Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf sir.auron88 » 27. okt 2010 00:43

Jeg kunne ikke finde nogen foregående tråd om efterfølgeren til det populære spil, så her starter jeg en. Her kan I skrive hvad i har hørt, hvad I forventer og hvad i frygter.

Indtil videre har jeg fundet de her virkelig flotte trailer:





Er det bare mig, eller har spillet ikke fået en grafisk overhaling?

Et ting er sikkert - Jeg glæder mig!
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Lefunkay » 27. okt 2010 01:17

Her http://pc.ign.com/articles/113/1130484p1.html er en fin artikel om rogue klassen samt nogle af de grafiske ændringer!
Lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Kossefar » 27. okt 2010 06:40

Det ser lækkert ud! :) Can't wait.
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Madskimo » 27. okt 2010 08:19

Der findes også en cam video af gameplayet for det nye DA, Spilstilen vil varriere en del fra PC til konsol denne gang
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf SteffaRRRn » 27. okt 2010 08:26

Synes sgu det ser meget hyggeligt ud :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf sir.auron88 » 27. okt 2010 09:33

Det bliver så stort. Jeg håber, at de laver områder lidt større og friere denne gang. For min skyld måtte de også gerne smide lidt flere spells og skills ind, og gøre kampsystemet lidt mere kompliceret.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf austerellis » 27. okt 2010 20:45

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se og spille Dragon Age 2! Det lyder og ser spændende ud, og med den ufattelige mængde tid, jeg har brugt på at spille menneske, elver, dværg - warrior, mage, rogue og ledt efter alle mulige slags slutninger, så tror jeg, at spil nr. 2 kommer til at sidde i maskinen lige så meget!

Tak for at poste trailerne og linket til ign! Jeg er vildt opsat på at komme til at spille det spil nu. Var det ikke noget med, at GameStop har en 2 spil + 1 krone kampagne på det, for så skal jeg vist i gang med at lede efter en titel, jeg kan bytte ind!
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf defter » 27. okt 2010 21:08

Jeg glæder mig også rigtig meget, og håber at det får bedre kampsystem til xbox. For etterens var ikke perfekt
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf sir.auron88 » 27. okt 2010 23:22

austerellis skrev:Jeg glæder mig rigtigt meget til at se og spille Dragon Age 2! Det lyder og ser spændende ud, og med den ufattelige mængde tid, jeg har brugt på at spille menneske, elver, dværg - warrior, mage, rogue og ledt efter alle mulige slags slutninger, så tror jeg, at spil nr. 2 kommer til at sidde i maskinen lige så meget!

Tak for at poste trailerne og linket til ign! Jeg er vildt opsat på at komme til at spille det spil nu. Var det ikke noget med, at GameStop har en 2 spil + 1 krone kampagne på det, for så skal jeg vist i gang med at lede efter en titel, jeg kan bytte ind!


Selv tak. Jeg synes at de er mesterlige til at danne stemningsfulde trailere. Jeg bliver altid fanget på samme måde, som da jeg så Ringenes Herrer for første gang: Det er bare guf :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 6. jan 2011 20:37

Så er der under 5 dage tilbage, hvis man vil sikre sig en Signature Edition: http://dragonage.bioware.com/da2/info/order/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 7. jan 2011 18:22

En del af signature edition er The Exiled Prince DLC: http://www.joystiq.com/2011/01/07/drago ... d-in-vide/ - en NPC char til dit party + en quest til ham. Lidt a la hvordan Shale fungerede i Origins.

DLC'en bliver efter launch engang mulig at købe for 560 MS point, så skal man have DA2, og skal man have alt DLC, så er der 560 point at spare ved at nappe Signature edition, som man BTW nu kun kan bestille i ca. 4 dage endnu.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 11. jan 2011 08:20

FYI så er det i dag sidste chance for at bestille Signature Edition...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf SteffaRRRn » 11. jan 2011 08:23

Valgte at bestille til PC'en i stedet for. Nogen af jer der har forstand på EA Download Manager? Hvornår kan man pre-loade sine spil?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Giluc » 11. jan 2011 10:07

Jeg forudbestilte i fredags. Glæder mig som en sindssyg! Dragon Age, fuck yeah
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Stoffer » 11. jan 2011 11:05

Shit jeg har travlt hvis jeg skal igennem 1'eren inden 2'eren kommer nu :D
Men er godt nok også blevet hyped på 2'eren nu efter at have læst lidt omkring det :P epic :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron