Xboxlife forum

Dit favorit fight spil-serie

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Dit favorit fight spil-serie

Tekken serien
17
37%
Soul Calibur serien
5
11%
Virtue Fighter serien
1
2%
Dead or Alive serien
5
11%
Street Fighter serien
9
20%
Andet serie
9
20%
 
Afgivne stemmer : 46

Dit favorit fight spil-serie

Indlægaf makta » 15. aug 2010 10:31

Hvad for et fight spil serie er dit favorit?

Billede
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Mogwai » 15. aug 2010 10:41

Jeg har ikke spillet et fighting-spil i over 10 år, men jeg stemte på Street Fighter. Det var nok mest af nostalgiske årsager, men jeg synes at figurerne er seje, og forskellige nok til at man kan huske dem.

Go Blanka! :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf The Emobasher » 15. aug 2010 10:43

har ikke spillet fighting spil siden PS2 hvor min favorit var tekken! :D
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf Da Senzai » 15. aug 2010 10:50

Jeg synes godt nok, at den er svær.

Tekken-Serien er den, jeg har spillet allermest 3-Tag-4, hvor interessen så dalede lidt, da jeg nåede til 5´eren.

Dead or Alive 4 er nok, den fedeste 3D Fighter, jeg har spillet, og det har en speciel plads, fordi, at det er den første fighter, jeg har spillet online. Tilgengæld, så borset fra etteren kort på PSX, så er 4´eren den eneste jeg har prøvet.

Marvel Vs. Capcom serien, har jeg også altid været utroligt begejsteret for, men den serie er jo så forskellig fra de 2- ovennævnte, så man ikke kan sammenligne dem.

Min all-time favorite FIghter UMK3. Dog synes jeg, at etteren og to´eren var lidt kedelige. Trilogi er Brokent beyond repair, og det er ikke alle 3D spillene, der har været lige heldige, selvom de har den bedste Storymode set i en fighter i form af Konquest mode.

Virtua Fighter har jeg spillet meget på PS2, men da 5´eren gik online på Xbox, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke var så god, som jeg troede.

SoulBlade var megafedt på PSX og på PS2, men det har ikke rigtigt fuldt med tiden i denne generation.

Af nyere spil har BlazBlue imponeret mig meget, hvor Street Fighter er på vej ned ad bakke.

Det er svært at vælge en favorit serie, da de alle ser så forskellige. Jeg tror bare, at jeg generelt bare er glad for fighters.

Skal jeg vælge en Favorit-Serie må det blive den, jeg har lollet allermest med, og i det bedste selskab. Jeg vælger derfor

M.U.G.E.N - (DosMUGEN, WINMUGEN, MUGEN 1.0+, der er så mange versioner, at man vel godt kan sige, at det er en serie :P)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Falkin1337 » 15. aug 2010 12:05

Soul Calibur er helt klart det figting spil jeg har haft mest sjov med.
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf jepsen80 » 15. aug 2010 12:08

efter min smag! Helt klart tekken
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Indlægaf Gaden9210 » 15. aug 2010 15:15

Marvel vs Capcom, med Blazblue lige bag efter ;D
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf SID DK » 15. aug 2010 15:29

Mortal Kombat !
Billede
SID DK
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf The Elmonator » 15. aug 2010 15:48

Soul calibur 2 og 3.. Til playstation.. Kan ikke overskue at spille beat 'em up med xbox joypads :D
The Elmonator
 


Indlægaf xsoenx » 15. aug 2010 15:52

siger Tekken for det er det jeg vokset op med.
Makta hvor er Mortal Kombat? det er en af de største serie så det gir ikke mening at den ikke er med?
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf makta » 15. aug 2010 15:59

xsoenx skrev:siger Tekken for det er det jeg vokset op med.
Makta hvor er Mortal Kombat? det er en af de største serie så det gir ikke mening at den ikke er med?

Det havde jeg helt glemt ... men jeg kan desværre ikke tilføje det nu.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Lintrup » 22. aug 2010 18:58

DOA!
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf Cerialbox » 22. aug 2010 20:06

SSF4 er det bedste spil nogensinde, så jeg stemte på Street Fighter serien.

Er dog en 09'er, så jeg har ikke spillet andre fighting spil "seriøst". Jeg ved dog at SSF2:ST og SF3:3S er fantastiske spil, men indtil 3S kommer på arcaden, vil jeg kun spille det casual på GGPO med venner.

Eneste Capcom fighting serie jeg ikke fatter noget af, er versus serien. Hvis jeg bare holder mig til SF characters i CvS2 går den lige, men håber aldrig nogen ser mig spille MvC2, det er bare et fancy lys-show for mig.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Juxer » 22. aug 2010 20:17

Jeg tror du har fået mixet de ubestemte kendeord 'en' og 'et' fuldstændig.

I øvrigt stemte jeg Street Fighter da jeg har minder fra den serie på Gameboy.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Midget » 22. aug 2010 20:42

Ved ikke om Smackdown vs. RAW betragtes som sport eller fighting spil, men de er uden tvivl mine favoritter :)
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron