Xboxlife forum

pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Generelle forhold for sæson 2.

Afstemning sluttede 1. mar 2018 08:03

1.Mandag
3
5%
1.Tirsdag
4
7%
1.Onsdag
8
14%
1.Torsdag
5
9%
2: 20:00
4
7%
2: 20:30
8
14%
2: 21:00
3
5%
3: Ugentlig
1
2%
3: Hvert 14 dag
9
16%
4: 3 Afdelinger
6
11%
4: 4 Afdelinger
2
4%
4: 5 Afdelinger
4
7%
 
Afgivne stemmer : 57

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Chokofanten » 26. feb 2018 21:04

@bulleteye
Der er ikke ret meget at komme efter.
Jeg kan godt mærke et lille bump i ny og næ, når jeg kører over huller eller kurbs.
Hvis jeg downloader demoen, fungerer det rigtigt godt.
Jeg kan læse mig til, at det allerede er sket efter patch 3
I Assetto Corsa er jeg nød til at skrue ned for det hele.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf ShumwayDK » 27. feb 2018 13:01

Øv Kim. det lyder ikke fedt.

@Brian: Det kunne jeg godt overtales til :)
Prøvede BMW'en i den klasse i går. Jeg kom sgu for det meste ud af svingene med bagenden først :D

Derudover så testede jeg også lidt i Porsche Cayman, men stoppede hurtigt. Den lyder forfærdelig. Så jeg nåede ikke så langt i den.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf BoblereN » 28. feb 2018 19:42

Mødes vi bare på chatten dem der lyster at være Med?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf ShumwayDK » 1. mar 2018 14:59

Brian og jeg kørte et par online løb i går i Touring Car klassen.
Første løb kørte jeg Opel Astra, som startede ud som et overstyrende monster, men jeg fik tæmmet den (for meget) og den blev en kedelig undertyrende ting.
I andet løb (som var tvungen standard setup) kørte jeg i Mercedes AMG, og den var ganske stabil, kompetitiv og samtidigt underholdende

Brian kørte BMW'en i første løb, som vistnok var lidt en håndfuld. Han gennemførte ikke, da motoren overophedede, og han stoppede ca. 20 meter fra målstregen på sidste omgang :)
Ved ikke lige hvad han kørte i andet løb.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Morten Skou » 2. mar 2018 19:36

Haha, nederen at motoren dør pga. overophedning, det troede jeg sgu ikke at de kunne?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. mar 2018 07:46

^Det er derfor man skal justere luftkølingen, som er balancen imellem bedre køling eller bedre aerodynamik. Desto mere man afskærmer åbningen ind mod køleren, desto mindre luftturbulens giver det, men der kommer så også mindre luft ind og nedkøler væsken som strømmer igennem køleren, og ikke bliver kold nok til at køle motoren nok ned når væsken løber ind i motoren.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf BulletEyeDk » 3. mar 2018 09:17

Morten Skou skrev:Haha, nederen at motoren dør pga. overophedning, det troede jeg sgu ikke at de kunne?


Det er ikke så svært at fremprovokere, bare husk at have "mechanical failures" slået til, og ta' et par runder, hvor du piner bilen ved at geare alt for hurtigt ned fra høj fart...

Samtidig kan du jo også lukke af for radiator kølingen, så vil du se en motor der får det varmt og til sidst dør... :mrgreen:

Hvis du vil fremskynde processen kan du forinden hamre ind i en mur, så din køler er smadret.... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. mar 2018 09:30

Man kan også bare holde i frigear og jokke sømmet i bund indtil motoren brænder af :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Morten Skou » 3. mar 2018 11:10

Fedt, det må jeg prøve på et tidspunkt ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf BulletEyeDk » 3. mar 2018 20:39

Rimelig stor opdatering til pCARS er ude nu... 12GB

Den indeholder hvad jeg lige kan se en DLC funpack... som dog godt nok skal hentes særskilt efterfølgende på store, den er dog kun 10MB, så det er kun licensen til indholdet...

https://www.projectcarsgame.com/dlc.html?lang=en



The always sideways dirt-racing action that comes to the Fun Pack also includes 17 vehicle liveries from five major esports racing teams, as well as four new Invitational Events.

CARS
Ford RS200 Evolution (Group B)
​Renault R5 Maxi Turbo (Group B)
​Audi Sport quattro S1 (Group B)
Audi S1 EKS RX quattro
​Citroën DS3 RX Supercar
Ford Bronco “Brocky”
Ford Mustang RTR Spec – 5D
Mustang '66 RTR

TRACKS
Classic Brands Hatch Rallycross
Barcelona Rallycross

LIVERIES
BAM eSport
Team Redline
​Virtual Drivers by TX3
​Japspeed Racing
F4H Motorsport​​​

INVITATIONALS
Vintage Tourer Cup
Group B Bout
​Historic Rallycross Gold
Trophy Truck Madness​​​
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf BoblereN » 3. mar 2018 21:56

Årsagen til motorhavariet var 7 omgange inden slut kæmpede jeg med om førstepladsen, i en tæt duel kom jeg for sent på bremsen i bmwen og for at holde fast i min førsteplads var jeg nødsaget til at gå for tidligt hårdt på gassen som kostede en overstyring hvor min front rammer hans side i det han angriber mig.. selve uheldet var ikke af voldsom karakter, men karossen og køleren tog så meget skade at den ikke kunne køle motoren tilstrækkeligt.. kæmpede bravt mod mål for at gennemføre men motorskaden kravlede op til 100% på sidste omgang og jeg måtte finde mig selv parkeret i sidste sving inden mål ;) sjovt løb
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Morten Skou » 3. mar 2018 22:02

BoblereN skrev:Årsagen til motorhavariet var 7 omgange inden slut kæmpede jeg med om førstepladsen, i en tæt duel kom jeg for sent på bremsen i bmwen og for at holde fast i min førsteplads var jeg nødsaget til at gå for tidligt hårdt på gassen som kostede en overstyring hvor min front rammer hans side i det han angriber mig.. selve uheldet var ikke af voldsom karakter, men karossen og køleren tog så meget skade at den ikke kunne køle motoren tilstrækkeligt.. kæmpede bravt mod mål for at gennemføre men motorskaden kravlede op til 100% på sidste omgang og jeg måtte finde mig selv parkeret i sidste sving inden mål ;) sjovt løb


Fik du optaget det på video? :mrgreen: :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf normann » 3. mar 2018 22:50

Er det ikke lang tid siden den Dlc er udkommet
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf BulletEyeDk » 4. mar 2018 13:22

Det er muligt, det har jeg faktisk ikke helt styr på, den opdatering er i hvert fald kommet efter vores sidste løb i serien... men lige hvilken dag DLC udkom ved jeg ikke

Videoen tror jeg de udgav for noget tid siden, det kan være den der snyder dig ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2- Sæson 2 - Opsætning

Indlægaf Morten Skou » 4. mar 2018 15:25

Er lige løbet igennem mails fra Project Cars folkene og så vidt jeg kan se, så kom den DLC der hedder "Fun Pack", tilbage den 19/12 - 2017. Jeg har også skrevet en nyhed om den her: https://www.xboxlife.dk/news/project-ca ... 13570.html

Den nye er vidst det som de kalder for "Patch 4" / 1.4.0.0 ... den kom den 23/2:
http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ost1480854
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron