Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 6. okt 2010 15:36

sLux skrev:
SoulDecapitate skrev:
sLux skrev:LB + Y er aaaaaalt for nemt!

Ja når du spiller med lille brian på 9 år eller på amatør. Spil da med nogle ordenlig der har styr på spillet synes det er vildt nemt og stoppe den slags....



Nu spiller jeg bare quick ranked matches, og der er folk ifl. dig ikke gode nok, hvad skal jeg gøre? :(

Det er svært og forklare vi kan tage en kamp engang så skal du se hvordan jeg vil stoppe det. Nu ligger afleveringer jo bedre fra Fx Ronaldo og kaka hvis det er dem du spiller med. MEn det kan sagtens stoppes det er bare et sprøgsmål om time det ´du laver. Nu ved jeg ikke hvor gode folk er online, dem jeg møder suger rimelig meget i starten som mange af os andre også gør engang i mellem. :idea: da det er en ny version.... Nu ved jeg som sagt ikke om det er Real Madrid du spiller med, der kan alt vel lade sig gøre [-X , du kan egenlig bare smide din controler på bordet og gå ud og spise lidt så er du alligevel næsten 90% sikker på 0-0 deres defensive AI er overdrevet høj synes jeg. :D ,l det er nok Noobs first choice i år....
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 6. okt 2010 15:52

Er jeg den eneste, der er ved at gå amok over den forfærdelige offside fløjten i spillet?

Eksempel fra en kamp jeg lige spillede som keeper.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40587609

Der er ingen offside der, da caca på ingen måde har del i spillet.
Samme hvis man spiller den frem, men målmanden tager den op i hænder fra modstander holdet, kan den pludselig fløjte offside på en mand der står 20 meter længede nede af banen og slet ikke har haft noget med spillet at gøre..
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 6. okt 2010 15:59

Ja så den lige , der er ikke offside :-) underligt
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Buktu » 6. okt 2010 17:03

Er fordi du prøvede på at aflevere til ham der var i offside. Så blir den lidt forvirret :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 6. okt 2010 17:10

Buktu skrev:Er fordi du prøvede på at aflevere til ham der var i offside. Så blir den lidt forvirret :b


Det burde den jo, SÅ lang tid efter, at jeg når at smide den ud til fløjen. Fatte. :D
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 6. okt 2010 17:18

sLux skrev:LB + Y er aaaaaalt for nemt!


Det er nu ikke svært at dæmme op for de der høje lob over forsvaret, det er bare at spille fodbold som i virkeligheden, der tonser man jo heller ikke bare frem i modstanderen, men vælger en mand at holde back linien med og fortsætter bagud, alt imens du presser din modstander med ved at holde B knappen nede... Man skal bare holde sin 4 back kæde og det er heldigvis ikke umuligt i denne udgave af spillet...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf MiLuA » 6. okt 2010 22:34

Det er alligevel utroligt. Jeg har en DNF på 32 % alene fordi jeg mister forbindelsen til de lorte EA servere. Min NAT er open, så det er ikke min egen forbindelse den er gal med. Synes det er pinligt at der ALTID er problem med de servere - føj!!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf OpaqueCypress » 7. okt 2010 00:06

er der nogen der får denne besked "could not retrieve data" i fifa 11

er der bare mig eller virker ea serverne bare dårlige når man spiller det nyee fifa?

min NAT er også open så det kan ikke være min forbindelse.
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Enpretentious » 7. okt 2010 00:10

jeg har også problemer med at connecte til serverne.
er der iøvrigt nogle der har en Noob guide til Fifa11 starters?
Billede
Enpretentious
 
Indlæg: 28


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 7. okt 2010 07:18

Sæt dine controller settings til "Hjulpet" :D

Ellers sørge for at spille den rundt HELE tiden. Blive pludselig bliver det udløst af en stor målchance.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 7. okt 2010 07:23

P4TR1CK skrev:Sæt dine controller settings til "Hjulpet" :D

Ellers sørge for at spille den rundt HELE tiden. Blive pludselig bliver det udløst af en stor målchance.


Byg spillet op, det er lige præcis opskriften, hvis du vil være ovenpå med det samme, så vælger du også bare AC Milan som hold, så er du garanteret kasser, for de har meget svært ved at brænde chancer de kære Milan...

For mit vedkommende, så er eneste hold jeg kan spille med mod Milan, det er Zenit, de spiller kontra bold på fuld hammer og har 2 dygtige kanter med super teknik og rigtige gode langskud.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cena » 7. okt 2010 07:58

Er milan fan og må give dig ret i at angrebet er en smule overdrevet. Til gengæld er forsvaret lige så ringe som i virkeligheden. Backs står og kigger fodbold men deltager ikke rigtigt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cena » 7. okt 2010 09:32

Er det kun hos mig at alle leaderboards er blevet slettet? Ikke dem man kan se fra menu men hvis man går ind specifikt.

Edit:
forum.ea.com/uk/posts/list/19033.page

Tak EA. Mine 25 kampe online i går på min fridag er Så totalt spildt! Jamen så starter jeg da bare forfra i kampen mod 100 online kampe. Idioter mand!
Senest rettet af Cena 7. okt 2010 10:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Blaugrana » 7. okt 2010 10:03

Tänkte det samme da jeg loggede paa i morges. Rystende....
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 7. okt 2010 10:06

Håber det måske har noget at gøre med online fix? :)
Doc Polak
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron