Xboxlife forum

Bullestorm info

Snak om first-person-shooter spil.

Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 3. jul 2010 11:23

Ja, jeg ved godt det først kommer til næste år, og at lige nu er efterårets store skydespil på dagsordnen, men Bulletstorm ser så fedt ud, at det ryger på som pkt. 4 på førnævnte dagsorden.

Inden du læser videre, så gør dig selv en tjeneste, og kig på Bulletstorm - Cliff Bleszinski Walkthrough Video (YouTube) ...

Har du set den nu?
Er det bare alle raske drenges våde drøm? Skyd, spark og hærg dig gennem alt. Hvad mere kan man forlange? (retorisk spørgsmål ;) ).
Jeg er i hvert fald solgt.
Så trækker det jo heller ikke ned, at spillet bringer mindelser om klassikere som Doom og Serious Sam, hvor temaet var: hvis det bevæger sig, så skyd det =D>

Billede

Bulletstorm udvikles af Epic Games og People Can Fly, og kører på Unreal Ungine 3, og udkommer 25/2 - 2011.
En demo rammer XB Live d. 25/1 - 2011, og indeholder bl.a. Echo gamemode.

Udover single player kampagnen, indeholder Bulletstorm også Anarchy, hvor op til 4 spillere skal nedkæmpe stadig større og stærkere grupper af fjender (tænk Horde fra Gears of War). Bots er hverken be- eller afkræftet.
Som videoen på side 2 afslører, er der også en scoreboard mode, Echo, hvor det dele af SP delen spilles igen med det formål at maksimere sin score.

Jeg ville egentlig gerne sige, at der er mere info på spillets officielle site, bulletstorm.com, men så ville jeg lyve. Der er lige nu "kun" videon du lige har set, forum adgang og nogle skillshot videor. Ikke meget, men bedre end ingenting.

*edit 17012011: div. info*
Senest rettet af IkkNico 17. jan 2011 23:59, rettet i alt 1 gang.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Mogwai » 3. jul 2010 11:31

Bulletstorm og Brink er to udgivelser jeg begge ser meget frem til. Dog kommer der jo ofte to konkurrerende titler på en gang (Bayonetta/Darksiders, Blur/Splitsecond)

Hvilke forskellene er der mellem dette spil og Brink? Lige umiddelbart minder de vel rimelige meget om hinanden?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf IkkNico » 3. jul 2010 16:05

Jeg må indrømmer, at Brink indtil videre har ligget lavt på mi radar, og jeg derfor ikke ved alverden ... andet end det er et FPS selvfølgelig
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Mogwai » 3. jul 2010 21:31

Styrofoam skrev:Jeg må indrømmer, at Brink indtil videre har ligget lavt på mi radar, og jeg derfor ikke ved alverden ... andet end det er et FPS selvfølgelig

Sådan som jeg har opfattet Brink er, at det er Borderlands blandet med Mirror's Edge bevægelser. Der er meget vertikalt gameplay involveret, der handler om at man skal flytte sig rundt.

Bulletstorm ligner lidt UT hvor man kan sparke ^^
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf IkkNico » 3. jul 2010 22:50

Mogwai skrev:Bulletstorm ligner lidt UT hvor man kan sparke ^^

Præcis ... og generelt bare smadre og ødelægge :mrgreen:
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 3. jul 2010 23:03

Dette spil bliver epic eller et flop. Det må tiden vise. Det har et kæmpepotentiale til at blive rigtigt skægt og så lander der helt sikkert en kopi hos mig :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf IkkNico » 5. jul 2010 16:26

*suk*
... og først nu opdager jeg, at videoen allerede er blevet postet på forsiden.
Idiot Styrofoam (... er jeg så nødt til at anmelde mig selv for flaming nu?? :mrgreen: )
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2010 08:24

... men den her er til gengæld ikke postet i forvejen.
Sidste ny SP gameplay video

Senest rettet af IkkNico 1. okt 2010 16:08, rettet i alt 1 gang.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 29. aug 2010 09:09

Den er nizzle, me wants :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Zerofl » 30. aug 2010 15:39

Grafisk ser det rigtig flot ud, men altså, konceptet er ikke noget for mig. Minder mig om BioShock 2 som var et flop.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf tobias1690 » 30. aug 2010 16:45

Minder om bioshock ? xD Ja måske med den ene evne man nu har men ellers ? not ;D
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Zentix » 30. aug 2010 16:49

Jeg synes det minder mere om FIFA end Bioshock 2..
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Indlægaf DkSlayer » 31. aug 2010 09:14

infeXio skrev:Jeg synes det minder mere om FIFA end Bioshock 2..


Lol :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf Underdog Dude » 31. aug 2010 14:39

UT + Bioshock er måske en fair sammenligning, men det minder da hverken om FIFA eller kun bioshock...

Jeg synes selv det ligner UT meget, hvilket også giver god mening, da det er EPIC der står bag det.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 1. okt 2010 16:08

Hov, troede faktisk, at jeg havde postet den her ...

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron