Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. okt 2010 16:18

@Rechain - hvordan er det med afstand fra kamera osv.? Hørte at 6 fod er nok (Ca. 180 CM så vidt jeg kan regne ud), men er det nok? For jeg kan huske at "You're In The Movie" med det gamle kamera, der kunne man ikke se kroppen i fuld figur, også selvom man sted de 6 fod væk.

Jeg har hurtigt regnet ud at der er godt 6 fod fra TV placering til Sofa (hvor der er væk bagved), hjemme ved mig, men er det i virkeligheden nok plads?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 25. okt 2010 16:32

Jeg regner med at lave en anordning selv, så jeg kan hænge Kinect sensoren på min hylde OVER min fladskærm. Det virker fint nok med 2 m. fra sensoren, når det står oven på min center højtaler (på en kasse altså, ellers kan sensoren tage skade) - men det er mest optimalt (når man er mindst 2) at der er op til 3m (+) fra sensoren, for har lidt problemer med min sovesofa. Det har skam virket med 2 personer på 2-3m, men det kan godt virke uoptimalt. Derfor jeg vil hænge sensoren OP. Så den derfor får mere af gulvet med istedet, og derfor kan registrere hele kroppen bedre ;) jeg er ca. 168 høj, og det går lige an på 2m...men det er bedst med mindst 3 meter, når man er på min højde? Og især når man er 2 spillere. Men skal nok nok blive bedre, når jeg får hængt den op over fladskærmen, bliver nok ikke før Kinect er udkommet officielt. De lukker af for alle demoer på fredag :( gad vide hvad der så skal ske med os, og så videre? De ville nok have sagt noget (om det skal retur) før release, hvis folk ville forudbestille.

Men kan sige, at i små værelser (som mit) så er det bedre, jo højere op Kinect sensoren er ;) den justerer sig selv.
Husk bare lige på at den skal stå fast på noget, så den ikke tipper over og ryger ned, når det bevæger sig op/ned.

Jo, mere sensoren kan se af gulvet og kroppen, jo bedre. Lige foran, med min højde og afstand på 2m, kan det liiige gå an ;)

/Rechain
Senest rettet af Rechain 25. okt 2010 16:38, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf spif2001 » 25. okt 2010 16:37

Så kom jeg sgu lige til at gå ind i GameStop og bestille en Kinect. 6 spil og 1kr var for stor en fristelse - specielt da jeg alligevel regnede med at købe den i starten af det nye år.

Så er spørgsmålet bare: Hvor finder man Kinect spil billigst? Vel at mærke uden trade-in, da jeg ikke har mere jeg vil af med. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 25. okt 2010 16:39

køber den her http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
den er vist også på amazone :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 25. okt 2010 16:45

ALIE skrev:køber den her http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
den er vist også på amazone :D

Den tænkte jeg også på først, men bliver nødt til at lave en anordning selv, da min fladskærm er stor ;)
Og så vil jeg ikke montere sådan en på mit hvide skab/hylde over skærmen. Laver noget jeg kan tage af og på (hylden)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. okt 2010 17:29

Tak for svaret Rechain :-)

spif2001 skrev:Så kom jeg sgu lige til at gå ind i GameStop og bestille en Kinect. 6 spil og 1kr var for stor en fristelse - specielt da jeg alligevel regnede med at købe den i starten af det nye år.

Så er spørgsmålet bare: Hvor finder man Kinect spil billigst? Vel at mærke uden trade-in, da jeg ikke har mere jeg vil af med. :)


Jeg har købt på Shopto. 20 til 30 pund for Kinect spil er vel ok, taget i betragtning af at de koster 400 pr. stk i Gamestop.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kinect tråden

Indlægaf spif2001 » 25. okt 2010 17:53

Ja, det var da nogenlunde fornuftige priser hos shopto.net.

Bestilte Kinect Sports og Dance Central der. Sammen med Kinect Adventures, som jo følger med Kinect preorder'en, så er det vist et meget fornuftigt udgangspunkt. Senere skal man jo nok også have Joyride og Kinectimals - og så selvfølgelig Star Wars når det engang dukker op.

Tak for tippet. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect tråden

Indlægaf Sarbaek » 29. okt 2010 08:05

Læste lige om en der havde fået fat i en Kinect allerede, men da han satte et spil i bad den om en opdatering af Dashboard. Da denne update ikke er udkommet endnu opstod der naturligvis en fejl, hvilket nu betyder at vedkommende ikke kan logge ind på Xbox Live indtil dashboard opdateringen er kommet.

Bare lige en advarsel hvis nogen skulle være heldige at få fingre i Kinect inden Fall update :)
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. okt 2010 08:25

Rechain skrev:Jeg regner med at lave en anordning selv, så jeg kan hænge Kinect sensoren på min hylde OVER min fladskærm. Det virker fint nok med 2 m. fra sensoren, når det står oven på min center højtaler (på en kasse altså, ellers kan sensoren tage skade) - men det er mest optimalt (når man er mindst 2) at der er op til 3m (+) fra sensoren, for har lidt problemer med min sovesofa. Det har skam virket med 2 personer på 2-3m, men det kan godt virke uoptimalt. Derfor jeg vil hænge sensoren OP. Så den derfor får mere af gulvet med istedet, og derfor kan registrere hele kroppen bedre ;) jeg er ca. 168 høj, og det går lige an på 2m...men det er bedst med mindst 3 meter, når man er på min højde? Og især når man er 2 spillere. Men skal nok nok blive bedre, når jeg får hængt den op over fladskærmen, bliver nok ikke før Kinect er udkommet officielt. De lukker af for alle demoer på fredag :( gad vide hvad der så skal ske med os, og så videre? De ville nok have sagt noget (om det skal retur) før release, hvis folk ville forudbestille.

Men kan sige, at i små værelser (som mit) så er det bedre, jo højere op Kinect sensoren er ;) den justerer sig selv.
Husk bare lige på at den skal stå fast på noget, så den ikke tipper over og ryger ned, når det bevæger sig op/ned.

Jo, mere sensoren kan se af gulvet og kroppen, jo bedre. Lige foran, med min højde og afstand på 2m, kan det liiige gå an ;)

/Rechain


Folk der betatester for lov at beholde sensoren og får samtidigt en redeem code til kinect adv. :D

Jeg mener dog at demoerne kan "hvis du har downloadet dem" spilles frem til d. 29/11 ? men det kan godt være der stod d. 29/10 :)
Senest rettet af Slimjay DK 29. okt 2010 08:29, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 29. okt 2010 08:27

Ved det ja, fik mailen igår ;) og demoerne virker kun til iaften.
Så bliver de låst og der gøres klar til launch i næste uge.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 31. okt 2010 15:48

så kan haders da ikke sige det ikke funger [-X =D>
http://www.gamespot.com/shows/now-playi ... ct20101026
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 1. nov 2010 11:04

Nu spørg jeg nok dumt, og nej jeg har ikke lige googlet det.

Men er det sådan så man kan game Kinect online?
F.eks. spille et spil som JoyRide imod nogle andre over nettet?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 1. nov 2010 11:20

Hvis spiludvikleren laver online, så ja ;) kan ikke huske om jeg så noget "multiplayer" i JoyRide?
Men det skulle da være underligt, hvis der ikke er online i spillene (når det er muligt) :D haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2010 12:32

ALIE skrev:så kan haders da ikke sige det ikke funger [-X =D>
http://www.gamespot.com/shows/now-playi ... ct20101026


Dance Central ser sku sjovt ud ... :D

Er der nogle der ved eller har hørt om der kommer en Kinectimals nordic med dansk tale ?

Kunne være rart hvis microsoft uppede sig på det område, så børn i IKKE engelsk talende lande kunne få glæde af de børnespil der nu engang er ... Det er jo normal feature på PS3 og burde også være det på X360....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 1. nov 2010 14:15

Slimjay DK skrev:
ALIE skrev:så kan haders da ikke sige det ikke funger [-X =D>
http://www.gamespot.com/shows/now-playi ... ct20101026


Dance Central ser sku sjovt ud ... :D

Er der nogle der ved eller har hørt om der kommer en Kinectimals nordic med dansk tale ?

Kunne være rart hvis microsoft uppede sig på det område, så børn i IKKE engelsk talende lande kunne få glæde af de børnespil der nu engang er ... Det er jo normal feature på PS3 og burde også være det på X360....

tror det ikke men det burde de :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron