Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Indlægaf Zentix » 2. sep 2010 09:20

Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Black Ops turneringer:

viewtopic.php?f=7&t=73941&p=1041217#p1041217

I skal være klar over at alt info der bliver leaket før tid, kan ændres når det fulde spil udkommer. Største delen af alt info der er kommet vedr. multiplayer stammer fra den lukkede Beta, der kan altså ske ændringer når det fulde spil udkommer.

Kilde til massere af Black Ops info:

http://www.cod7blackops.com

Achievements til Black Ops:

http://www.xbox360achievements.org/game/call-of-duty-black-ops/achievements/

Billede

Spillet har release den 9. November 2010.

Info om spillet (kilde: Wikipedia):

Call of Duty: Black Ops is a first-person shooter video game developed by Treyarch and published by Activision to be released on November 9, 2010 for the Microsoft Windows operating systems, the Xbox 360, PlayStation 3, Wii and Nintendo DS (separate version developed by n-Space) consoles. Officially announced on April 30, 2010, the game is the seventh installment of the Call of Duty series and the third game in the series to be developed by Treyarch. It is a sequel to the developer's previous title in the series, Call of Duty: World at War. It is the first Call of Duty title set during the Cold War era.


Videoer:

Gamespot - 1 times gameplay:


Launch Trailer:


Single Player Trailer:


Wager Trailer med nyt gamemode:


Officiel Multiplayer Teaser Trailer:


Multiplayer:

Våben, attachments, camos og customization:

Assault Rifles:

Billede
Billede

Sniper Rifles:

Billede

Submachine Guns:

Billede
Billede

Light Machine Guns:

Billede

Shotguns:

Billede

Pistols:

Billede

Launchers:

Billede

Equipment osv.:

Equipment:

Billede

Lethal:

Billede

Tactical Grenades:

Billede

Special Secondaries:

Billede

Attachments:

Billede

Camos:

Der er 15 Camo's i spillet. De koster 250 CP og vil kun være unlocket til det våben du køber det til:

Billede
Billede
Billede

Perks:

Der er Pro Perks med igen. ALLE perks bliver købt med penge som man tjener ingame!

Tier 1 Perks:

Billede

Tier 2 Perks:

Billede

Tier 3 Perks:

Billede

Killstreaks:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

COD Points:

Billede

Multiplayer Maps:

Array
Snow covered landscape. Good medium to long range fighting.
Size: Large
Billede

Cracked
Streets of Vietnam. Well balanced for Search & Destroy.
Size: Large
Billede

Crisis
Cuban base. Epic indoor and outdoor battles.
Size: Medium
Billede

Firing Range
Military practice facility. Hectic Domination games.
Size: Small
Billede

Grid
Russian power grid. Plenty of tactical spots for fighting.
Size: Medium
Billede

Hanoi
NVA prison camp. Excellent for Headquarters matches.
Size: Medium
Billede

Havana
Cuban city. Filled with tactical street fights.
Size: Medium
Billede

Jungle
Jungle warfare. Great vertical gameplay.
Size: Large
Billede

Launch
Huge space launch facility. Perfect for any game mode.
Size: Medium
Billede

Nuketown
Nuclear testing grounds. Fast-paced action on a small map.
Size: Small
Billede

Radiation
Fully operating plant. A well balanced map for any play style.
Size: Medium
Billede

Summit
Research facility on a snowy mountain. Fight from all angles.
Size: Medium
Billede

Villa
Urban estate. Good corridors for long range firefights.
Size: Medium
Billede

WMD
An old Soviet base. Intense Capture the Flag matches.
Size: Medium
Billede

Gamemodes:

Online Gamemodes:

Wager Match - Man kan gamble sine penge væk! Top 3 får penge når kampen er forbi.

- Sticks and Stones:

Match: Tomahawk, Knife, and Crossbow only.

- One in the Chamber:

Man har en pistol med 1 skud i magasinet. Hvis du dræber en fjende, får du hans skud. Hvis du misser dit skud så har du kun din kniv tilbage.

-Gun Game:

Alle starter med samme våben, hvergang man får et kill unlocker man næste våben. Sådan fortsætter det indtil der er fundet en vinder.

Andre gamemodes:

Alle de gamle gamemodes kommer tilbage, dem som folk kender fra Modern Warfare 2 - dog er der lidt ændringer.

- CTF er lavet om så man spiller først til 3 eller 5.

- Hardcore unlockes lidt senere end normalt.

- Barebones er tilbage, i forbedret udgave.

- Search and Destroy, Demolition er med igen igen.

- Nazi Zombies er med igen, med nye baner og features.

Notes til mutilplayer:


- Der vil være splitscreen ONLINE!

- Stopping power og juggernaut er helt væk. Det vil sige at ALLE spillere har samme basis damage.

- Deathstreaks er væk!

- Der er rekyl på våbene, det kræver skills at få kills.

- Commando er væk, samt One Man Army.

- Det tager længere tid at skifte våben.

- Du kan designe dine egne emblems + clan tag kan sættes på dit våben.

- Der er theater mode. Du kan se dine egne gameplays, gemme dem og uploade dem til nettet (ikke helt confirmed endnu).

- Du unlocker ikke våben med levels mere, du køber dem for penge.

- Man kan højest blive level 50. Tager samme tid som 65 i World at War.

- Du kan unlocke ekstra custom slots, samt noget mere i prestige. Det ser ud til at være noget hvor man selv kan designe sin mands ansigtsmaling.

- Challenges hedder nu "contracts".

- Clan tags kan sættes på dit våben.

- Shotgun damage er reduceret drastisk + shotgun er primary våben. Ingen akimbo shotguns som secondary mere!

- Der går rygter om at der er 5 prestige levels denne gang - men at det så kræver mange penge for at unlocke det hele.

- Der er en flamethrower attachment, som kan smides på som f.eks. Red Dot.

- Man kan sælge sine våben tilbage, og få et x antal penge igen.

- De nye credits er kaldt; "COD Points (CP)".

- Når man styrer killstreaks, så sidder man SELV bag roret. Kan lige forestille mig at chopper gunner og gunship bliver ufatteligt grineren.

- Kills fra killstreaks som airstrike osv. tæller IKKE med til nye killstreaks. Du skal selv ud for at skaffe kills til nye killstreaks. Super nyhed!

- Der er en mini-gun med i Black Ops. Den hedder Death Machine.

- Danger Close er fjernet - nu er vi også fri for mini nukes.
Senest rettet af Zentix 22. nov 2010 19:32, rettet i alt 64 gange.
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf Macheta » 2. sep 2010 09:27

Nice BooZe. Dejligt at have en tråd hvor vi kan samle alt fælles information.

Syntes personligt de nye gamemodes ser interessante ud, helt klart noget jeg vil se frem til.

Dog ærgerligt at de kun fremviste en video :(
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf CaptainKicker » 2. sep 2010 09:30

Wager Match ser ekstremt sjovt ud. Kommer jeg til at bruge meget tid på.

Men jeg hader at "Attack Dogs" er med. Gah. Men heller det end nuke..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf IkkNico » 2. sep 2010 09:37

Macheta skrev:Syntes personligt de nye gamemodes ser interessante ud, helt klart noget jeg vil se frem til.

Helt enig, og nogle af de rigtige perks er endda fjernet. Desværre er jeg blevet forkælet af det mere voksne publikum til BC2, så jeg tror jeg ender med MOH i stedet for COD:BO

En online demo af begge spil ville være rigtig rart
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Zentix » 2. sep 2010 10:07

Jeg synes personligt det ser rigtig godt ud, og slet ikke nær så noobvenligt som MW2. Mere tilbage til COD2 og COD4. Det er super!

Jeg har opdateret tråden med en helt masse ny info, våben og alt muligt :)
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf Macheta » 2. sep 2010 10:12

"Create a Class" ser helt Rainbow Six agtigt ud nu, god stil!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf DrGetHigh DK » 2. sep 2010 10:19

Lækker tråd! :) Fedt man ikke sprinte uendligt med Marathon.. YEES
Det her spil blive Epic!
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 10:45

Damn, man bliver jo helt spændt
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf IkkNico » 2. sep 2010 10:53

infeXio skrev:- Der er rekyl på våbene, det kræver skills at få kills.

- Der er theater mode. Du kan se dine egne gameplays, gemme dem og uploade dem til nettet (ikke helt confirmed endnu).

- Shotgun damage er reduceret drastisk + shotgun er primary våben. Ingen akimbo shotguns som secondary mere!

- Kills fra killstreaks som airstrike osv. tæller IKKE med til nye killstreaks. Du skal selv ud for at skaffe kills til nye killstreaks. Super nyhed!

Er alle rigtig gode nyheder, og jeg bemærker også, at der ikke er nogen tactical insertion nævnt. det betyder forhåbentligt flere gode nyheder.

Jeg er dog stadig skeptisk overfor objekt orienteret gamemodes. Med MW2s succes vil alle de 12 årige helt sikkert også hoppe på det her, og 99% af dem sidder bare og camper for at booste deres KDR, eller udnytter groft alt hvad der dukker op af glitches (som der ikke kan undgå at være, slet ikke uden en beta).

Men tak for info, keep'em coming
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf DKhANSI » 2. sep 2010 12:30

IkkNico skrev:
infeXio skrev:- Der er rekyl på våbene, det kræver skills at få kills.

- Der er theater mode. Du kan se dine egne gameplays, gemme dem og uploade dem til nettet (ikke helt confirmed endnu).

- Shotgun damage er reduceret drastisk + shotgun er primary våben. Ingen akimbo shotguns som secondary mere!

- Kills fra killstreaks som airstrike osv. tæller IKKE med til nye killstreaks. Du skal selv ud for at skaffe kills til nye killstreaks. Super nyhed!

Er alle rigtig gode nyheder, og jeg bemærker også, at der ikke er nogen tactical insertion nævnt. det betyder forhåbentligt flere gode nyheder.

Jeg er dog stadig skeptisk overfor objekt orienteret gamemodes. Med MW2s succes vil alle de 12 årige helt sikkert også hoppe på det her, og 99% af dem sidder bare og camper for at booste deres KDR, eller udnytter groft alt hvad der dukker op af glitches (som der ikke kan undgå at være, slet ikke uden en beta).

Men tak for info, keep'em coming
Er forholdvis sikker på at Tac insertions er tilbage. Ikke helt 100% på det men Hutch nævnte noget om at det var tilbage.[/url]
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf IkkNico » 2. sep 2010 12:59

herre øv!
men tak for info
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf Major Oblivious » 2. sep 2010 13:04

IkkNico skrev:
infeXio skrev:- Der er rekyl på våbene, det kræver skills at få kills.

- Der er theater mode. Du kan se dine egne gameplays, gemme dem og uploade dem til nettet (ikke helt confirmed endnu).

- Shotgun damage er reduceret drastisk + shotgun er primary våben. Ingen akimbo shotguns som secondary mere!

- Kills fra killstreaks som airstrike osv. tæller IKKE med til nye killstreaks. Du skal selv ud for at skaffe kills til nye killstreaks. Super nyhed!

Er alle rigtig gode nyheder, og jeg bemærker også, at der ikke er nogen tactical insertion nævnt. det betyder forhåbentligt flere gode nyheder.

Jeg er dog stadig skeptisk overfor objekt orienteret gamemodes. Med MW2s succes vil alle de 12 årige helt sikkert også hoppe på det her, og 99% af dem sidder bare og camper for at booste deres KDR, eller udnytter groft alt hvad der dukker op af glitches (som der ikke kan undgå at være, slet ikke uden en beta).

Men tak for info, keep'em coming


I forhold til glitches´ene, så er jeg lidt fortrøstningsfuld, fordi at de har haft 1 person hvis eneste arbejdsopgave har været at afbalancerer multiplayer gennem hele udviklingsperioden + at de har 2.000 som er i en lukket Beta på LIVE, og vil have et team til at post-justerer Black Ops efter udgivelse i forhold til tweaks og eventuelt snyd.
Syns det er positive takter fra dem.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call of Duty: Black Ops - Den Officielle Tråd

Indlægaf IkkNico » 2. sep 2010 13:25

Major Oblivious skrev:I forhold til glitches´ene, så er jeg lidt fortrøstningsfuld, fordi at de har haft 1 person hvis eneste arbejdsopgave har været at afbalancerer multiplayer gennem hele udviklingsperioden + at de har 2.000 som er i en lukket Beta på LIVE, og vil have et team til at post-justerer Black Ops efter udgivelse i forhold til tweaks og eventuelt snyd.
Syns det er positive takter fra dem.

Enig, men jeg tror desværre ikke det er nok.

En mand til afbalancering af MP er meget lidt. Der er jo tale om en testfunktion, og test bør som absolut minimum udgøre 25% af ethvert større IT projekt, og gerne meget, meget mere (jeg taler af erfaring). En god tommelfionger regel er, at have 1 tester for hver 2 udviklere. Her tæller beta testere ikke, da de blot laver en løs smoketest. Dermed ikke sagt at beta test er ubrugelig, langt fra endda, men den bør under alle omstændigheder være offentlig, og på ingen måde være den eneste form for test.

Når alt det er sagt, så er mine forbehold primært funderet i mine oplevelser på MW2, både mht. selve spillet, men i lige så høj grad ifht. det publikum, der spillede (og stadig spiller) det.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Jetsonboy » 2. sep 2010 13:27

Det lyder dælme godt alt det her, som kommer i godte posen :D ..

så er prestige edition bestilt til ps3 :)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Indlægaf Macheta » 2. sep 2010 14:11

Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster