Xboxlife forum

FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

For sport fanatikere.

Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Ultimo » 7. jan 2011 15:46

Bjørn, jeg forstår ikke helt, hvorfor der ikke er kommet en admin indover dette? Ret mig hvis jeg tager fejl. Men i bliver jo tydeligvis aldrig enige. Hvilket bare vil gøre dette her til rent mundhuggeri.. Måske du skulle gøre mere ud af den politanmeldelse..?

Fidus, du er da det klammeste jeg har stødt på længe. Det fremgår jo tydligt, at du ikke har lavet dit hjemmearbejde godt nok, og blot skal se at få sendt den præmie. Fy for helved.
Ultimo
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf P4TR1CK » 7. jan 2011 17:04

Føj for den da !

Puhaaaaaaaaa
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Batista dk » 7. jan 2011 18:17

fidus skrev:Hør her du får ingenting! OVERHOVEDET! Du har åbenbart ikke fattet hvad jeg siger. OVERHOVEDET! Det er ligemeget vink farvel til mig vink farvel til din præmie som du aldrig får!

Ps. Oswaldo min røv klør mmmmm jeg kan nå! Ohv! Suprise jeg er ikke en dværg.
Pss. Indbakke/alt andet fra Xboxlife er blocked på mail så dette er det sidste jeg skriver hyggehejsa!

ps. Bjørn
http://xplayn.com/profil/11039 IM OOOOOUT!
Peace out lowlifes!

hvis der er en der er en low life er det da vidst dig fidus dit lille makrel barn
håber aldrig jeg ser der herinde igen din lille lyserøde pigment gris
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Phun Man » 8. jan 2011 18:36

Føj Fidus!!!
SÅ SKAL DER GAMES

FORZA FCK, New England Patriots
Phun Man
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Mokuer » 20. jan 2011 15:32

carillo8 skrev:Fidus, må din røv klø noget så grusomt og må dine arme være for korte til at nå! Hold kæft det er langt ude at holde en turnering og så ikke udbetale præmier.

Han fik screenshot fra mig, hvor guffe vandt.

Men jeg fik tilsendt 3 mdr. guld, hvilket jeg har stor restpekt for, når alle (inkl. admin morten skou) var voldsom useriøse med afvikle en turneringen med præmier som en privat person selv står.

Jeres indbyrdes svine hinanden til vil jeg ikke deltage i.
En anden gang foreslår jeg telefonen, hvor man knap så let misforstår hinanden...
Billede
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron