Xboxlife forum

Blur - Tråden.

Spil med fart på

Blur - Tråden.

Indlægaf Da Senzai » 4. dec 2010 23:19

Hej!

Jeg har nogle spørgsmål til Blur, som jeg håber I kan hjælpe med :0)

1. Online-delen.
Er det nemt at finde folk at spille med online? Gerne alle former for gamemodes, hvis der er flere end bare Racing

2. Behøver jeg at spille Singleplayer?
Er det nødvendigt at spille Singleplayer-delen for at kunne spille på et konkurrence-dygtigt niveau online? Kan jeg unlocke alle biler, power-ups, baner, og hvad der ellers er udelukkende ved kun at spille spillet online?. Her tænker jeg ikke på, om det er en god ide at spille SP for at øve sig.

3. Balance
Hvordan er Balancen i spillet. Er der flere forskellige strategier, set-ups og biler, der kan vinde? Eller er der f. eks bare et set-up/bil, der smadrer alle andre taktikker?

4. Kart-Racer-Syndrome
Blur er en Kart-Racer. Lider spillet af samme problem som f. eks Sega og Sonic All-Stars, hvor det bare gælder om, at komme op foran, og så er det nemt at holde første pladsen ved hjælp af Power-ups eller skal man faktisk kæmpe for at holde sin føring?

5. Crashes

Ser det vildt ud, når folk kører galt?

6. Danskere.
Ikke en nødvendighed, men hyggeligt, hvis der er. Er der nogle danskere, der spiller Blur Regelmæssigt?

Love,

Shin

Billede

Jeg har kortet mit indlæg lidt ned for at undgå alle, dem, der bare skriver TL:DR. Læs indledningen her :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. dec 2010 23:54

Med hensyn til nummer 6, så er jeg på "køber du det, køber jeg det", :D!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf JoachimKnop » 4. dec 2010 23:59

jeg har det og jeg er mere end frisk :P .
Billede Trolololo ..
JoachimKnop
 
Indlæg: 112


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf Da Senzai » 5. dec 2010 14:32

Haha!
Ingen svar på spørgsmålene må i sig selv være svar på spørgsmål 1 og 6 :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf Jobbermann » 5. dec 2010 14:41

Jeg har lige købt det... Synes virker rigtig fornuftigt og har spillet det en del, men kun som partyspil - dvs når jeg har haft et par venner på besøg og vi ikke gad fifa/cod mere :)

Hvis du køber det, så er du velkommen til at adde mig, men jeg kommer nok først rigtig igang efter nytår, da jeg lige har en BA som skal skrives..

Så nr. 3 og 4 vil jeg sige virker balanceret.. Selvfølgelig kan man være uheldig og blive nakket konstant i midten, men det er ikke så slemt som i fx. Sega, hvor våbene også virker voldsommere... I Blur synes jeg det fede er, at man ikke bare får et "special-move" og trykker på sin i-win-button... Der er kun 1 varmesøgende våben, og faktisk kan man forsvare sig/udmanøvre de fleste angreb ved bla. at gemme sine våben og skydebaglens.. (Det kan lade sig gøre - jeg siger bestemt ikke at jeg kan :D )
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf Mosaiieby » 18. feb 2011 17:59

Spillet er fantastisk! Elsker alt ved det. Eneste problem er at det har en ende.

Både offline og online er det et gudespil!

Køb køb køb :D og add gerne :D
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Blur - Tråden.

Indlægaf Mosaiieby » 18. feb 2011 18:04

svar på tråden:

1. Online-delen.
Ja det er super let på alle tider af døgnet stort set. Der er en del forskellige valgmuligheder. Motor Mash, Racing, Team Racing, 2-10 spiller, 4-20 spillere osv. :D

2. Behøver jeg at spille Singleplayer?
Nej. Det hele kan opnås online.

3. Balance
Bilerne er meget forskellige både mht. fart og grip osv.

4. Kart-Racer-Syndrome
Det varierer utroligt meget, så jeg vil sige nej.

5. Crashes

Tja de drejer som regel bare rundt med lidt grafik farver smidt omkring.. det meget pænt men intet særligt.

6. Danskere.
jeg spiller det da ihvertfald :D . Ved ikk ellers :b


Jeg søger iøvrigt en til at hjælpe mig med Friend Challenge achivementen?
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron