Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf A42Merlin » 9. nov 2010 20:07

Meistar skrev:
Too Nizzle skrev:
Merlin42 skrev:Er der nogen der ved om man kan købe en kinect i USA og bruge den her i dk?
Jeg har en 360 slim så strøm til kinecten skulle ikke være et problem.


Sensoren virker nok 100% da du har en slim. Men du får nok ikke meget ud af Kinect Adventure på din EU-maskine :)


Nu ved jeg ikke lige med Kinect Adventures, men mange af de andre spil så som Kinect sports er regionsfrit.


Jeg har fundet en side med et skema over spil og hvilke maskiner de er kompatible med. der ser det ud til at en us udgave af kinect adventures kan bruges i en eu maskine. men så er det bare lige om den der følger med sensoren er den samme som den man køber uden sensor.
men mon ikke de er det :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Kinect tråden

Indlægaf Valyc » 10. nov 2010 09:45

heroes skrev:Kan du ikke bruge det der står på side 13 :wink:

Argh! Havde faktisk overset den side. Sorry :oops:
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Re: Kinect tråden

Indlægaf Sanxion » 10. nov 2010 11:18

Så blev man 360 slim og en kinect rigere :D
Så skal man bare ha' fri fra arbejde så man ka' få overført al indhold fra eliten til slim......yahoooooo.

Ses, når vi alle er kinected (overgearet, I know)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect tråden

Indlægaf Psymatiq » 10. nov 2010 13:42

spillede lige kinect adventure i 15 minutter og jeg sveder som en abekat.... men har det virkelig sjovt. Dog irrerterer det mig at jeg ikke kan få den voice commands til at virke. Virker kun med mit amerikanske account.

Jeg lyder som en 12årig... jeg opfører mig som en 12årig... men helt ærligt... fun times fun times.

https://kinectshare.com/gallery.aspx?ti ... Jlcw%3d%3d

ved ikke det virker sådan her!!! tjek linket
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Valyc » 10. nov 2010 14:02

Psymatiq skrev:Dog irrerterer det mig at jeg ikke kan få den voice commands til at virke. Virker kun med mit amerikanske account.

Nu har jeg ikke selv Kinect (endnu!), men er der ikke noget med, at voice commands p.t. kun virker i USA? Så vidt jeg ved, så bliver det først understøttet på dansk i en senere opdatering.
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Re: Kinect tråden

Indlægaf Psymatiq » 10. nov 2010 14:05

Valyc skrev:
Psymatiq skrev:Dog irrerterer det mig at jeg ikke kan få den voice commands til at virke. Virker kun med mit amerikanske account.

Nu har jeg ikke selv Kinect (endnu!), men er der ikke noget med, at voice commands p.t. kun virker i USA? Så vidt jeg ved, så bliver det først understøttet på dansk i en senere opdatering.


yeah men mente bare man kunne ændre ens området settings også virkede det. Men åbenbart ser den på ens gamertag i stedet.

anyways... NSFW men jeg fik god griner.



Er det bare mig eller forvrænger spillet ens stemme med vilje... jeg er lige blive 12 år igen.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. nov 2010 14:21

Valyc skrev:
Psymatiq skrev:Dog irrerterer det mig at jeg ikke kan få den voice commands til at virke. Virker kun med mit amerikanske account.

Nu har jeg ikke selv Kinect (endnu!), men er der ikke noget med, at voice commands p.t. kun virker i USA? Så vidt jeg ved, så bliver det først understøttet på dansk i en senere opdatering.


Det er korrekt .. vi må desværre vente til engang i det nye år ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 11. nov 2010 20:00

Med mange mange regninger i denne måned, :oops: er jeg nød til at hoppe over kinect, og vente til den 1st- :twisted:
har hørt en del om afstand og brede og så videre, alt det er fint men er det muligt der er nogle flinke kinect ejer der kunne poste billeder, af deres cool setup bare så man har er billed
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 12. nov 2010 16:12

Dette var resultatet af at spille med nogle online i Kinect Adventures ..



Det er ikke mig på billederne, men hende/ham jeg spillede imod over Live.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2010 17:47

Hvad sker der for det ... #-o total nederen dusk =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 12. nov 2010 17:51

Meistar skrev:Dette var resultatet af at spille med nogle online i Kinect Adventures ..



Det er ikke mig på billederne, men hende/ham jeg spillede imod over Live.


Genialt!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Kinect tråden

Indlægaf KIAMMI » 12. nov 2010 18:00

Aberrant Simon skrev:
Meistar skrev:Dette var resultatet af at spille med nogle online i Kinect Adventures ..



Det er ikke mig på billederne, men hende/ham jeg spillede imod over Live.


Genialt!

manboobs og lille diller sådan =D> [-X
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blade Dk » 12. nov 2010 18:08

Jeg har min centerhøjtaler som kinecten står på [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rpGLqJXpDds[/youtube]
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2010 20:38

Kinectimals (Nordic er der dansk på den?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Reinhold » 12. nov 2010 20:47

ALIE skrev:Kinectimals (Nordic er der dansk på den?


Desværre ikke. Min 8-årige har kæmpet med sproget der. Men efter en stund, så kunne han fint underholdes solo - uden farmand som wingman :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster