Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 20. maj 2011 13:22

Møg.. Hvis jeg havde lyst til at høre på et diskdrev, og larmende blæser, så var det købt til min PS3..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 20. maj 2011 14:09

Major Oblivious skrev:Møg.. Hvis jeg havde lyst til at høre på et diskdrev, og larmende blæser, så var det købt til min PS3..

Samme.

Men som du selv nævner, så håber jeg også at Team Bondi kan få bakset en performance patch sammen. Jeg kunne forestille mig at det er harddisken som ikke kan arbejde hurtigt nok ift. at få indlæst al dataen. Det er bare underligt eftersom at det har aldrig været et problem i andre spil.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2011 14:26

Nu er harddisken jo væsentlig hurtigere end at læse fra en DVD? Så det er nok ikke der problemet ligger, men det kan måske være noget med måden som de bruger en cache på eller whatever. Har selv spillet 2 ud af 3 dvd'ere fra disk - men synes nu ikke at der er den store forskel?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 20. maj 2011 14:31

måske skal vi prøve at rense cachen? og give Noir en "ren" cache..
Ikke at jeg besidder en teknisk viden der kan retfærdiggøre øvelsen, hehe
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Blaugrana » 20. maj 2011 16:06

Er det både folk med nye og ældre konsoller som oplever dette problem?
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2011 16:28

Jeg spiller pt. på en af de nye slim, så der er problemet i alle tilfælde :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf he1nz » 21. maj 2011 08:29

Rockstar yder support via deres side: http://support.rockstargames.com/entrie ... -l-a-noire
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 21. maj 2011 09:41

Men man må sige, at de vasker deres hænder grundigt. Har ikke selv spillet endnu, så skal ikke sige om det er sandt.

Rockstar skrev:With the launch of L.A. Noire a very small number of Xbox 360 console owners have reported issues with the game freezing or locking up while playing. We posted some troubleshooting tips on our support site for these very few people, a common practice for any game publisher. Unfortunately this was erroneously picked up by some news outlets as a 'story,' reporting that L.A. Noire was causing issues to Xbox 360 consoles - which is categorically untrue.

L.A. Noire has not caused these issues to the Xbox 360 console or the PS3 console as previously addressed by us and Sony. We are always committed to solving any problems people may have with our games and if you are experiencing any problems, please contact technical support below, including Xbox 360 or PS3 support for console issues that may be occurring:

Xbox 360 Support: http://support.xbox.com/
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 21. maj 2011 14:13

Billede
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mr. Aggiz » 21. maj 2011 15:34

Synes det er et okay spil, men når man spiller det virker det som om der mangler et eller andet til, at gøre det rigtigt godt.

Red Dead Redemption er efter min mening klart bedre end L.A Noire.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 21. maj 2011 16:47

Sidder og venter på mit eksemplar fra UK og læser med stigende ængstelse alle indlæggene om lag, fejl osv. Er der nogen der har spillet/spiller det uden de omtalte problemer?
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2011 17:27

Efter min mening, så ser man hurtigt igennem fingrene med fejlene, da stemningen er rigtig god og de forskellige cases giver nogle twists and turns..
Men tror ikke at du finder nogle som ikke oplever disse problemer, da alt typer på at det er spillet som er problemet.
Sidder selv med en 250 GB Slim, og her er til tider små framedrops. Dog lader det til at være blevet bedre efter at jeg slå auto-kamera funktionen fra.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf showdogs » 21. maj 2011 17:39

Ingen fejl ved spil fra skive på min 3-4 år gamle hakkebrædt. Godt spil.....dejligt med noget "andet".
showdogs
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf xbox 360 M » 21. maj 2011 18:17

har købt spillet til ps3 og der er der ingen problemmer overhovedet. :D jeg synes det er mega fedt spil dog lidt svært, da jeg synes det er sværet at finde ud af om de lyver eller ej.
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mr. Aggiz » 21. maj 2011 19:13

Spiller selv på en Slim og har ingen nævneværdige problemer med spillet.

Til tider kan den dog ikke lige nå at loade hele billedet, men den kommer hurtigt efter det.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron