Xboxlife forum

Patch, updates og DLC nyheder

Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Elgar » 6. dec 2016 01:00

Jeg har godt nok et love/hate relashionship med survival. Det kan være helt vildt sjovt, men det kan også give mig lyst til at kyle controlleren ind i væggen. Sad og havde spillet en times tid og havde 20 min tilbage på min timer. Jeg løber mod nord DZ, for at udnytte den sidste tid til at optimere mit gear endnu mere. Jeg løber over en extraction zone, og lige da jeg gør det vælger en eller anden shitlord at signalere efter extraction, mens han fedter den i cover. Hunteren spawner lige i mig og laver sit oneshot melee angreb. Survival ovre. Hvad fik jeg ud af mine 60 min? 3 elendige caches, hvoraf kun en var en gear cache. Der havde jeg ærlig talt lyst at uinstallere.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 6. dec 2016 11:15

Elgar skrev:Jeg har godt nok et love/hate relashionship med survival. Det kan være helt vildt sjovt, men det kan også give mig lyst til at kyle controlleren ind i væggen. Sad og havde spillet en times tid og havde 20 min tilbage på min timer. Jeg løber mod nord DZ, for at udnytte den sidste tid til at optimere mit gear endnu mere. Jeg løber over en extraction zone, og lige da jeg gør det vælger en eller anden shitlord at signalere efter extraction, mens han fedter den i cover. Hunteren spawner lige i mig og laver sit oneshot melee angreb. Survival ovre. Hvad fik jeg ud af mine 60 min? 3 elendige caches, hvoraf kun en var en gear cache. Der havde jeg ærlig talt lyst at uinstallere.


Du kan dog glæde dig over, at ham der signalerede efter exstraction skulle kæmpe mode både din og hans egen hunter :).

Er helt enig i at der er alt for lidt at få ud af Survival hvis ikke man exstracter. Især når man tænker på, at kun 14% af Survival spillerne har klaret en exstraction.

Det er nok svært med det point system de har, at give mere loot til dem der ikke overlever. Men de kunne gøre som med Underground, og give os et Survival rank system, så de point vi tjener, trods alt betyde noget når man ikke overlever til exstraction.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Elgar » 6. dec 2016 21:50

Ja, jeg nåede i det mindste at se ham dø, mens jeg lå og forblødte i sneen!

Jep. Jeg har det fint med sværhedsgraden for extraction, men hvis man bruger en time og får 3 elendige caches, så er det ude af trit med resten af spillet.

Idéen med survival ranks er faktisk ret god.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf petethedawg » 8. dec 2016 10:06

er der kommet gang i spilet igen?
Billede
petethedawg
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: tårs


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Elgar » 9. dec 2016 14:37

Jeg ved ikke hvor aktivt der et er ift. Launch, da jeg hurtigt selv stoppede med af spille af grunde ikke relateret til spillet, men jeg synes godt nok det er blevet sjovt. TTK er noget lavere og gør det mere fast paced, lidt mindre bullet spongy. Jeg har hørt om mange andre ændringer, som positivt har forandret endgame, men da det ikke er noget jeg personligt har oplevet det, eftersom jeg ikke var ved endgame før 1.4, kan jeg ikke fortælle mere om det.

Kort fortalt: Jeg har det sjovt med spillet.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Foregående

Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron