Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Doc Polak » 16. nov 2010 10:54

Bukkebruse skrev:
patrickclare skrev:siger det bare....

Studio 24 - Grethe FC = 0-2 !

Surt du smuttede lige før den kamp P4TR1CK :)



Studio 24 - Grethe FC = 4-0

Ærgeligt i smutter fra kampen i 90 minut når i kommer bagud 4-0..


Er det ikke pral?
Først at skrive som du gør.

Hvorefter i quitter i anden kamp i 90 min? = Whine over tab på 0-4?
Sådan ser jeg det hvertfald. ;)
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 16. nov 2010 10:58

Doc Polak skrev:
Bukkebruse skrev:
patrickclare skrev:siger det bare....

Studio 24 - Grethe FC = 0-2 !

Surt du smuttede lige før den kamp P4TR1CK :)



Studio 24 - Grethe FC = 4-0

Ærgeligt i smutter fra kampen i 90 minut når i kommer bagud 4-0..


Er det ikke pral?
Først at skrive som du gør.

Hvorefter i quitter i anden kamp i 90 min? = Whine over tab på 0-4?
Sådan ser jeg det hvertfald. ;)


Der er da ikke noget galt i at hovere lidt når man vinder :) man skal så også bare selv kunne tage det, og det mener jeg i allerhøjeste grad jeg kan :)

Nu var jeg så ikke med igår så den vil jeg helst ikke drages ind over, kunne aldrig finde på at quitte, det ligger ikke til min natur.... Jeg er et kunkurence menneske men jeg tager os et nederlag med oprejst pande når de opstår...
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf P4TR1CK » 16. nov 2010 15:07

Doc Polak skrev:Skal lige siges at jeg har ikke selv spillet med dig (patrickclare og den anden patrik) af nogle grunde fra xboxlive. [-X


Det har du så, men nevermind..
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 16. nov 2010 15:09

Jep, lille Allan :)
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Djon-A » 16. nov 2010 18:34

Stemningen tog da lige et dyk...
Er det ikke meningen at vi skal hygge os med at spille noget Pro-klub uden at tage det hele alt for seriøst? Det er da sådan jeg har opfattet meningen med Grethe FC (som vel er videreudviklingen af Xboxlife.dk klubben fra Fifa 10).


FOr helt at skifte emne, mon det så ikke kan lade sig gøre at begynde at arrangere noget spil, så vi bliver nogle flere fra klubben der spiller? Indtil videre har jeg kun spillet med 2x Patrick og vistnok Bolbronx og DisabledKudo en enkelt gang eller to. Og selvom det er ganske skægt og hyggeligt, så synes jeg nu det kunne være federe hvis vi kunne samle nogle flere og spille en 5-6-7 stykker.
Det duer bare ikke hvis vi hver dag skriver "nogen der er klar i aften" og det så viser sig at der ikke er nogen online fordi vi alle sammen logger ind på forskellige tidspunkter..
Måske noget med at planlægge kampdage lidt tid i forvejen, inkl. tidspunkt.

Det er alligevel begrænset hvor lang tid jeg gider bruge online på XBOXEN i forgæves håb om at der på et eller andet tidspunkt dukker nogen op for at spille Pro klub.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Doc Polak » 16. nov 2010 18:41

Djon-A skrev:Stemningen tog da lige et dyk...
Er det ikke meningen at vi skal hygge os med at spille noget Pro-klub uden at tage det hele alt for seriøst? Det er da sådan jeg har opfattet meningen med Grethe FC (som vel er videreudviklingen af Xboxlife.dk klubben fra Fifa 10).


FOr helt at skifte emne, mon det så ikke kan lade sig gøre at begynde at arrangere noget spil, så vi bliver nogle flere fra klubben der spiller? Indtil videre har jeg kun spillet med 2x Patrick og vistnok Bolbronx og DisabledKudo en enkelt gang eller to. Og selvom det er ganske skægt og hyggeligt, så synes jeg nu det kunne være federe hvis vi kunne samle nogle flere og spille en 5-6-7 stykker.
Det duer bare ikke hvis vi hver dag skriver "nogen der er klar i aften" og det så viser sig at der ikke er nogen online fordi vi alle sammen logger ind på forskellige tidspunkter..
Måske noget med at planlægge kampdage lidt tid i forvejen, inkl. tidspunkt.

Det er alligevel begrænset hvor lang tid jeg gider bruge online på XBOXEN i forgæves håb om at der på et eller andet tidspunkt dukker nogen op for at spille Pro klub.


Når jeg ser på klubben i truppen. Så ser også to hold som du skriver.

Men det med at møde forskellige tidspunkter er jeg ikke med på. Skal ikke planlægge, hvornår jeg skal spille klub. Så blir det da for alvor seriøst. ;)
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Djon-A » 16. nov 2010 20:37

Doc Polak skrev:
Når jeg ser på klubben i truppen. Så ser også to hold som du skriver.

Men det med at møde forskellige tidspunkter er jeg ikke med på. Skal ikke planlægge, hvornår jeg skal spille klub. Så blir det da for alvor seriøst. ;)

Fik vist ikke forklaret det godt. Jeg mener ikke at der skal laves faste tidspunkter hvor vi spiller ala. "hver dag kl 19.30-20-15", men bare at man indimellem prøver at arrangere nogle tidspunkter hvor folk ved at der kommer nogle flere online. Jeg har som sagt max spillet hvor vi har været 4 stk, hvilket jeg synes er lidt ærgeligt når vi er så mange i klubben.
En del af det sjove ved pro klub er at spille som hold.
Synes ikke at dette ville være specielt "seriøst", men nærmere gøre at klubben bliver lidt attraktiv at spille i igen.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 17. nov 2010 09:13

Det var heller ikke for at skabe dårlig stemning syntes bare lige jeg som person blev angrebet uden der var belæg for det.... Nå, men nok sagt om det......

Altså jeg ville gerne bidrage til at vi var flere på af gangen, nu er jeg stort set FIFA "aktiv" hver dag så det ville ikke være noget problem for mig, nu ved jeg ikke hvor ofte folk tjekker forum, men man kunne jo lave en forspørgelse 1-2 dage i forvejen så man var flere Online på samme tid, dermed ikke sagt at man ikke kan spille 2-3 personer i de mellemlæggende dage, for det handler jo bare om at give gas :)

peace out!
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf P4TR1CK » 17. nov 2010 18:15

Kom nu, PatrickClare ! :)
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Bolbronx » 17. nov 2010 18:48

Er sgu kommet til at købe Black Ops, så derfor er jeg ikke lige så aktiv for øjeblikket.
Men jo, meningen med klubben er at den er casual. Det vil så også sige at der er de folk på der er.
Nogle gange er man heldig at vi er en 6-7 stykker og andre gange er vi ikke så mange igen.
I skal dog være mere end velkomne til at arrangere det sådan, at i er flere af gangen.
Kan bare ikke love at jeg overholder nogle af de aftalte tider.

Synes derudover at det er i orden at blære sig når man vinder over andre danske klubber.
Udover den yderst intellektuelle snak der foregår over headset, så er det vel i bund og grund det vi spiller for.
Men nu vi er ved det, er der så nogen på i aften?
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Doc Polak » 17. nov 2010 18:53

Er klar efter landskamp.
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Djon-A » 17. nov 2010 20:09

Regner også med at komme online efter landskampen.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf P4TR1CK » 19. nov 2010 11:12

Frisk i aften?
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Glaesner14 » 19. nov 2010 12:06

hey, jeg har sat her og kigget efter en dansk pro club i lang tid nu indtil jeg faldt over den her, men jeg ville bare høre om i var interesseret ellers må i kontakte mig på x-boxen nemlig :)
gamer tag er Glaesner , jeg kan spille stortset alle steder på banen udover målmand ;)
Glaesner14
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 19. nov 2010 13:57

Jeg er på i aften ved omkring klokken 21.00 tror jeg...
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron