Xboxlife forum

Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Indlægaf normann » 8. maj 2018 20:11

Er der melodi Grand Prix Ja så gir det sig selv he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Indlægaf Morten Skou » 8. maj 2018 21:02

Det var sgu hyggeligt lige at køre igen - havde helt glemt hvor sjovt (og svært) det er. Kørte med controller i aften, fordi jeg har smadret mit knæ, men næste gang må det blive med rat :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Indlægaf Smolle » 8. maj 2018 21:09

Morten Skou skrev:Det var sgu hyggeligt lige at køre igen - havde helt glemt hvor sjovt (og svært) det er. Kørte med controller i aften, fordi jeg har smadret mit knæ, men næste gang må det blive med rat :D


Du gjorde det sgu godt med controller. Jeg fik i hvert fald ikke hentet dig de gange jeg kom bag dig. Synes også jeg lavede utrolig mange fejl, men sådan er det jo når man ikke er i træning :P
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Indlægaf Morten Skou » 8. maj 2018 21:13

Smolle skrev:
Morten Skou skrev:Det var sgu hyggeligt lige at køre igen - havde helt glemt hvor sjovt (og svært) det er. Kørte med controller i aften, fordi jeg har smadret mit knæ, men næste gang må det blive med rat :D


Du gjorde det sgu godt med controller. Jeg fik i hvert fald ikke hentet dig de gange jeg kom bag dig. Synes også jeg lavede utrolig mange fejl, men sådan er det jo når man ikke er i træning :P


Haha tak, jeg har ikke selv spillet det siden vores sidste løb tror jeg. Men det er sgu stadig underholdende :D

Det var ellers ikke meningen at jeg skulle være hjemme i dag, men fordi mit knæ er smadret, så er jeg begrænset til at ligge på sofaen :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Tirsdag d. 8/5 kl. 21:00 - GT3 @ Dubai

Indlægaf dalingo » 8. maj 2018 22:28

Godt du var med. God bedring med knæet...
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron