Xboxlife forum

coolshop amatører

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: coolshop amatører

Indlægaf CasperN0904 » 20. jun 2011 10:15

Ja du har ret i at det er Post DKs skyld at spillet ikke er kommet frem. Dog er det jo coolshops problem/valg at de benytter sig af Post DK.. Så må coolshop jo hente erstatning hos Post DK..

P4TR1CK skrev:
CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!


Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret :wink:
CasperN0904
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: coolshop amatører

Indlægaf P4TR1CK » 20. jun 2011 10:18

D@nm@rk skrev:
P4TR1CK skrev:
CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!


Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret :wink:


I sidste ende er det vel dem der skal bestemme, om de vil sende Casper et nyt spil, det er der det med servicen går galt.


Ja det er rigtigt.. Men Coolshop kan så "give" skylden til fragtmanden, for ikke at have leveret det ønsket spil?..

CasperN0904 skrev:Ja du har ret i at det er Post DKs skyld at spillet ikke er kommet frem. Dog er det jo coolshops problem/valg at de benytter sig af Post DK.. Så må coolshop jo hente erstatning hos Post DK..

P4TR1CK skrev:
CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!


Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret :wink:


Lige netop, derfor har PostDK jo også en del af "servicen", nemlig at give en mulig erstatning, da det er DERES (PostDK) problem at pakken er væk.
P4TR1CK
 


Re: coolshop amatører

Indlægaf D@nm@rk » 20. jun 2011 10:27

Det jo så også der det næste problem indtræffet da PostDK ikke erstatter noget der ikke er sendt som pakke. Hvor mange spilforhandlere sender spil som en pakke, det er nemt at svare på ingen.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: coolshop amatører

Indlægaf D@nm@rk » 20. jun 2011 10:27

D@nm@rk skrev:Det jo så også der det næste problem indtræffer da PostDK ikke erstatter noget der ikke er sendt som pakke. Hvor mange spilforhandlere sender spil som en pakke, det er nemt at svare på ingen.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: coolshop amatører

Indlægaf Mr. White » 20. jun 2011 11:35

Har Coolshop ikke ansvar for, at spillet bliver leveret? Det har vel ikke særlig meget med PostDK at gøre, uanset om det er deres skyld eller ej. De plejer da også at ville sende et nyt spil. Har jeg ihvertfald oplevet én gang.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: coolshop amatører

Indlægaf Rotator » 20. jun 2011 12:03

Mr. White skrev:Har Coolshop ikke ansvar for, at spillet bliver leveret? Det har vel ikke særlig meget med PostDK at gøre, uanset om det er deres skyld eller ej. De plejer da også at ville sende et nyt spil. Har jeg ihvertfald oplevet én gang.


Jo, levering er altid sælgers ansvar indtil varen er i købers hænder. Om sælger vælger at levere selv eller gennem andre er ligegyldigt. Det er sælger, der har ansvaret overfor kunden. De kan så efterfølgende vælge at søge erstatning hos leverandøren, men det kommer ikke køber ved.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron