Xboxlife forum

GBP på Amazon?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

GBP på Amazon?

Indlægaf SEmborg » 15. jun 2011 01:27

Hejsa

Jeg er ved at købe et headset på Amazon, og lige inden bekræftelsen, kan vælge enten at betale min ordre i DKK eller GBP. Da Amazons kurs på DKK er en del højere end www.valutakurser.dk, foretrækker jeg at betale i GBP.

Mit spørgsmål er egentligt bare, at hvis jeg betaler min ordre i GBP, bliver kursen så omregnet efter mit bankinstituts nuværende kurs? :D
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: GBP på Amazon?

Indlægaf Major Oblivious » 15. jun 2011 06:11

Det er egentlig et godt spørgsmål.
Jeg er tilbøjelig til at sige ja, da valutavekslingen må ske inden pengene bliver trukket, men har dog oplevet før at den anvendte valutakurs var butikkens..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GBP på Amazon?

Indlægaf Doc Polak » 15. jun 2011 10:35

Jeg har lige handlet der. IGEN IGEN IGEN IGEN! :) Min 57 handel på amazon.
Og jeg tjekker altid på valutakurser.dk

Når, bestilte så et løbearmbånd til min X10 på tilbud.

Og det var 7,32 pund samlet jeg skulle give, med fragt osv.
det gav 61,97kr på valutakurser.dk, det jeg bestilte for.
Og Amazon hævede 62,3 kr. på mit kort. :)

Så det er MEGET nøjagtigt at tjekke valutakurser først vil jeg sige. Har stort set passet hvergang af de 57 handler jeg har lavet, kun med 1-5 krs svingning.

(Dette er ved handel med AMAZON, og ikke et af de 3-parts firmaer der sender derinde, dem handler jeg nemlig ALDRIG med)
Doc Polak
 


Re: GBP på Amazon?

Indlægaf SEmborg » 15. jun 2011 11:13

Doc Polak skrev:Jeg har lige handlet der. IGEN IGEN IGEN IGEN! :) Min 57 handel på amazon.
Og jeg tjekker altid på valutakurser.dk

Når, bestilte så et løbearmbånd til min X10 på tilbud.

Og det var 7,32 pund samlet jeg skulle give, med fragt osv.
det gav 61,97kr på valutakurser.dk, det jeg bestilte for.
Og Amazon hævede 62,3 kr. på mit kort. :)

Så det er MEGET nøjagtigt at tjekke valutakurser først vil jeg sige. Har stort set passet hvergang af de 57 handler jeg har lavet, kun med 1-5 krs svingning.

(Dette er ved handel med AMAZON, og ikke et af de 3-parts firmaer der sender derinde, dem handler jeg nemlig ALDRIG med)

Mit køb er også fra Amazon dem selv.
Mange tak for svaret. Jeg må hellere få bestilt i GBP og spare de penge, Amazon tillader sig at røve mig for gennem deres egen kurs :P
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron