Xboxlife forum

NFS: Hot Pursuit 2

Spil med fart på

NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf Kyian » 22. nov 2010 11:50

Hey

Så har spillet været ude i lidt tid, hvad er jeres holdning til det? Selv var jeg skuffet over styringen i demo'en, synes ikke den er stram nok, hvilket lidt ødelægger min spiloplevelse. Hvilket nok også er grunden til at det kun lige har været inde og vende i boksen.

Jeg savner styringen fra enten Forza, F1 eller Shift for den sags skyld. Jeg føler ikke jeg har nogen kontrol eller følelse med bilen, når man tæsker den rundt i svingene.

Men hvad siger i, er det så godt som i havde regnet med?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf The Baptizer » 22. nov 2010 12:35

Jeg synes spillet er fedt. Men jeg havde nu også gerne set den med en styring lign Shift og med løbene sat ned til lidt mere realistiske hastigheder.
Men når man har vænnet sig til arcade-styringen og accepteret at der ikke er meget realisme at finde i spillet, er det nu meget sjovt.

Grafikken er også super flot, det er utroligt hvad de kan blive ved med klemme ud af den gamle box.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf TheWallPainting » 22. nov 2010 14:22

Jeg er enig med The Baptizer. Men den mangler en historie efter min mening!
TheWallPainting
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf JohnH » 22. nov 2010 14:36

Jeg er tværtimod blevet glædelig overrasket over spillet, og jeg synes at styringen er rigtig fed. Det er let at smide bilen sidelæns rundt i et sving og så lige justere lidt med nitroen ud af svinget. Hastigheden i spillene er også ok, det føles som i virkeligheden.
Fartbølle og politi er sgu skægt at spille online mod en kammerat.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf Kyian » 22. nov 2010 15:15

Jamen kan godt høre at jeg nok lige må give det en ekstra chance, jeg var ellers lige ved at smide det afsted igen.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf SoulDecapitate » 22. nov 2010 15:29

Mit ryger idag, synes det er død kedeligt online. Ofline er som sådan ok. Men bund og grund fatter jeg ikke spillet har fået så god score , et af de mere dårliger bil spil jeg har prøvet meget længe. Og jeg er ellers til Arcade race....
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf boblerne32 » 22. nov 2010 23:53

Så fik jeg lagt lidt sammenhængende timer i det, og jeg må sige - det er sgu fedt :) Lige til at gå til, masser af biler, sjovt at lege politi og røvere, udmærket online del - der er ikke så meget pis over det her spil, det gælder om at køre stærkt, og det gør man, og det er sjovt.

Velnok den bedste arcaderacer jeg har haft til boxen (men jeg har så heller ikke haft så mange ;))
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf kofoed » 23. nov 2010 00:04

Det hedder vel ikke Hot pursuit 2? Men bare NFS: Hot Pursuit? ;)

Men har spillet det en lille time so far, og synes okay om det, kan noget bedre lide Criterion take på NFS, end de sidste mange Black Box har lavet.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf The Baptizer » 23. nov 2010 00:56

kofoed skrev:Det hedder vel ikke Hot pursuit 2? Men bare NFS: Hot Pursuit? ;)


Det har du ret i. De har det jo med at droppe numrene når der begynder at blive udgivet lidt for mange spil i den samme serie :)

Hvis det skulle være helt korrekt skulle den her hedde Need For Speed 16: Hot Pursuit 3.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf f3dtmule » 28. dec 2010 20:01

Jeg er skuffet. Jeg synes at det er for monotont i single player. Styringen er ikke min kop te. Der er ALT for mange videosekvenser, man ikke kan skippe. Online er OK, indtil man bliver busted, hvorefter man kan sidde i x antal minutter og vente på at de andre bliver færdige.

Det er gået ned ad bakke for Criterion og Burnout Paradise er 10 gange bedre.
f3dtmule
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf Zerofl » 2. jan 2011 20:49

Jeg har for ikke så lang tid siden anskaffet mig spillet, og jeg synes faktisk det er rigtig godt. Jeg er normalt ikke til bilspil, og slet ikke realistiske simulatorer, men denne arcade racer passer mig fint. Add mig endelig til friendlist hvis i spiller det :)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Re: NFS: Hot Pursuit 2

Indlægaf cherryheart » 13. jan 2011 16:41

Jeg er godt tilfreds med mit.
Det er afslappende at sidde og spille det online, og grafikken og lyden er også bare fede.
cherryheart
Niveau 0
 
Indlæg: 6



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron