Xboxlife forum

Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf coolherre » 7. nov 2010 19:42

perfekt med hjælp herindefra...
coolherre
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Juon123 » 8. nov 2010 16:39

Nu har jeg linked på RB.com men achievementen er stadig ikke kommet efter jeg har genstartet et par gange :( kan ellers godt se alle mine RB3 stats etc. inde på RB.com
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 8. nov 2010 16:41

Psymatiq skrev:Der er et par ting ved guitaren der gør at den ikke opfører sig som en normal guitar ville...eller sagt på en anden måde rb3 godtager ting der ikke burde værer rigtigt.

Fx kan man spille et lille g når det er et fuld g man skal spille og spillet godtager det alligevel. Desuden kan spille fx bede en om at strumme E B G men selvom man strummer alle 6 stregne så godtager den det.

Er du sikker på at det også er sådan på expert ?
bortset fra det et lille g ? og fuld g? hvad mener du ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tep0y » 8. nov 2010 16:47

Hvor har folk købt deres Rock Band + Keyboard? :)
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2010 17:09

Shopto.net

Super service, priser og levering. :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tep0y » 8. nov 2010 17:28

Tak. Og de sender ikke fra Jersey eller et andet mærkeligt ikke-EU sted?
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Geilerhose » 9. nov 2010 12:50

Er der nogen der kender et sted hvor man kan bestille keyboardet (X360) fra, hvor de også har det på lager?
Geilerhose
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 9. nov 2010 13:42

Geilerhose skrev:Er der nogen der kender et sted hvor man kan bestille keyboardet (X360) fra, hvor de også har det på lager?

Amazon.co.uk lidt dyrere i fragt men de har det på lager
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2010 15:40

Tep0y skrev:Tak. Og de sender ikke fra Jersey eller et andet mærkeligt ikke-EU sted?



Nope, de sender fra England :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Hexar » 10. nov 2010 00:17

Kan godt anbefale at bruge amazon.co.uk, de har gratis fragt til Danmark på ordrer over £25, man skal bare lige huske at vælge Free super saver som leveringsmetode.
Købte selv mit Keyboard gennem dem. Det blev sendt fra Tyskland og var to dage undervejs før jeg havde det i hænderne.
Hexar
Niveau 1
 
Indlæg: 66
By: Ballerup


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Geilerhose » 10. nov 2010 09:18

Jeg siger tak for input
Geilerhose
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2010 14:09

Juon123 skrev:Nu har jeg linked på RB.com men achievementen er stadig ikke kommet efter jeg har genstartet et par gange :( kan ellers godt se alle mine RB3 stats etc. inde på RB.com


Der går nok lidt tid, før det virker. Jeg linkede i går, og i dag poppede den op, da jeg startede spillet.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2010 14:10

Har lige forsøgt at finde online-spillere til Quickplay, men det var helt umuligt. Kun 1 spiller joinede i løbet af 10 minutter. Kan det virkelig passe? I Guitar Hero 5 virkede det da perfekt.

PS: Tak til CaptainKicker for at hjælpe med online-test :-)

I øvrigt, kan det også passe, at jeg (uden pro-instrumenter) ikke kan spille sammen med andre med pro-instrumenter online?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 16. nov 2010 14:33

heinstach skrev:Har lige forsøgt at finde online-spillere til Quickplay, men det var helt umuligt. Kun 1 spiller joinede i løbet af 10 minutter. Kan det virkelig passe? I Guitar Hero 5 virkede det da perfekt.

PS: Tak til CaptainKicker for at hjælpe med online-test :-)

I øvrigt, kan det også passe, at jeg (uden pro-instrumenter) ikke kan spille sammen med andre med pro-instrumenter online?


Folk spiller mest om aftenen så regn med at finde folk online der. Ellers få dig nogle venner du spiller sammen med(jeg har fx misbrugt min tid sammen med TDA juon og beverly hills 90210(aka gaden9210) som har været super fedt. Og jeg spiller sammen med PMS/H2O som betyder at jeg får spillet med folk lige meget hvad. Du kan bare added mig hvis det er btw... jeg er elendig til at svarer pms men når jeg er klar så kan jeg game i timevis.

Og nej der kan både være pro drum.guitar,keys og harmonies samtidigt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2010 14:48

Psymatiq skrev:Folk spiller mest om aftenen så regn med at finde folk online der. Ellers få dig nogle venner du spiller sammen med(jeg har fx misbrugt min tid sammen med TDA juon og beverly hills 90210(aka gaden9210) som har været super fedt. Og jeg spiller sammen med PMS/H2O som betyder at jeg får spillet med folk lige meget hvad. Du kan bare added mig hvis det er btw... jeg er elendig til at svarer pms men når jeg er klar så kan jeg game i timevis.

Og nej der kan både være pro drum.guitar,keys og harmonies samtidigt.


Ok, men når jeg har valgt "Find online-players" kan jeg kun se 3 medspillere forneden, der kan joine, og jeg har endnu ikke oplevet nogen, der spiller med pro-instrumenter.

PS: Det lykkedes at finde 3 medspillere op til flere gange, så det lader til at virke ok.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst