Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf skitzofraen » 30. okt 2010 13:52

Tsk tsk nu sidder jeg fast på grund af glitches.

MULIGE SPOILERS:


Jeg skal ind og drœbe Mr House, og pludseligt kan jeg ikke komme ind på The Strip uden at få sort skœrm. Jeg kan tage alle andre steder hen, bare ikke lige det ene sted, hvor jeg SKAL hen (Kan se på FO forummet at mange andre (På begge konsoller) har samme problem.

Er der nogen her inde som har oplevet det, og eventuelt har en løsning?
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Them » 30. okt 2010 14:08

hey alle samme

har fået fat i the chinese stealth armor.. men hva sker der man bliver ikk stealt må man sætter sig i hug????

det var noget af det bedste synes jeg ved fo3

nogen der ved hvorfor de har valgt at lave det sådan
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf pac1994 » 31. okt 2010 22:19

Nogle der ved hvornår der kommer en update så man kan forsætte med at spille spillet efter at man har gennemført det ? :P
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 1. nov 2010 04:50

pac1994 skrev:Nogle der ved hvornår der kommer en update så man kan forsætte med at spille spillet efter at man har gennemført det ? :P


Tror jeg ikke du skal satse alt for meget på
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Cena » 1. nov 2010 10:09

DkSlayer skrev:
pac1994 skrev:Nogle der ved hvornår der kommer en update så man kan forsætte med at spille spillet efter at man har gennemført det ? :P


Tror jeg ikke du skal satse alt for meget på


Der kommer næppe en update. Nærmere en DLC pakke som gør det muligt nøjagtigt som vi så det i Fallout 3.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 1. nov 2010 10:21

Jeg mener at have læst, at det er blevet meldt ud, at der ikke kommer en sådan 'fortsætte' update / DLC - og af netop den grund lavede de en advarsel når man nærmede sig point of no return.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Elgar » 3. nov 2010 16:48

SPOILERS:

Jeg er ankommet til New Vegas nu og møder straks Victor, som siger at Mr. House gerne vil tale med mig. Fair nok, tænker jeg og begiver mig ind ad døren til the Lucky 38, får snakket med Mr. House og tildelt en quest (Det er her jeg står nu og har på nuværende tidspunkt ikke gennemført ring a ding-ding).

Jeg synes at have læst noget om, at man bliver nødt til at alliere sig med én major faction til sidst og da jeg var bange for at gøre noget "forkert", (Vil som udgangspunkt støtte NCR, men vil heller ikke igang med at gennemføre spillet nu, da jeg har en masse side quests som jeg skal have lavet og fundet også) så tjekkede jeg nettet, som sagde at det var en af "end game stierne" jeg var begyndt på.

Derudover læste jeg, at man kunne få Lucky 38 presidential suite igennem disse quests og nu er jeg, som mit indlæg sikkert gør meget klart, ret forvirret. Kan jeg få suiten uden at vælge Mr. House's side og derved gøre NCR til mine fjender? Bør jeg reloade et lidt ældre save og så starte forfra uden at møde Mr. House?


:?
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 5. nov 2010 23:12

Så er der ny patch på vej.

Sakset fra Bethesda forum:

We’ve come up with solutions for the Xbox 360 save issue folks are reporting, along with a number of other issues being reported. We’re currently running final testing and certification on a comprehensive patch for all three platforms (PC, Xbox 360 and PlayStation 3), so we’ll have something available in the coming weeks. When we have more details, we’ll let you know.

In the meantime, an incremental update for PC should be going up by early next week that will fix the save corruption issues and problems with companions, as well as improve performance for NVIDIA users and resolve some issues reported with Havok.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DanniSemperfi » 6. nov 2010 04:38

Rendte lige ind i en underlig bug.

Lockpicked en dør ud af et hus, og da jeg stod ude i wasteland igen kunne jeg ikke bruge højre analog pind.

Den kunne godt bruges i pip boy, men jeg kunne ikke vende mig, eller kigge op og ned. Alt andet virkede???

Var nødt til at loade et savegame. Hvis jeg loadede det auto save som kom da jeg var ude af døren, var det samme resultat.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jetsonboy » 6. nov 2010 10:33

det er satme mange fails (glitches) jeg sidder fx fast nu hvor jeg skal skyde nogle men man kan kun se de skyder men man kan ikke se selve manden :/
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf A42Merlin » 6. nov 2010 11:39

Det er desværre et spil hvor man skal save ret ofte.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 6. nov 2010 12:11

Det er meget forskelligt hvor mange glitches folk oplever. Personligt har spillet kun froset for mig én enkelt gang. Derudover har jeg ikke har de store problemer, udover en gecko der sidder fast i en klippe i ny og næ.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf A42Merlin » 6. nov 2010 12:17

DkSlayer skrev:Det er meget forskelligt hvor mange glitches folk oplever. Personligt har spillet kun froset for mig én enkelt gang. Derudover har jeg ikke har de store problemer, udover en gecko der sidder fast i en klippe i ny og næ.


Den er nu også kun frosset en gang ved mig. Men jeg syntes nu der er mange dyr og personer der sidder fast. Jeg har været ude for at finde en Quest relateret person der stod inde i en væg så jeg ikke kunne skyde ham. Og den sidste save var en time gammel.. Der blev jeg lidt negativ :)
Så nu saver jeg ret ofte.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vix-blue » 7. nov 2010 14:49

Hvilke våben er effektive imod Deathclaws?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf defter » 7. nov 2010 15:05

Vix-blue skrev:Hvilke våben er effektive imod Deathclaws?

Det mest effektive efter min mening, er en Stealth Boy og Anti-Materiel Rifle.
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster