Xboxlife forum

Homefront - Home is where the war is

Snak om first-person-shooter spil.

Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 25. sep 2010 11:39

Tjaeh, det ser ud til, at os der godt kan lide at skyde på alt hvad der bevæger sig går et travlt Q1 i møde. Ud over Brink og Bulletstorm, har Homefront også meldt sin ankomst 11/3 - 2010.

Billede





Historien:
Efter Kim Il Jongs død har hans efterfølger "forenet" Nord- og Sydkorea, og har efterfølgende rettet sit sigtekorn mod resten af verden. Således er en lang række lande nu faldet til den koreanske overmagt, og nu stå USA for tur (nyn selv lidt spændende baggrundsmusik).




Gameplay:
Her kommer spilleren ind. Som en del af modstandsbevægelsen skal du skyde, hakke og hærge dig igennem de koreanske styrker, eller ikke helt. Spillet har fokus på guerilla taktik, så storslåede kampe komme næppe på tale. Der bliver dog alligevel masser af action, og med de få ressourcer du har til rådighed skal du bekæmpe den koreasnke overmagt efter bedste evne.
Efter sigende har Kaos implementeret en magnetisk mekanisme, der bevirker at spilleren tiltrækker nogle begivenheder (f.eks. en helikopter der styrter). dette skulle efter sigende betyde, at man som spiller føler sig mere som hovedperson i begivenhederne.



Dette er måske ikke en må have titel, og historien er set et utal af gange før både i spil, på film og i bøger, men alligevel synes jeg denne titel ser interessant ud. Om den kan klare sig mod de store titler, der kommer i løbet af næste forår, vil kun tiden vise. Det bliver i hvert fald mere end almindeligt svært.

Multiplayer:
Ikke meget er blevet afsløret vedrørende MP delen endnu. Det eneste der vides med sikkerhed er, at der bliver en MP del, der undstøtter op til 32 samtidge spillere i en kamp på dedikerede servere.


Udgiver:
Spillet udgives af Kaos (dem med Frontlines Fuel of war)
Udgivelsesdato: 11/3 (EU)
Homefront officiel hjmmeside: homefront-game.com
Facebook: facebook.com/homefrontgame (<- masser af info)


*edit* 14/12 2010
Ny single player trailer (primært FMV)



... og væsentligt mere interessant: Developer Diary




*edit* 8/3 2011
En større mængde info er tilføjet på side 3.
Det er ikke tilføjet denne post, da intet af det er officielt bekræftet.
Senest rettet af IkkNico 8. mar 2011 16:23, rettet i alt 4 gange.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 25. sep 2010 12:58

Jeg forlanger at Gitte Lillelund Bech får det her spil forbudt i Danmark, da det er baseret på en verserende (og fremtidig) konflikt.

Derudover - fed post, men det ligner ikke umiddelbart et spil for mig
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 25. sep 2010 14:26

Del Pede skrev:Jeg forlanger at Gitte Lillelund Bech får det her spil forbudt i Danmark, da det er baseret på en verserende (og fremtidig) konflikt.

Hahahahahaha =D>

Del Pede skrev:Derudover - fed post, men det ligner ikke umiddelbart et spil for mig

Jeg er også lidt tilbageholdende. Det kunne godt ende med at blive en filler titel for mig, men spørgsmålet er, filler for hvad? For der er godt nok nogle lovende titler på vej til foråret.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Del Pede » 25. sep 2010 14:31

IkkNico skrev:Det kunne godt ende med at blive en filler titel for mig, men spørgsmålet er, filler for hvad? For der er godt nok nogle lovende titler på vej til foråret.


Nemlig, og jeg føler at jeg er alt andet end færdig med f.eks. BFBC2, så jeg har ikke travlt med nye titler.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 4. okt 2010 13:56

Multiplayer debut trailer



Marts 2011. Så starter man op ad bakke. Godt nok er GoW3 flyttet til efteråret 2011, men der er stadig både Bulletstrom og Brink at slås med om at blive forårets store sælger.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Rahbek » 4. okt 2010 13:59

IkkNico skrev:Multiplayer debut trailer



Marts 2011. Så starter man op ad bakke. Godt nok er GoW3 flyttet til efteråret 2011, men der er stadig både Bulletstrom og Brink at slås med om at blive forårets store sælger.


Dette spil ligger sig så i en noget mere realistisk genre end de to førnævnte; meen er det bare skyderi man vil have så er BS nok det bedste bud. Det må tiden vise :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 4. okt 2010 18:50

Rahbek skrev:Dette spil ligger sig så i en noget mere realistisk genre end de to førnævnte; meen er det bare skyderi man vil have så er BS nok det bedste bud. Det må tiden vise :)

Enig, men temaet i alle 3 er futuristisk dommedag. Foreløbigt er alle 3 spil på min shortlist, og så må jeg se hvad det bliver til i det nye år.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf SealFox » 4. okt 2010 18:54

Brink fremfor alt andet, Brink bringer virkelig noget nyt på banen.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf styrvolt » 7. okt 2010 13:57

Ligner lidt en Frontlines og BF hybrid. Men uden destruction. En BF men uden "the BF Moments"...
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 7. okt 2010 16:00

styrvolt skrev:Ligner lidt en Frontlines og BF hybrid. Men uden destruction. En BF men uden "the BF Moments"...

Det er der en meget fornuftig forklaring på ;)

IkkNico skrev:Udgiver:
Spillet udgives af Kaos (dem med Frontlines Fuel of war)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 9. nov 2010 23:32

Ligner en større satsning fra THQ.

En efterfølger er allerede planlagt, og det samme er en roman, hvor læseren følger en sladderjournalist under invasionens første dage. Derudover håber THQ også på at få en mini-serie op at køre,

Kilde: http://www.joystiq.com/2010/11/08/thq-d ... l-miniser/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 18. nov 2010 16:11

Så er der officiel udgivelsesdato:

Homefront Release Date Confirmed - March 8th 2011 for the USA, March 11th for UK / Continental Europe, and March 10th for Australia


kilde
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 14. dec 2010 23:01

Fire i træk. det må vel være en slags rekord (uden for køb/slag).

jeg opdateret første post med et par videoer, og der er nu et forum på den officielle hjemmeside :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Lamsis » 3. jan 2011 18:11

Tak for denne tråd :)
Har lige opdaget dette spil... måske lidt meget oveni andre forårs action/Fps titler - ?
Meeeeeen, det ligner jo en art af Freedom Fighters og lidt Half Life, to spil, som jeg er skudt i, i forvejen.
Den bider jeg gerne på, hvis gameplayet viser sig, at være andet end "Fuld fart frem og aftrækkeren i bund"
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Zerofl » 17. jan 2011 09:34

Ser ud til at blive et rigtig lækkert spil ;) Helt sikkert værd at få fingre i - selvom det ligner Bad Company 2.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster