Xboxlife forum

Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Spil med fart på

Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. mar 2011 17:16

Så nærmer snart Need For Speed seriens næste racer game sig :) Glæder mig! :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. mar 2011 17:22

Jeps, det skal nok blive ret godt tror jeg - jeg synes bare at de skulle have droppet Need for Speed navnet til den her gren af spillet, istedet for at køre samme navn men i to forskellige retninger.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Mogwai » 23. mar 2011 17:30

Jeg kan forstå at Shift 2 er mere simulation end hvad 1'eren var. Er selv lige startet på Shift igår eftersom jeg ikke har været vild med NFS spillene generelt. Dog har Shift noget af det mest actionfyldte cockpit view jeg har prøvet. Lydene er også ret gode. Bilerne skriger i hviner i hvert fald godt. Men dog burde bilerne ikke understyre så meget.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Mogwai » 29. mar 2011 19:24

Fandt lige en video omkring realisme i Shift 2.

http://www.youtube.com/watch?v=mlNh0baWnB0&feature=fvst

Telemetri, dag/nat kørsel, endnu mere realistisk bevægelser med hovedet virker til at gøre spillet endnu mere Sim en hvad Shift 1 var. Jeg har spillet 1'eren i nogle aftener nu og synes sgu det er sådan lidt op og ned. Chase cam stinker og styringen virker sådan lidt "wobbly" Jeg overvejer lidt at få fingre i spillet på release, men synes der mangler lidt mere gameplay footage end hvad man har set indtil videre. Jeg er yderst spændt på om 2'eren kan sammenlignes med et spil som Forza 3. Venter jo spændt på 4'eren ;)

Er der nogle herinde som skal have fingre i Shift 2 på fredag?

Edit: Bummer. Kan se at IGN har givet spillet 8,5. De kritiserer spillet for den løse styring... Ævbæv.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf CvKM » 29. mar 2011 20:44

På fredag? Min GameStop her i byen siger torsdag. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf kcak » 29. mar 2011 21:02

Mit er afsendt fra UK :)
Billede
kcak
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf heinstach » 29. mar 2011 21:05

Morten Skou skrev:Jeps, det skal nok blive ret godt tror jeg - jeg synes bare at de skulle have droppet Need for Speed navnet til den her gren af spillet, istedet for at køre samme navn men i to forskellige retninger.


Jamen det hedder da heller ikke Need for Speed længere :-)

Fik spillet i dag, og på mit cover står der bare Shift 2 Unleashed.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Justin Anhtony » 29. mar 2011 21:23

heinstach skrev:
Morten Skou skrev:Jeps, det skal nok blive ret godt tror jeg - jeg synes bare at de skulle have droppet Need for Speed navnet til den her gren af spillet, istedet for at køre samme navn men i to forskellige retninger.


Jamen det hedder da heller ikke Need for Speed længere :-)

Fik spillet i dag, og på mit cover står der bare Shift 2 Unleashed.


Hedder skam stadig need for speed
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Them » 29. mar 2011 21:59

Det ser virkliget godt, men er der nogen her ind der har prøvet det og kan fortælle lidt om det?
Er lidt itivil og man skulle købe det, for synes ikke det første shift var så godt igen
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Them » 30. mar 2011 09:10

Bump
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf kofoed » 30. mar 2011 09:17

kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Them » 30. mar 2011 09:28

Tak, kedeliget det med styringen, håber de kan få det lavet
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Mogwai » 30. mar 2011 10:49

Them skrev:Tak, kedeliget det med styringen, håber de kan få det lavet

Der er jo som sådan ikke noget galt med styringen. Den er bare mere "vild" end hvad man eksempelvis oplever i Forza 3. Eftersigende skulle den være blevet en smule mere rolig i Shift 2, men det lyder ikke til at det har ændret sig meget.

En anden ting jeg er interesseret at vide er om bilerne understyrer lige så meget som i Shift 1. Bare man drejer minimalt skriger bilerne som at man tager et sving med fuld bundgas.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Them » 30. mar 2011 11:30

Ja for er forza fan men prøvet demo af shift, og synes det styre ikke særliget godt i forhold til forza. Håber ikk det er tilfældet med shift2
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf dk_iceman » 1. apr 2011 19:11

har fået shift2 og blev så kæmpe skuffet over styrringen, den reagerede ikke særlig godt... fandt dog en advanced option som tillod jeg kan justere følsomheden osv på styringen med analog stick så satte den op fra 16% til pt. 25% hvilket hjalp en del på styringen...

skal dog sige jeg kom til at købe den til min PS3 og ikke min Xbox360, det har jeg dog lidt fortrudt...
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron