Xboxlife forum

Slim eller ej.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Slim eller ej.

Indlægaf dummiz » 25. dec 2010 16:58

Hej Alle gamere :)

Jeg står og har fået gavekort til gamestop og med lidt penge på lommen har jeg mulighed for at købe en slim 250GB med endten FIFA11,NHL11,MOH Eller NFS:HP problemet er bare det at jeg ikke "Ved" om jeg skal købe en slim da ingen af de spil i gamestop´s tilbud siger mig noget eller om jeg skal købe noget helt andet for pengene. Det skal lige siges at jeg primært spiller på min PS3 (Har intet imod Xbox360 ;) ) men jeg syntes bare Xbox´s Arcade spil er meget bedre end dem der ligger på PS Store Så jeg ved ikke om det er det værd at købe en slim for primært at spille Arcade spil på. Men der kommer vel også nogle exclusive titler til Xboxén som er værd at kigge på eller? søger imputs til hvad jeg skal gøre ;) gerne seriøse tak ;)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Slim eller ej.

Indlægaf tbaglioni » 25. dec 2010 17:48

Køb en Xbox360 slim. Jeg har begge modeller og er blevet nyforelsket igen. Slim larmer ikke så meget og den er for fed at se på og knapperne skal du bare strejfe fingeren henover så tænder den.. Så jeg ville købe en slim hvis jeg var dig, bare køb den uden spil så kan den da kun blive billigere hvis du kun skal spille arcade.

vh thomas
Shine can never replace Attitude..
tbaglioni
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Slim eller ej.

Indlægaf xsoenx » 25. dec 2010 17:50

tag tilbuddet og sælg NFS:HP og brug pengene på ms points til Arcade spil :D
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Slim eller ej.

Indlægaf dummiz » 25. dec 2010 20:08

xsoenx skrev:tag tilbuddet og sælg NFS:HP og brug pengene på ms points til Arcade spil :D


Ohhh du siger sku noget der :P

Jeg vil sku så gerne have LIMBO og Ilomilo så det tror jeg sku jeg gør :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Slim eller ej.

Indlægaf nakka » 25. dec 2010 21:24

HVIS du bare skal havde arcade spil og de 2 eksklusive titler (minus kinect snasket) der kommer i 2011, så køb da en så billig maskine som overhovedet muligt :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Slim eller ej.

Indlægaf dummiz » 25. dec 2010 22:51

Ja men så har jeg bare et gavekort på 700,- til gamestop som jeg ikke ved hvad skal bruges på :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Slim eller ej.

Indlægaf nakka » 26. dec 2010 00:02

uha, et gavekort er jo altid godt. med alle de eksklusive titler til ps3en i de første 3 måneder, og der jo også et par multiplat titler der kunne købes. det er vel aldrig en dum ide at havde et gavekort til lidt spil luksus æh :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Slim eller ej.

Indlægaf dummiz » 26. dec 2010 00:31

Hvilke titler kommer der i Q1 der er exclusive ps3 da?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Slim eller ej.

Indlægaf nakka » 26. dec 2010 00:50

på stående fod kan jeg nævne killzone 3, LBP, DC universe, yakuza 4, Trinity: Souls of (et eller andet med z oill :) fedt action rpg), Motorstorm: Apocalypse, MLB 11: The Show

på psn er der en del, men vil fremhæve Explodemon

EDIT: en hurtig google kunne finde den her http://championsgames.wordpress.com/201 ... tles-2011/

der er jo også massere af multiplat spil som f.eks dead space 2(med masser af ekstraindhold), crysis 2 (som crytek jo siger er LIDT bedre på ps3en.. men pcen er der jeg hopper over) og dragon age 2 (som sikkert som sin forgængere virker bedre på ps3en. jeg tager dog den bedste udgave - pc)

masser af gode spil. har du ikke prøvet mass effect 2 på pcen (eller xboxen) så kan man tæste mass effect 3s motor i mass effect 2 på ps3en.

vi bliver forkælet med spil. kan dog ikke rigtig finde nogle eksklusive titler til xboxen i q1..

der er jo selvfølgelig også en masse move og kinect.. begge ting der ikke siger mig noget.. men hvis du er til noget af dette, så kunne det jo også være spænende at bruge sine penge på. for 700kr er der jo ikke langt op til kinect :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Slim eller ej.

Indlægaf rasmusvn » 26. dec 2010 01:32

#nakka

Det er temmelig åbenlyst, efter en kort søgning, at du er temmelig biased, sådan virker det ihf. ud fra en rælle indlæg. Af de titler du nævner, er det vel kun KZ3 og LPB der kan betragtes som store titler, med mindre man altså er til figthing-genren eller noget af det japanske crap (ja, Yakuza har fået flotte reviews).

For det meste er forskellene for multiplatformstitler minimale, hvilket dog ikke ændrer på at fanboys og dedikerede sider vil prøve at blæse dem op, mens Digital Foundry giver den tekniske analyse.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Slim eller ej.

Indlægaf nakka » 26. dec 2010 09:25

rasmusvn skrev:#nakka

Det er temmelig åbenlyst, efter en kort søgning, at du er temmelig biased, sådan virker det ihf. ud fra en rælle indlæg. Af de titler du nævner, er det vel kun KZ3 og LPB der kan betragtes som store titler, med mindre man altså er til figthing-genren eller noget af det japanske crap (ja, Yakuza har fået flotte reviews).

For det meste er forskellene for multiplatformstitler minimale, hvilket dog ikke ændrer på at fanboys og dedikerede sider vil prøve at blæse dem op, mens Digital Foundry giver den tekniske analyse.


Digital Foundry er jo flere gange blevet nuppet i at "snyde" med resultaterne - f.eks af ign og kotaku

dc universe er møj stort i usa (nok mest pc udgaven).

det nye moterstorm har jo kun fået positive previews - og bliver nævnt som et af de store arcadebilspil.
men dette var jo så også kun Q1 for 2011. tænk lige på ALLE de mange spil der kommer i til ps3en resten af året!
endnu bedre, så er det jo en meget blandet gruppe af spil. altså ikke kun FPS FPS FPS FPS osv.
yakuza har jeg ikke selv prøvet, har ikke prøvet de første, men de film jeg har set af det, så ser 4'eren jo god ud.

var jo bare svar til dummiz om hvad der kom af eksklusive titler på ps3en. du må da godt nævne de STORE (når nu kun lbp og kz3 er i den katagori ifølge dig :) ) eksklusive titler der kommer til xboxen i Q1.. eller i Q2 for den sags skyld :)

700kr er mange penge, og som jeg skrev i mit første indlæg, HVIS han kun skal bruge den til de titler der ligger på markedspladsen og de få eksklusive titler der kommer (der kommer vel først noget spænende i form af Geow3 i september).. så syntes jeg han skulle købe den billigste xbox. han kunne så næsten købe kinect hvis dette var noget for ham, eller en masse points, et par spil osv. så syntes ikke man skulle købe en slim
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron