Xboxlife forum

Crysis 2 - Tråden...

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Blade Dk » 25. mar 2011 23:10

[quote="ilhan50"]Det her spil slår bare alt :mrgreen:
Spiller crysis 2 til BF3 udkommer...[/quote]

Ja tak for kampen tidligere fik lige bidt mærke i du var på samme server som mig
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 25. mar 2011 23:13

Blade Dk skrev:
ilhan50 skrev:Det her spil slår bare alt :mrgreen:
Spiller crysis 2 til BF3 udkommer...


Ja tak for kampen tidligere fik lige bidt mærke i du var på samme server som mig


Haha nice lad os da spille sammen en dag....
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Blade Dk » 25. mar 2011 23:24

Jeps adder dig lige
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 26. mar 2011 09:43

Blade Dk skrev:Jeps adder dig lige


Det gør du bare :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf I Jub Jub I » 26. mar 2011 15:47

Andreas93 skrev:Det virker sgu ret fedt og kunne bestemt være noget jeg kunne finde på at købe.

En ting jeg bider fast i at jeg synes Multiplayeren ser ud til at minde en del om Call Of Duty?

Nogen der kan fortælle om hvor meget det ligner Cod?



det ligner heldigvis ikke COD, det er meget svære, det er meget mere taktik præget end COD, du kan også nå at tænke dig om før du blir nakket, såsom aktivere cloak eller armor, gemme dig kravle væk, der er så mange niveauer i banerne det helt vildt, COD er så latterligt forstår slet ikke folk der stadig spiller black ops.... det værste spil. Det har intet at komme efter, én singleplayer bane i Crysis 2, er der lagt mere arbejde i end hele Black ops. just sayin.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf kofoed » 26. mar 2011 15:48

Ved ikke om det er postet, men her er sgu et fedt easter egg :D

kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Blade Dk » 26. mar 2011 15:54

[quote="I Jub Jub I"] COD er så latterligt forstår slet ikke folk der stadig spiller black ops[/quote]

Siger Manden der har spillet ståene i sit gamercard.
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Andreas93 » 26. mar 2011 17:45

I Jub Jub I skrev:
Andreas93 skrev:Det virker sgu ret fedt og kunne bestemt være noget jeg kunne finde på at købe.

En ting jeg bider fast i at jeg synes Multiplayeren ser ud til at minde en del om Call Of Duty?

Nogen der kan fortælle om hvor meget det ligner Cod?



det ligner heldigvis ikke COD, det er meget svære, det er meget mere taktik præget end COD, du kan også nå at tænke dig om før du blir nakket, såsom aktivere cloak eller armor, gemme dig kravle væk, der er så mange niveauer i banerne det helt vildt, COD er så latterligt forstår slet ikke folk der stadig spiller black ops.... det værste spil. Det har intet at komme efter, én singleplayer bane i Crysis 2, er der lagt mere arbejde i end hele Black ops. just sayin.


Kanon! Det lyder lige som noget for mig.

Det ligner det næste spil køb :)
Andreas93
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ALIE » 26. mar 2011 18:26

kofoed skrev:Ved ikke om det er postet, men her er sgu et fedt easter egg :D


har jeg
edit nej vent det var i lol tråden :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf I Jub Jub I » 26. mar 2011 20:09

Blade Dk skrev:
I Jub Jub I skrev: COD er så latterligt forstår slet ikke folk der stadig spiller black ops


Siger Manden der har spillet ståene i sit gamercard.


Ja self, kan ligesom ikke dømme spillet uden at ha spillet det. ;)
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf Mike.B » 26. mar 2011 21:54

vil lige høre om der er andre end mig der tit har invisible wall bug... for den rammer jeg godt nok tit når jeg går på opdagelse eller når jeg skal snipe.. det er af en eller anden grund kun når jeg skal snipe aliens... de står helt i det fri og bang, så rammer man en usynlig væg i stedet.. meget irriterende.. mn ville som sagt bare høre om der er andre der har det problem. plus at man pludselig falder igennem jorden...
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


3D er fantastisk i Crysis 2

Indlægaf bullamakanga » 27. mar 2011 09:13

Spillede det i 3D på mit Samsung alter - 3D fungerer kanon det er knivskarpt i modsætning til COD, Killzone 3 og andre 3D kompatible spil. Havde næste opgivet at spille med 3D funktionen, men Crysis 2 har virkelig omvendt mig.

Billedet er knivskarpt og 3D effekten er suveræn - tror slet ikke jeg kommer til at spille det i 2D i modsætning til de andre spil, hvor jeg har opgivet at spille i 3D.
bullamakanga
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: 3D er fantastisk i Crysis 2

Indlægaf Cena » 27. mar 2011 09:40

bullamakanga skrev:Spillede det i 3D på mit Samsung alter - 3D fungerer kanon det er knivskarpt i modsætning til COD, Killzone 3 og andre 3D kompatible spil. Havde næste opgivet at spille med 3D funktionen, men Crysis 2 har virkelig omvendt mig.

Billedet er knivskarpt og 3D effekten er suveræn - tror slet ikke jeg kommer til at spille det i 2D i modsætning til de andre spil, hvor jeg har opgivet at spille i 3D.


Lyder nice. Håber jeg får mulighed for at prøve det i 3d en dag. Kan du forklare lidt om hvordan 3d effekten er lavet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: 3D er fantastisk i Crysis 2

Indlægaf ilhan50 » 28. mar 2011 08:43

bullamakanga skrev:Spillede det i 3D på mit Samsung alter - 3D fungerer kanon det er knivskarpt i modsætning til COD, Killzone 3 og andre 3D kompatible spil. Havde næste opgivet at spille med 3D funktionen, men Crysis 2 har virkelig omvendt mig.

Billedet er knivskarpt og 3D effekten er suveræn - tror slet ikke jeg kommer til at spille det i 2D i modsætning til de andre spil, hvor jeg har opgivet at spille i 3D.


3D er super fedt i CRYSIS 2 :D
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Crysis 2 - Tråden...

Indlægaf ilhan50 » 28. mar 2011 11:10


Nice :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron