Xboxlife forum

Hul i vægtskiver

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 19:04

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med at bore/fræse hullet en lille smule større (til 30mm) i mine vægt skiver. Det drejer sig om ca. 30 stk. Men kan dog godt nøjes med 10 stk. til at starte med. Det drejer sig om 4,5kg 2,5kg & 1 kg vægte.

Skriv endelig også selvom du skal ha' en skilling for det :)

Billede
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf caps-iii » 8. apr 2011 20:09

Hvorfor ikke bare købe en ny håndvægt, som passer til dine skiver?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf centric dk » 8. apr 2011 20:20

har du mistet kræfterne eller skal du spille "stærk" overfor nogle lamseben? ;)
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf Slimjay DK » 8. apr 2011 20:38

Ja, så vejer de jo ikke der der står, hvis du fræser hullet større :-) som caps siger så find en vægtstang der passer til istedet :-)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf DK 4pnig » 8. apr 2011 20:42

Senest rettet af DK 4pnig 8. apr 2011 20:44, rettet i alt 1 gang.
DK 4pnig
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 20:42

Altså lige så alle forstår mig ret :D

Det drejer sig om ca. 1½ mm i diameter de skal udvides. Jeg tvivler på de mister så meget i vægt at jeg kommer til at skulle bruge flere vægtskiver :D

Problemet er at den vægtstang jeg har købt er til 30mm vægtskiver, og jeg har nogle fra Harald Nyborg, som desværre lige præcis ikke kan komme på vægtstangen. Så den med at købe andre stænger, er nok lige i overkanten. Det ville nok være billigere at købe et par andre vægtskiver.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 20:43

DK 4pnig skrev:Kettler skiver er med ø 30mm hul


I know, dem har jeg også nogle af, kunne bare godt tænke mig at kunne bruge dem jeg har på den nye vægtstang. Andet er det ikke, så hvis der var en der kunne hjælpe ville det jo være super.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf DK 4pnig » 8. apr 2011 20:49

Meld dig ind i et fitness center det bliver aldrig til noget seriøst hjemme i stuen, I KNOW :D
DK 4pnig
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 20:53

DK 4pnig skrev:Meld dig ind i et fitness center det bliver aldrig til noget seriøst hjemme i stuen, I KNOW :D


Ok, så du ved at jeg ikke har diciplin nok til at træne hjemme? Men jeg vil da gi' dig ret, der er mange der ikke kan holde motivationen. Men det har jeg heldigvis ikke problemer med :D Har trænet i et par år, og de sidste ca. 6 md. herhjemme. Så jeg ved godt hvad det går ud på :D

Men det drejer sig ikke om, at jeg spørger til råds omkring hjemmetræning eller fitness center. Jeg spørger om der eventuelt er en der kunne hjælpe mig.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf Broendum » 8. apr 2011 22:23

Det kunne måske være rart at vide lidt om hvor de befinder sig i landet? Tror de er lidt for dyre at sende rundt.. ;)
Broendum
 


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 22:51

Broendum skrev:Det kunne måske være rart at vide lidt om hvor de befinder sig i landet? Tror de er lidt for dyre at sende rundt.. ;)


Ha ha ha, ja selvfølgelig, det havde jeg sq lige glemt. Jeg bor i Hvidovre (Avedøre)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf Broendum » 8. apr 2011 23:28

Nåh okay.. så kan jeg ikke hjælpe.
Broendum
 


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf WollaMan » 8. apr 2011 23:29

ok, ærgeligt :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf mowdy » 9. apr 2011 00:20

Hvis du nu satte dig med et stykke sandpapir så vil du ikke kun få en smule mere fingerkræfter, men også få styrket din tålmodighed EN DEL samt en masse selv disiplin absolut ikke usundt. :P Et godt tip, køb du bare et par kasser sandpapir hjem :-D :-D

Aj kender desværre ikke nogen der fræser PT. Men det er nok billigere end at købe nye vægte :P
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Hul i vægtskiver

Indlægaf Kaptajn Blod » 9. apr 2011 07:27

Tag dog ned til den lokale smed og stik ham nogle jyske dollars, så kan han hurtigt fræse de huller da.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron