Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 16. maj 2011 17:05

Billede

Ja så er de første teaser og lidt info om spillet skudt i gang.
Her kan i dele de infomationer i finder om spillet, som jeg også kommer til at gøre...


Info listen....

http://twitter.com/#!/infinityward
http://www.youtube.com/user/CALLOFDUTY
http://www.callofduty.com
http://www.sledgehammergames.com/games
http://www.ravensoft.com/games.aspx

Våden liste :

Pistols
FMG (foldable machine pistol)
MP412
Walter P99
SMG’s
MP5
Skorpion
Assault Rifles
ACR
AK47
G36
M4
Scar Light
Shotgun’s
AA12
KSG
Model 1887
Striker
Sniper Rifles
Barrett M82
M14EBR
Remington RSASS
Launchers
M320 Grenade Launcher

Here is the full list of 20 Modern Warfare 3 multiplayer maps – although the list is not 100% confirmed and some may be dropped or renamed before release.

Alpha
Alps
Bootleg
Bravo
Brooklyn
Carbon
Coast
Dome
Exchange
Hardhat
Interchange
Lambeth
Meteora
Mogadishu
Paris
Plaza 2
Radar
Seatown
Underground
Village

http://www.imodernwarfare3.com/

Første teaser :


Første Gameplay Trailer :

Bliver Opdateret løbende...
Senest rettet af ilhan50 19. mar 2012 20:09, rettet i alt 5 gange.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2011 17:16

Fint indlæg, men hvorfor ikke lægge det den eksisterende MW3 tråd? ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 16. maj 2011 17:18

ville lave en official hvor der stod info på.Og en tråd der bliver opdateret af trådens bruger..Og at der er mere orden i tråden..
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf KevinKes » 16. maj 2011 17:47

IkkNico skrev:Fint indlæg, men hvorfor ikke lægge det den eksisterende MW3 tråd? ;)
Jeg vil nu ikke kalde det der en officiel mw3-tråd. Den er jo bygget på en hoax!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2011 18:25

KevinKes skrev:Jeg vil nu ikke kalde det der en officiel mw3-tråd. Den er jo bygget på en hoax!

Jeg kalder den ikke officiel, men gør blot opmørksom på, at der allerede findes en MW3 tråd med noget af det samme info Ilhan har postet (uanset hvilket grundlag den er startet på).

Er helt enig i, at det er irriterende når folk starter en "officiel" tråd, og ikke følger den til dørs. overvejede selv at starte Duke Nukem, men ved stadig ikke om jeg skal have det.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ALIE » 16. maj 2011 22:23

IkkNico skrev:
KevinKes skrev:Jeg vil nu ikke kalde det der en officiel mw3-tråd. Den er jo bygget på en hoax!

Jeg kalder den ikke officiel, men gør blot opmørksom på, at der allerede findes en MW3 tråd med noget af det samme info Ilhan har postet (uanset hvilket grundlag den er startet på).

Er helt enig i, at det er irriterende når folk starter en "officiel" tråd, og ikke følger den til dørs. overvejede selv at starte Duke Nukem, men ved stadig ikke om jeg skal have det.

jo men som en der har lavet en tråd til rage, prøver jeg at updatere så vidt som muligt.
men man ved ikke alt der sker, der for må folk jo gerne sende links til ting der kunne værre relevante :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Morten Skou » 16. maj 2011 22:26

Hvis vi så kan komme tilbage til topic, så synes jeg at det er lidt kedelige våben? Der mangler ligesom noget nyt - omvendt kan det jo være lidt svært når det er realistiske nutids-våben.

20 maps synes jeg måske er i overkanten til at starte med, det kommer jo til at tage en rum tid at lære dem alle at kende ordentligt.

Derudover så er jeg spændt på hvilke perks og killstreaks der kommer :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 16. maj 2011 22:51

Morten Skou skrev:Hvis vi så kan komme tilbage til topic, så synes jeg at det er lidt kedelige våben? Der mangler ligesom noget nyt - omvendt kan det jo være lidt svært når det er realistiske nutids-våben.

20 maps synes jeg måske er i overkanten til at starte med, det kommer jo til at tage en rum tid at lære dem alle at kende ordentligt.

Derudover så er jeg spændt på hvilke perks og killstreaks der kommer :D



Perks og killstreaks venter jeg fandma også spændt på...
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 16. maj 2011 22:53

Modern Warfare Release Date Confirmed November 8

(Kilde)
http://www.imodernwarfare3.com/modern-w ... ovember-8/
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 17. maj 2011 05:29

Håber på at våbenlisten få flere tilføjelser i form at pistols, rifles og sniper.
Jeg håber at de kan finde ud af at lave nogle ordenlige perks balancere spillet godt og samme med killstreaks.

Morten Skou skrev:20 maps synes jeg måske er i overkanten til at starte med, det kommer jo til at tage en rum tid at lære dem alle at kende ordentligt.


Hellere en masse ordenlige maps fra start, som udviklerne har brugt tid på at udvikle, frem for nogle elendige og kedelige maps, der er overdrevet overprised. Ja kald mig cheap, men jeg har endnu ikke set et CoD add-on i form af map packs der er værd at smide penge efter.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Miaauw » 17. maj 2011 07:20

100 kroner på at 80% af perks'ne kender vi allerede.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 17. maj 2011 07:26

Perks og våben vil helt sikkert læne sig kraftigt op af tidligere udgivelser, hvilket er fint for mig.
De 2 ting jeg er mest interessret i er ...

1) Co-op
Hvilken type får vi? Håber rigtig meget på en spec-ops mode som i MW2. Der fik jeg mange timer til at gå.

2) Unlock system
Blev hurtigt træt af COD point, men på den anden side var det heller ikke skægt at skulle få x antal kills på en bestemt måde i MW2 for at få attachments.
Håber de laver en kombination, måske noget med at våben unlockes afhængig af rang, mens attachments o.lign kan købes.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf AMZB » 17. maj 2011 07:43

IkkNico skrev:Perks og våben vil helt sikkert læne sig kraftigt op af tidligere udgivelser, hvilket er fint for mig.
De 2 ting jeg er mest interessret i er ...

1) Co-op
Hvilken type får vi? Håber rigtig meget på en spec-ops mode som i MW2. Der fik jeg mange timer til at gå.

2) Unlock system
Blev hurtigt træt af COD point, men på den anden side var det heller ikke skægt at skulle få x antal kills på en bestemt måde i MW2 for at få attachments.
Håber de laver en kombination, måske noget med at våben unlockes afhængig af rang, mens attachments o.lign kan købes.


Enig. Vi vil gerne ha noget spec ops!

Håber og ber til ac130 kommer igen
AMZB
 


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf TerrificFalcon » 17. maj 2011 08:09

Meteora som i Meteora? Jotak!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ilhan50 » 17. maj 2011 09:38

TerrificFalcon skrev:Meteora som i Meteora? Jotak!


Det tænkte jeg præcis også på...Det ville være fedt hvis det var den :D
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron