Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 15. maj 2011 16:02

Men han er sgu ikke den skarpeste detektiv ham i videoen. Kigger stelnummeret igennem tre gange UDEN at spotte den mistænkte...

En smule retardo.
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf arnel925 » 15. maj 2011 16:18

Rudivöller skrev:
Jetsonboy skrev:uhha det ser godt ud!!

Bliver sgu mere og mere imponeret af ansigterne og deres mimik. Glæder mig til at blæse spillet op på HDTV'et og "lege" detektiv...

Har spillet det lidt igår og synes selv det er en bladning af CSI og Mafia 2 og Heavy Rain :D sjov bladning, man bliver bare irriteret af og til f.eks når man laver interviews med folk som har begået drab, hvis man udspørg dem på en forkert måde jamen så skal man starte helt forfra med sit interview :) lidt irriterende faktisk og det kan tag tid. Men virkelig nice er det at man f.eks kan tag fat i en pistol (eller anden genstand) og så med venstre analog stick bevæge den, og finde "clues" på den måde. :D Og må sige at mimiken er det bedste jeg har set i et spil, men rockstar har jo altid været gode til det. Ellers er jeg ikke imponeret over grafiken.... Det kunne gøres bedre og det er også set bedre... En sjov detelje er at man nu som politibetjent bare kan stoppe folk som køre og så tag deres bil :) uden at de bliver meget sur over det som vi kender fra GTA. Men at skyde med våben og gemme sig bag ting er meget bedre end det der er set i GTA, så thumbs op for det herfra. En anden ting som har irriteret mig lidt var da jeg talte med nogle vidner, jamen hvis jeg sagde at de løj, jamen så kunne jeg kunne risikere at de ikke gad snakke med mig mere :D og derved kunne ikke får mere ud af dem, så måtte jeg klare mig "on my own". Men super fedt at være på den anden side af loven i et rockstar spil, i skal helt klart glæde jer.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Gamemakerman » 15. maj 2011 17:15

^ hvordan har du lige fået fat i spillet før tid?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 15. maj 2011 19:56

der er jo altid kun 2 muligheder..
Men det lyder jo til at vi har noget at glæde os til.
Hvordan er frameraten i forhold til GTA4?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf arnel925 » 15. maj 2011 20:57

Gamemakerman skrev:^ hvordan har du lige fået fat i spillet før tid?

Har det ikke selv endnu har bare spillet det, men skal have lånt det af en snart :)

@Major Oblivious
frameraten er rigtig god, mens jeg var der oplevede jeg overhovedet ikke noget hack mens der blev spillet, eneste jeg var lidt skuffet over er at bilerne føles som om de flyder på vand når man kørte i dem, synes at følelsen var meget bedre i GTA4, men en anden ting som er lidt bedre end GTA4 (som jeg ikke kan mindes at GTA4 havde) er når man holder RT for at køre så kan man bare holde den lidt nede og bilen køre derved med en lavere hastighed, altså ligesom når man køre en rigtig bil.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Macheta » 16. maj 2011 07:27

http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/

Fuld liste over achievements til spillet, hvilket sikkert er set. Men mere interessant er det at på denne liste er den opdateret med 200 nye achievements points til DLC'et man kan få med i Nordic Version.

Ser spændende ud.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Bummerten » 16. maj 2011 07:49

arnel925 skrev:[
Har spillet det lidt igår og synes selv det er en bladning af CSI og Mafia 2 og Heavy Rain :D sjov bladning, man bliver bare irriteret af og til f.eks når man laver interviews med folk som har begået drab, hvis man udspørg dem på en forkert måde jamen så skal man starte helt forfra med sit interview :) lidt irriterende faktisk og det kan tag tid. Men virkelig nice er det at man f.eks kan tag fat i en pistol (eller anden genstand) og så med venstre analog stick bevæge den, og finde "clues" på den måde. :D Og må sige at mimiken er det bedste jeg har set i et spil, men rockstar har jo altid været gode til det. Ellers er jeg ikke imponeret over grafiken.... Det kunne gøres bedre og det er også set bedre... En sjov detelje er at man nu som politibetjent bare kan stoppe folk som køre og så tag deres bil :) uden at de bliver meget sur over det som vi kender fra GTA. Men at skyde med våben og gemme sig bag ting er meget bedre end det der er set i GTA, så thumbs op for det herfra. En anden ting som har irriteret mig lidt var da jeg talte med nogle vidner, jamen hvis jeg sagde at de løj, jamen så kunne jeg kunne risikere at de ikke gad snakke med mig mere :D og derved kunne ikke får mere ud af dem, så måtte jeg klare mig "on my own". Men super fedt at være på den anden side af loven i et rockstar spil, i skal helt klart glæde jer.


Det er kun i begyndelsen af spillet at den genstarter, hvis man får forkert svar.
At de ikke vil svare dig igen er logisk nok, da det jo er pointen i spillet. At se hvordan folk reagerer på spørgsmålene også anklage dem for at lyve eller ej. Derfor er det da logisk at man tier når en betjent anklager en for at lyve, når man ikke har gjort en skid. Lie skal man kun bruge, hvis man kan bevise at de lyver.

Andre ting:
Jeg kan nu godt lide følelesen af bilerne. Håndbremsesving og vendinger med håndbrems er meget flydende med det rigtige feel. Udover det er det skide skægt at komme smadrende rundt i bilen :)

Laaaangt bedre end GTA IV, som jeg personligt synes er dødsygt. Ansigtsantimationerne er så gode som de kan blive, og det løfter den samlede grafik gevaldigt. Det er en meget flot spil, men det er ikke en grafik perle, når man kigger efter.
Cases og sidemissioner er fede. Stemmeskuespillet er overbevisende for det meste, det er godt fortalt visuelt.
Efterforksningen tager nogle gange lidt lang tid, når der er mange ligegyldige spor.

Super fedt spil, så godt at man rent faktisk gider og se cutscenes :) Disk 1 tog 3-4 timer med cutscenes.
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Macheta » 16. maj 2011 08:02

@ Bummerten

Så kommer det nervepirrende spørgsmål så. Hvor har du fået fat i spillet så tidligt henne?
Og hvilken version er du i besidelse af, hvis man må have lov at spørge?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Tdj89 » 16. maj 2011 08:25

Kan folk ikke være pisse ligeglad med hvor folk har spillene fra? Hvilken forskel gør det for jer?
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Macheta » 16. maj 2011 08:58

Tdj89 skrev:Kan folk ikke være pisse ligeglad med hvor folk har spillene fra? Hvilken forskel gør det for jer?


u mad?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf OpaqueCypress » 16. maj 2011 09:04

arnel925 skrev:
Rudivöller skrev:
Jetsonboy skrev:uhha det ser godt ud!!

Bliver sgu mere og mere imponeret af ansigterne og deres mimik. Glæder mig til at blæse spillet op på HDTV'et og "lege" detektiv...

Har spillet det lidt igår og synes selv det er en bladning af CSI og Mafia 2 og Heavy Rain :D sjov bladning, man bliver bare irriteret af og til f.eks når man laver interviews med folk som har begået drab, hvis man udspørg dem på en forkert måde jamen så skal man starte helt forfra med sit interview :) lidt irriterende faktisk og det kan tag tid. Men virkelig nice er det at man f.eks kan tag fat i en pistol (eller anden genstand) og så med venstre analog stick bevæge den, og finde "clues" på den måde. :D Og må sige at mimiken er det bedste jeg har set i et spil, men rockstar har jo altid været gode til det. Ellers er jeg ikke imponeret over grafiken.... Det kunne gøres bedre og det er også set bedre... En sjov detelje er at man nu som politibetjent bare kan stoppe folk som køre og så tag deres bil :) uden at de bliver meget sur over det som vi kender fra GTA. Men at skyde med våben og gemme sig bag ting er meget bedre end det der er set i GTA, så thumbs op for det herfra. En anden ting som har irriteret mig lidt var da jeg talte med nogle vidner, jamen hvis jeg sagde at de løj, jamen så kunne jeg kunne risikere at de ikke gad snakke med mig mere :D og derved kunne ikke får mere ud af dem, så måtte jeg klare mig "on my own". Men super fedt at være på den anden side af loven i et rockstar spil, i skal helt klart glæde jer.


så vil jeg lige spørge, er det et open world spil, forstået med om at allerede områder er åbne eller de åbnes længere henne i spillet ligesom GTA4..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Justin Anhtony » 16. maj 2011 09:29

Spillet er rigtig fedt, synes ansigtsanimationerne er sindsygt flot lavet.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 16. maj 2011 10:05

Tdj89 skrev:Kan folk ikke være pisse ligeglad med hvor folk har spillene fra? Hvilken forskel gør det for jer?

Tror der er en del der afventer/ønsker spillet. Så hvis der er butikker i DK, der sælger der før release, er det vel ok at spørge. Men er spørgsmålet blot for at have muligheden for at være "moralsk-pedel" over for folk, som har prøvet en ulovlig udgave, så gør spørgsmålet ingen forskel i min verden...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 16. maj 2011 10:29

Elgiganten har release d. 19 maj, og jeg forstår at den officielle er den 20, og de plejer jo at sende, således at man har spillet senest på release.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 16. maj 2011 10:36

Ville lige dele denne med jer. Det er et screen fra Gameinformer AU review af spillet. 9.5/10. Desværre har vedkommende, der lavede scanningen været lidt rundtosset.

http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2011/05/la-noire-gameinformerboom.jpg
http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2011/05/la-noire-gameinformer2boom.jpg
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron