Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 23. feb 2011 08:41

spif2001 skrev:[DA:O spoiler]

Mht Flemeth, så kan det jo være at, at spillet på en eller anden facon håndterer et gammelt save, hvor man dræbte hende. Desuden foregår prologen i DA2 vel lige efter slaget ved Ostagar, så på dette tidspunkt kan man umuligt have nakket Flemeth endnu i DA:O. Dvs den gamle kone i skoven har forskellig form, når hun snakker med DA:O karaktererne og når hun snakker med DA2 karaktererne.

Irriterende når udviklere tror, at for at man skal synes en npc er spændende, så skal udseendet overgå alt hvad man har set før. Det er hvordan npc'en agerer og kommunikerer der gør, om man synes npc'en er spændende.

I glemmer at det er dværgen som genfortæller historien, og eftersom at han ikke var tilstede, så er det jo hans fortolkning af Flemeth som vi ser.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Annxii » 23. feb 2011 09:18

hmm oki mit tidligere indlæg røg sig vist en tur. Ikke at jeg forstår hvorfor........så holder vi så til mekanismerne og omtaler ikke eventuelle karakterudseender

Jeg blev positivt overrasket over combatsystem. Jeg havde frygtet der var gået alt for meget Diablo i den. Det kan godt have lidt tendens til hack'n'slash, men det synes jeg man selv kan styre ret meget. De nye ability-træer virker også godt. Ikke så meget ændring fra DA:O men en bedre præsentation...og så er det rigtig fedt, at der er kommet tal på stats, så man ikke længere skal se på small, medium og large som damage indicators :)

...og så ikke et ord om karakterudseendet!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 23. feb 2011 10:13

Syntes det er lidt surt at demoen ikke er tilgængelig til silver, dao er et offline singlerplayer spil...
Må jo godt købe dlc samme dag, som alle andre :/ og hvad med at udgive dao ultimate på games on demand??? Steam owner Live for vildt med tilbud og goty editions!!!!!
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf DKhANSI » 23. feb 2011 10:22

charlie bumbum skrev:Syntes det er lidt surt at demoen ikke er tilgængelig til silver, dao er et offline singlerplayer spil...
Må jo godt købe dlc samme dag, som alle andre :/ og hvad med at udgive dao ultimate på games on demand??? Steam owner Live for vildt med tilbud og goty editions!!!!!

Hvorfor spiller du det så ikke bare på PC?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 23. feb 2011 12:38

DKhANSI skrev:
charlie bumbum skrev:Syntes det er lidt surt at demoen ikke er tilgængelig til silver, dao er et offline singlerplayer spil...
Må jo godt købe dlc samme dag, som alle andre :/ og hvad med at udgive dao ultimate på games on demand??? Steam owner Live for vildt med tilbud og goty editions!!!!!

Hvorfor spiller du det så ikke bare på PC?


tror ikke min pc kan trække det :(
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf xsoenx » 23. feb 2011 13:12

charlie bumbum skrev:
DKhANSI skrev:
charlie bumbum skrev:Syntes det er lidt surt at demoen ikke er tilgængelig til silver, dao er et offline singlerplayer spil...
Må jo godt købe dlc samme dag, som alle andre :/ og hvad med at udgive dao ultimate på games on demand??? Steam owner Live for vildt med tilbud og goty editions!!!!!

Hvorfor spiller du det så ikke bare på PC?


tror ikke min pc kan trække det :(

så få en bedre pc og stop med at whine over silver acc
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Annxii » 23. feb 2011 13:49

xsoenx skrev:så få en bedre pc og stop med at whine over silver acc

hvis ikke det var fordi der var brugt sp mange udråbstegn ville jeg have sagt at det var en ond kommentar :lol:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Ink129 » 23. feb 2011 14:23

spif2001 skrev:[DA:O spoiler]

Mht Flemeth, så kan det jo være at, at spillet på en eller anden facon håndterer et gammelt save, hvor man dræbte hende. Desuden foregår prologen i DA2 vel lige efter slaget ved Ostagar, så på dette tidspunkt kan man umuligt have nakket Flemeth endnu i DA:O. Dvs den gamle kone i skoven har forskellig form, når hun snakker med DA:O karaktererne og når hun snakker med DA2 karaktererne.

Irriterende når udviklere tror, at for at man skal synes en npc er spændende, så skal udseendet overgå alt hvad man har set før. Det er hvordan npc'en agerer og kommunikerer der gør, om man synes npc'en er spændende.


Fuldstændig enig. Flemeth var en enormt spændende, interessant og mystisk karakterer i 1'eren, og de behøver ikke lave udseendet fuldstændig om på konen for at gøre hende mere cool, eller hvad det nu er, udviklerne prøver.

Og som du selv er inde på; Grey Warden fra 1'eren har ikke kunne slå hende ihjel endnu, og hun bør derfor ikke have fundet sig en ny krop. Men jaja, sådan har udviklerne nu lavet hende i 2'eren, og det må vi jo bare forholde sig til, selvom jeg synes, at det er lidt "forstyrrende" for oplevelsen. That's just me :wink:

I det mindste er jeg glad for kampsystemet, så der vinder spillet virkeligt ind på mig. Jo, der er mulighed for at hack-n'-slash sig igennem store dele af spillet... på de mindre sværhedsgrader, vil jeg tro. På de sværere tror jeg stadig, det gælder om at have rigtig godt styr på sine abilities og spells. Jeg synes, at det er fedt, at det er blevet lidt mere interaktivt, også selvom det bare er at trykke "A" nogle gange for at slå.

Major Oblivious skrev:I glemmer at det er dværgen som genfortæller historien, og eftersom at han ikke var tilstede, så er det jo hans fortolkning af Flemeth som vi ser.


Lille demo-spoiler:

Dette er faktisk en rigtig fornuftig forklaring. Det giver god mening. I hvertfald så længe vi endnu ikke ved, om Flemeth viser sig senere for dværgen og hovedpersonen i Dragon Age 2, men stadig før, han bliver forhørt af kvinden i mellemsekvenserne. Nu husker jeg ikke 100% samtalerne i forhørsscenerne, men som jeg husker det, så lyder det heller ikke som om, at dværgen har haft mulighed for at møde Flemeth senere hen i historien, så dette kan være den bedste forklaring.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 23. feb 2011 14:46

Ink129 skrev:
Major Oblivious skrev:I glemmer at det er dværgen som genfortæller historien, og eftersom at han ikke var tilstede, så er det jo hans fortolkning af Flemeth som vi ser.


Lille demo-spoiler:

Dette er faktisk en rigtig fornuftig forklaring. Det giver god mening. I hvertfald så længe vi endnu ikke ved, om Flemeth viser sig senere for dværgen og hovedpersonen i Dragon Age 2, men stadig før, han bliver forhørt af kvinden i mellemsekvenserne. Nu husker jeg ikke 100% samtalerne i forhørsscenerne, men som jeg husker det, så lyder det heller ikke som om, at dværgen har haft mulighed for at møde Flemeth senere hen i historien, så dette kan være den bedste forklaring.


Jeg har spillet den en del gange efterhånden, og damen stiller spørgsmål ved at myten Flemeth skulle suse ind, og redde dem, dværgen svarer at sådan har han har fået det fortalt.
Hvis vi ikke møder Flemeth senere i spillet, så kan denne boob fiksering måske skyldes et beskidt sind hos den lille Rouge..
Senest rettet af Major Oblivious 23. feb 2011 15:54, rettet i alt 1 gang.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 23. feb 2011 15:12

tror ikke min pc kan trække det :([/quote]
så få en bedre pc og stop med at whine over silver acc[/quote]


kommer ind fra højre og blander sig, syntes nu ikke det er en rant over noget alle ku fra start af live.
Men tak for dit indput,,tror jeg nok #-o
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 23. feb 2011 15:32

charlie bumbum skrev:tror ikke min pc kan trække det :(

så få en bedre pc og stop med at whine over silver acc[/quote]


kommer ind fra højre og blander sig, syntes nu ikke det er en rant over noget alle ku fra start af live.
Men tak for dit indput,,tror jeg nok #-o[/quote]

sidste år tjente xboxlive med gold og spil+dlc 1billion $ hvora 600 mill er fra gold
valves steam tjente det dobbelt, 2 billioner $
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Ink129 » 23. feb 2011 16:17

Major Oblivious skrev:
Ink129 skrev:
Major Oblivious skrev:I glemmer at det er dværgen som genfortæller historien, og eftersom at han ikke var tilstede, så er det jo hans fortolkning af Flemeth som vi ser.


Lille demo-spoiler:

Dette er faktisk en rigtig fornuftig forklaring. Det giver god mening. I hvertfald så længe vi endnu ikke ved, om Flemeth viser sig senere for dværgen og hovedpersonen i Dragon Age 2, men stadig før, han bliver forhørt af kvinden i mellemsekvenserne. Nu husker jeg ikke 100% samtalerne i forhørsscenerne, men som jeg husker det, så lyder det heller ikke som om, at dværgen har haft mulighed for at møde Flemeth senere hen i historien, så dette kan være den bedste forklaring.


Jeg har spillet den en del gange efterhånden, og damen stiller spørgsmål ved at myten Flemeth skulle suse ind, og redde dem, dværgen svarer at sådan har han har fået det fortalt.
Hvis vi ikke møder Flemeth senere i spillet, så kan denne boob fiksering måske skyldes et beskidt sind hos den lille Rouge..


Haha, så sandt, så sandt. Good point :lol:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 23. feb 2011 17:33

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mike.B » 23. feb 2011 18:09

LOL men for H hvor jeg dog er træt af det nummer... men godt lavet..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mike.B » 23. feb 2011 18:10

lige et Noob spørgsmål. Er det kun Pre-orders der kan få den der signature edition af DA 2 eller hva ??
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron