Xboxlife forum

Mirrors Edge 2 Tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Hvad vil i helst se i Mirrors Edge 2?

Multiplayer/Matchmaking
5
11%
Free Room
20
45%
Co-op
7
16%
Map Editer
11
25%
Theater/Replay Mode
1
2%
 
Afgivne stemmer : 44

Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 18. dec 2010 12:06

Hej Lifers! For lidt over 2 år siden kom Mirrors Edge og der gik ikke lang tid før vi fik en udtalelse om at spillet var en trilogi.

For lidt over en måned siden, havde Eurogamer et interview med Patrick Soderlund fra EA, hvor han til sidst i interviewet kommer med rigtig gode og postive nyheder. Her er et lille udklip.

It has been over one and a half years since Electronic Arts' Patrick Soderlund confirmed that DICE is working on the sequel for Mirror's Edge. EA has not discussed about Mirror's Edge 2 pretty much anywhere ever since... until now.

In a recent Eurogamer interview about EA's driving and shooting games, Patrick Soderlund has again made a quick mention about the second Mirror's Edge game. Patrick restated that they are absolutely continuing to support Mirror's Edge as an IP and that when the time is right, EA will talk about it, which probably translates into "you can look forward to an official Mirror's Edge 2 announcement sometime in the future".

Den fulde artikel kan læses her. http://www.eurogamer.net/articles/2010- ... -interview


Kom med jeres mening syn på situationen, hvad har i hørt og evt læst omkring på nettet? (gerne med links)
Hvad kunne i godt tænke jer at se i ME2? (gerne uddyb jeres svar, så vi kan få en rig og fyldig tråd :-)



Støt op om en Mirrors Edge 2 og skriv under her! http://www.mirrorsedge2.cba.pl/index.ph ... hank%20you!

ps. Jeg vil holde tråden opdateret med alt officelt news omkring ME2, som jeg selv finder eller i finder!
Senest rettet af NimaAKaJoJo 18. dec 2010 12:26, rettet i alt 1 gang.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf Ryo » 18. dec 2010 12:16

Vil helst se at Mirrors edge 2 bliver omkring 10-12 timer
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 18. dec 2010 12:25

Ryo skrev:Vil helst se at Mirrors edge 2 bliver omkring 10-12 timer


Hvad hvis campaign bliver lige så kort som 1'eren og du måske få nogle lidt mere åbne baner, flere ruter og en mad editer? Evt multiplayer? Er det så ikke fint nok med en tilpas single player?

Personligt synes jeg ikke spillet var for kort.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf fr1lund » 18. dec 2010 13:13

Mirrors Edge er et af mine absolut yndlingsspil, og jeg ser meget frem til en 2'er i fremtiden :D Jeg ville gerne se lidt mere open world, og at våben ikke kan samles op :)
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf makta » 18. dec 2010 14:17

Fed tråd!
Et Mirrors Edge 2 kunne være så fedt!
Kom nu, EA... kom nu!
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf Mitzurugi » 18. dec 2010 15:14

Det skal være copy/paste. Det eneste jeg kræver er nye baner :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 18. dec 2010 21:19

Jeg er helt enig fr1lund! Helt enig!

@makta, tak! :-) Ja, jeg håber inderligt på at der sker i det nye år!


Sørg for at skriver under på sidste link i først post!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 23. dec 2010 17:10

Vi skal lige ha' gang i den her tråd boys! :-)

Har i nogle foreslag til evt. Matchmaking/Multiplayer?

Jeg tænker på sådan noget her. Fange af en eller anden art.



Op til 8 spillere. 1 mod 7. Gælder om at komme fra punkt A til B uden af blive fanget.
Open world selvfølgelig, hvor på kortet er tegnet den optimale rute og så må fantasien eller sættes grænserne.
Der er en tids limit alt efter hvor lang ens rute er. Der er intet hjælp at hente i form af power-ups. Pure skills.
Måden man fanges på, kunne være at man bliver tacklet?

Kunne også være fedt hvis man kunne customize sin egen character, mand eller kvinde, og alt det almindelige.

Gerne i dybde med Brink hvor størelse også gør forskel. Dog er der en grænse for hvor stor og lille man kan blive.
Du har nogle attributes.
Speed
Jump
Strength
Technic
^ foreslag?

og så kan man ellers få skills point og bruge dem på de forskellige attributes alt efter den type character man har lavet.
Så f.eks. Hvis du bygger en "stor" dude, så kan din speed maks være 4 ud af 10. (eller noget)

Der skal være, tøj, sko, tattos, accessories osv. Så man kan få sit eget look. Evt noget alla Skate 2 og 3 hvor man kan lave sine egne designs og uploade det til spillet.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf makta » 6. jul 2011 16:16

EA bekræfter, at de arbejder på et Mirror's Edge projekt! :o Kilde
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 6. jul 2011 16:36

makta skrev:EA bekræfter, at de arbejder på et Mirror's Edge projekt! :o Kilde


http://www.xboxlife.dk/news/8393/e3-mir ... ite-2.html ;)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 16. maj 2012 17:07

Nu hvor der er kommet ild i pejsen igen, så vil jeg da lige bumpe tråden og høre hvad i siger til det?

Jeg er spændt og håber på at de viser det frem til E3!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 16. maj 2012 17:26

Jeg husker stadigvæk et par år tilbage, hvor Xboxlife's chat var fyldt med mennesker, der bare ventede på at de viste ME2 til E3... Og så var der en eller anden der skrev noget i stil med "Hvad snakker I om? De har allerede vist Mass Effect 2"...

Og vi venter stadigvæk. Håber virkeligt at det er i år, at de hiver det frem. Serien er i hvert fald ikke død - det må en nylig Windows Phone 7-udgivelse da i det mindste kunne bevise.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 16. maj 2012 17:30

Det var muligvis mig... hehe.

Jeg håber på en annoncering til E3 og udgivelse i starten af det nye år.. Den serie er så forbandet nytænkende og givet et friskt pust på alle de titler der i bund og grund ligner hinanden.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf winchester » 16. maj 2012 17:33

Jeg håper det blir MMO-free Roam, hvor man f.eks. kan møte andre spillere :)
winchester
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Mirrors Edge 2 Tråd

Indlægaf NimaAKaJoJo » 16. maj 2012 17:45

Interessant tanke, dog tror jeg ikke de går i den retning og tager det sats. :)

Jeg tror de holder det meget simpelt, som det første spil - forhåbentlig tilføjer de enten en form for multiplayer, co-op, free roam og map editor.
Dog kunne jeg godt undvære free roam, hvis de gør banerne lidt større i form af flere ruter. Så vil jeg hellere have de bruger tid på at få lavet en god multiplayer del og map editor.

Hurtigt sidespor, det første spil - var det ikke fuldstændig bug-frit? Jeg oplevede i hvert fald ingen, fejlfri oplevelse herfra :) Hvis det i så fald er, så er det imponerende, nu til dags udgives spillene med to-tre patches lige i røven. Der var ikke én patch til det spil, kun DLC.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron