Xboxlife forum

Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BoblereN » 22. jun 2018 13:47

Og god bedring til dig Skou!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf ShumwayDK » 22. jun 2018 18:08

Enig Brian.

Jeg kommer nok ikke til at smide 5k efter et ts-xw, hvis det er samme dårlige kvalitet under motorhjelmen.
For er vi deroppe, er der ikke langt til et Fanatec Xbox One Competition sæt med Loadcell kit til ca. 6300,-

Desværre så lader det ikke til at Thrustmaster vil gøre noget, så længe jeg ikke kan fremvise kvittering. Lidt irriterende, for havde jeg haft den, så havde jeg henvendt mig i butikken hvor det var købt.
Derfor åbnede jeg sættet og kunne desværre konstatere at PSU'en ikke fejler noget.

Så lige nu står det til, enten at smide en masse penge efter Fanatec, eller købe endnu et TX sæt. Har jo T3PA-pro pedalerne...

Sorry. Jeg skal ikke hijacke tråden. Den handler jo om ræs ikke tilbehør :)

Kom nu ud af busken folkens og få meldt jer til. Det bliver uden tvivl fedt ræs!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf Chokofanten » 22. jun 2018 18:16

ShumwayDK skrev:Enig Brian.

Jeg kommer nok ikke til at smide 5k efter et ts-xw, hvis det er samme dårlige kvalitet under motorhjelmen.
For er vi deroppe, er der ikke langt til et Fanatec Xbox One Competition sæt med Loadcell kit til ca. 6100,-

Desværre så lader det ikke til at Thrustmaster vil gøre noget, så længe jeg ikke kan fremvise kvittering. Lidt irriterende, for havde jeg haft den, så havde jeg henvendt mig i butikken hvor det var købt.
Derfor åbnede jeg sættet og kunne desværre konstatere at PSU'en ikke fejler noget.

Så lige nu står det til, enten at smide en masse penge efter Fanatec, eller købe endnu et TX sæt. Har jo T3PA-pro pedalerne...

Sorry. Jeg skal ikke hijacke tråden. Den handler jo om ræs ikke tilbehør :)

Kom nu ud af busken folkens og få meldt jer til. Det bliver uden tvivl fedt ræs!



Jeg havde det samme med Thrustmaster.
Jeg kører nu Fanatec. Fedt rat, men Fanatec og Project Cars2 er ikke gode venner.

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... -Patch-5-0

Jeg døjer med mit rat i Project Cars det ryster helt vildt når jeg kører de store baner. Eller når der er mange på banen.

Jeg har efterhånden fået lidt styr på det. Får jeg trænet lidt i lmp2, så er jeg klar.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf ShumwayDK » 24. jun 2018 07:26

Jeg melder mig sgu også til :D
Og jeg deltager hvis jeg kan få liv i det gamle rat på dagen.

Det er lykkedes 3 gange nu, og jeg har fået gennemført 2 træninger, så der er en god sandsynlighed. :) Desværre ved jeg ikke helt hvad der får det igang, da gentagelse af de trin der fik det igang i forrige forsøg ikke giver samme resultat i næste forsøg. :?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BulletEyeDk » 24. jun 2018 13:02

Min deltagelse onsdag hænger pt. i en tynd tråd.... vores internet modem fra Yousee er endnu en gang i knæ med samme problem som for et stykke tid siden, hvor jeg fik det ombyttet...
Har fejlmeldt det til Yousee, men det er Dansk Kabel TV der skal sende en tekniker, så aner endnu ikke om de ser på det allerede mandag, håber det lykkedes at komme online igen inden onsdag...

Selvfølgelig sker sådan noget midt i en weekend... har været offline siden i går eftermiddag, det er kritisk - har 3 unger der er helt væk over at man ikke har internet, haha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf normann » 24. jun 2018 19:50

Ja man kan hurtigt få indtrykket af at det ikke er føde og væske vi skal have for at opretholde livet
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BulletEyeDk » 25. jun 2018 07:55

Haha det er spot-on Teddy :mrgreen:

Har netop haft Dansk Kabel TV i røret, de kommer og ser på det onsdag formiddag, så der er håb om at jeg deltager som planlagt onsdag aften =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf Morten Skou » 26. jun 2018 17:02

Jeg har sparket til EriksenDK for at høre om han ikke skulle være med :)

Jeg kommer ikke selv til at deltage desværre :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf Smolle » 27. jun 2018 06:14

Hej. Jeg beklager den sene tilbagemelding, men jeg kommer ikke til, at deltage i aften. Håber I får et godt race :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf Chokofanten » 27. jun 2018 10:40

Det er sgu svært, at få tid til det hele.
VM i fodbold. Mulighed for at køre ræs imod gamle bekendte.
Jeg må indrømme, at jeg vælger fodbold i aften.
Ræs kan jeg køre efter sommerferien.
Ellers godt initiativ Brian. Ærgerligt, at jeg er bidt af fodbold også.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BulletEyeDk » 27. jun 2018 17:50

Jeg har det lidt som Kim og som Teddy også skrev tidligere i tråden...

Vil virkelig gerne køre noget solidt og sjovt ræs, men set i lyset af den ringe tilslutning, så får VM også min stemme i aften, selvom mit internet kører igen.

Det er bare ikke helt det samme med en stak AI's på banen.

Jeg håber dog stadig at vi fremadrettet igen kan få lidt flere faste løb lagt ind.... kudos for initiativet Brian!! =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BoblereN » 27. jun 2018 18:26

Ruller hurigt igennem tråden og mener vi er 3
Bullet
Shumway og jeg.

Bullet virker dit internet?
Shimway virker dit rat?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BoblereN » 27. jun 2018 18:27

Super bullet ;) jeg havde heller ikke tjekket fodbold kalenderen inden hæhæ

Shumway kører vi eller aflyser vi?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf ShumwayDK » 27. jun 2018 18:55

hmm er åbenbart heller ikke gode venner med xboxlife. :( Mit indlæg tidligere er ikke dukket op kan jeg se. :)

Men jeg skrev at mit rat ser ud til at være klar, så det er jeg også.

Så spørgsmålet er ikke om vi kører eller aflyser, men om vi kører eller udsætter :wink:

Er lidt splittet. Vil egentligt gerne køre, men hvis det bare er os 2 og en bunke AI, så hælder jeg alligevel lidt til at udsætte. Ikke pga fodbold! :)
Sagen er den at det rat jeg har fået til at køre i aften, der forsvinder FFB'en helt sikkert inden løbet er slut, så jeg ikke har nogen føling med bilen, hvilket vil gøre at jeg ikke kan køre konkurrencedygtigt, så det ville bare være for sjov jeg deltager, men når vi ikke er flere, sååå.

Ved at udsætte kan jeg forhåbentligt få det defekte rat repareret hos TM inden. De har langt om længe indvilget i at lade det reparere, så det ryger afsted inden for de nærmeste dage.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Le Mans 2,4 hours 27-06-2018

Indlægaf BoblereN » 27. jun 2018 18:59

Vi skubber det
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster