu » 22. jul 2011 15:26

Troede kun at man betale 100,- i depositum, og så resten når man hentede spillet. Hvornår er det lavet om?
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf tryllehans » 22. jul 2011 19:31

dbbuu skrev:Troede kun at man betale 100,- i depositum, og så resten når man hentede spillet. Hvornår er det lavet om?

Du kan nøjes med at ligge de 50/100 kr de beder om og så betale resten når du henter. Men du kan også betale hele beløbet hvis du vil det.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Thoz » 30. jul 2011 19:38

Jeg har lige været inde og afbestille MW3, og der var intet problem. Jeg havde brugt deres promo ting og fået 25% oven i indbytninger, og de 25% fik jeg da sat ind på mit gavekort... Dog tror jeg, at hun var ny, for hun spurgte retorisk at jeg gerne ville have spillet med hjem..

Aaanayways, nope intet problem med annulering
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jul 2011 19:51

Kan jeg få den en gang til, Foldager? Du fik dine spil tilbage, og de 25% af værdien fik du på et gavekort? Egenligt burde de 25% jo blive annulleret, i og med at du ikke længere forudbestilte et spil - så ja, hvis du har fået det, så har hun formegenligt været nu. Det, du egenligt skulle have fået tilbage, var jo kun et par eksemplarer af de spil du byttede ind (eller værdien af dem).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Thit » 30. jul 2011 22:52

TerrificFalcon skrev:Kan jeg få den en gang til, Foldager? Du fik dine spil tilbage, og de 25% af værdien fik du på et gavekort? Egenligt burde de 25% jo blive annulleret, i og med at du ikke længere forudbestilte et spil - så ja, hvis du har fået det, så har hun formegenligt været nu. Det, du egenligt skulle have fået tilbage, var jo kun et par eksemplarer af de spil du byttede ind (eller værdien af dem).


..og for det andet, skulle indbytningsværdien til COD:MW3 faktisk kun være hævet med 15% (som er det normale for forudbestillinger med spil i bytte). Ikke 25%, da det kun er på særligt udvalgte titler, som lige præcis MW3 altså ikke indgår i.

Så Foldager har vist været dobbelt 'heldig' her.. :)

Men anyway, godt at høre at trådstarter fik sin sag løst!
Det lød også helt forkert i mine ører, at det skulle være et problem at annullere en bestilling :)
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Thoz » 31. jul 2011 15:12

TerrificFalcon skrev:Kan jeg få den en gang til, Foldager? Du fik dine spil tilbage, og de 25% af værdien fik du på et gavekort? Egenligt burde de 25% jo blive annulleret, i og med at du ikke længere forudbestilte et spil - så ja, hvis du har fået det, så har hun formegenligt været nu. Det, du egenligt skulle have fået tilbage, var jo kun et par eksemplarer af de spil du byttede ind (eller værdien af dem).


Ja det blev sku skrevet lidt hurtigt, my bad :-)

Gamestop kører en kampange på forudbestilling af Mw3, hvis man bytter et spil ind også betalter en del af Mw3 med indbytningen, så får man 25% (15% nu?) mere oven i indbetalingen. Jeg byttede Red Dead Redemption ind og fik uden kampangen 100 kr, så altså 125 kr. med kampangen. Så jeg burde egentligt kun havde fået 100 kr., men da jeg kom hjem så jeg, at hun havde sat 125 kr. ind på mit gavekort.

Men hun tilbød mig så også, at jeg fik RDR med hjem, efter at hun havde sat penge på mit gavekort, hvilket jeg havde for meget samvittighed til at sige ja til :p

@Thit, Hmm, jeg er ret sikker på at det var 25% da jeg bestilte det.
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron