Xboxlife forum

Reminder om free agent regler!

Snak om handler og free agents.

Redaktør: Maroti DK

Reminder om free agent regler!

Indlægaf Maroti DK » 7. okt 2010 10:33

Brugeren jespakaos har valgt at signe 3 free agents uden nogen form for tilladelse her på forumet.
Der er tale om T. Richardson, J. Hartwig og A. Bryant..
Jeg har valgt at tage alle 3 spillere af holdet, og bruge dette som en lille reminder omkring hvordan vores regler er vedrørende free agents

Ingen hold kan bare signe free agenst som det passer dem, ellers ville det hele løbe løbsk!
Så hvis du har en eller 2 free agenst du har fået øje på og gerne vil have spilleren til dig hold, så henvend dig i dette emne "Trades og free agents" og forhør dig omkring om du må signe spilleren. Hvis nok spillere godkender din signing (5 spillere) så skal i da have lov til at signe spilleren.. Men lad nu vær med bare at anmod om nye spillere bare fordi de har en højere overall end de spillere i allerede har.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Reminder om free agent regler!

Indlægaf Maroti DK » 19. okt 2010 15:08

Siden at jespakaos endnu engang har signet free agentes vil jeg blot fremhæve dette emne endnu engang, og informere om at han nu er kicket..

Det er da mærkeligt at budskabet ikke går igennem første gang!?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Reminder om free agent regler!

Indlægaf jesperbadeand » 20. okt 2010 00:02

Hej

Jeg beklager gange, jeg havde ikk spottet at vi var flyttet tilbage til dette forum. Jeg må erkende, at jeg ikke har sat mig helt ind regler om trades, det er min fejl. Undskylder rigtig mange, det var ikke forsøg på snyd. Håber jeg må komme tilbage. Mvh Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110



Tilbage til Trades og free agents

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron